Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Zielonka: Przebudowa, rozbudowa parkingu wraz z budową sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji doziemnej kanalizacji deszczowej przy Miejskim Ośrodku Zdrowia w Zielonce przy ul. Mickiewicza 18
Numer ogłoszenia: 112446 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zielonka , ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 22 7613913, faks 22 7819989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa parkingu wraz z budową sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji doziemnej kanalizacji deszczowej przy Miejskim Ośrodku Zdrowia w Zielonce przy ul. Mickiewicza 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu wraz z budową sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej przy Miejskim Ośrodku Zdrowia w Zielonce o powierzchni około 1033 m2. Zakres prac budowlanych obejmuje: 1. Prace rozbiórkowe i przygotowawcze tj: rozbiórka chodników: rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, rozebranie obrzeży; rozbiórka nawierzchni jezdni manewrowej i miejsc postojowych: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie ław pod krawężniki; rozbiórka elementów małej architektury: usunięcie pergoli/słupków, usunięcie karpiny po wyciętych drzewach 2. Prace w zakresie budowy sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej: rozbiórka nawierzchni asfaltowej wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie wykopów pod kanały oraz studnie roboty montażowe poprzez ułożenie kanałów z rur PCV oraz montaż studni odtworzenie nawierzchni jezdni asfaltowej 3. Prace budowlane w zakresie budowy parkingu budowa dwóch parkingów wraz z jezdniami manewrowymi: wykonanie podbudowy jezdni manewrowej i miejsc postojowych z kruszywa naturalnego, ustawienie krawężników i obrzeży oraz ścieków przykrawężnikowych na ławie betonowej, wykonanie wpustów do wybudowanej kanalizacji deszczowej, wykonanie nawierzchni z kostki o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej; budowa chodników: wykonanie podbudowy, ustawienie obrzeży na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej; wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego; montaż słupków blokujących; dostawa i montaż szlabanu drogowego wraz z wykonaniem zasilenia W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia na czas robót tymczasowej organizacji ruchu oraz po wykonaniu robót do wprowadzenia stałej organizacji ruchu w rejonie wybudowanego parkingu (projekty organizacji ruchu stanowią załącznik do SIWZ). Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają: 1. dokumentacja projektowa 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 3. przedmiary robót. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również nie ujęte tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Zamawiający posiada prawomocną decyzję pozwolenie na budowę, w ramach której będą prowadzone prace budowlane..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być w szczególności powierzenie zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia (przebudowa i budowa dróg, chodników, budowa kanalizacji deszczowej)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. Nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku wykonawca powinien wykazać roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, t.j: wykonanie 3 robót budowlanych w zakresie drogowym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda; wykonanie 3 robót budowlanych w zakresie kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub szersze co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub szersze. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane, muszą być zgodne z ustawą z dnia 29.11.2013 t.j. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała dwie specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 400 000 zł ( słownie: czterysta tysięcy). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał - nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) zmiany osób wskazanych w § 8 ust.1 i 2 umowy; 3) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 8) zaistnienia przesłanek o których mowa w § 5 ust. 6 umowy; 9) Sytuacji, gdy materiały budowlane lub urządzenia określone w ofercie, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał lub urządzenia o parametrach nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie; 10) Wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub robót zaniechanych zgodnie z §2 ust. 4 umowy; 11) Zmiany formy zabezpieczenia, o której mowa w § 13 ust. 7 umowy; 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 3 ,4 umowy Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach dostawy, nie później jednak niż 4 tygodnie przed planowaną zmianą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zielonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielonka ul. Lipowa 5 pok. 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielonka ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Inżynierskiej 1A w Zielonce
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka, znajdującej się przy ulicy Wilsona 34/36 w Zielonce
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Przebudowa budynku magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania jego części na kotłownie gazową, wraz z budową instalacji zewnętrznej ciepłowniczej
- Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku 39, 39A, 39B na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.