eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej poprzez modernizację systemu telewizji przemysłowej do obserwacji lasów Nadleśnictwa Pomorze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Giby: Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej poprzez modernizację systemu telewizji przemysłowej do obserwacji lasów Nadleśnictwa Pomorze
Numer ogłoszenia: 112334 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu , Pomorze 8, 16-506 Giby, tel. 087 5162028, faks 087 5165052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorze.bialystok.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pomorze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej poprzez modernizację systemu telewizji przemysłowej do obserwacji lasów Nadleśnictwa Pomorze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch systemów telewizji przemysłowej do obserwacji przeciwpożarowej lasów. Zamówienie dotyczy wyposażenia dwóch istniejących punktów obserwacyjnych w specjalistyczne urządzenia telewizji przemysłowej, przeznaczonej do obserwacji obszarów leśnych (opis i przybliżona lokalizacja istniejących punktów obserwacyjnych - jak niżej) wraz z niezbędną do realizacji zamówienia dokumentacją, koniecznymi uzgodnieniami i pozwoleniami: Wieża Polkomtel w Rygoli N: 53°53m50,76s E: 23°25m10,98s, wysokość podstawy około 122 m npm, maszt telefonii komórkowej o wysokości ok. 53 m i Wieża Polkomtel w Gibach N: 54°1m49,56s E:23°21m3,33s wysokość podstawy około 135 m npm, maszt telefonii komórkowej o wysokości ok. 53 m. Sterowanie pracą kamer oraz odbiór obrazu z kamer TV przemysłowej zlokalizowanych na wieżach obserwacyjnych, będzie się odbywać w siedzibie nadleśnictwa znajdującej się pod adresem Pomorze 8, 16-506 Giby. Podane współrzędne istniejącej siedziby są przybliżone: N: 54°3m35,46s E: 23°21m47,67s. Przesył obrazu i sterowanie odbywać się powinny bezprzewodowo (drogą radiową), bezpośrednio lub z wykorzystaniem punktów pośrednich. Konieczność zastosowania punktów pośrednich niezbędnych do sterowania i przesyłu drogą radiową określi wykonawca. Wykonawca zaproponuje lokalizację punktów pośrednich i wykona niezbędną do realizacji zamówienia dokumentację wraz z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i pozwoleń. Urządzenia powinny umożliwiać prowadzenie obserwacji w promieniu minimum 20 km w sprzyjających warunkach atmosferycznych przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu i trwałości mechaniki. Elementy montowane na zewnątrz pomieszczeń powinny gwarantować właściwą pracę przy pełnym zakresie wilgotności względnej powietrza (od 0 do 100 %) w zakresie temperatur od -10°C do +50°C i być odporne na opady atmosferyczne. Głowica kamery i obiektyw muszą być zintegrowane i stanowić zwartą konstrukcję we wspólnej obudowie. Nie dopuszcza się szyby w obudowie lub przezroczystej osłony kamery i obiektywu wykonanych z tworzyw sztucznych. Wymogi jakie muszą spełniać poszczególne elementy TV przemysłowej: a) zestaw wizyjny (kamera + obiektyw + monitor) - kamera kolorowa cyfrowa CMOS HD z formatem sygnału wizji HDTV (1080p/60) w proporcjach 16:9, z zastosowaniem przetwornika min. 2.000.000 pikseli, kamera zapewni prawidłową obserwację przy dużym kontraście oświetlenia nieba i lasu, będzie posiadać funkcje kompensacji wstecznego oświetlenia i funkcję zmiany współczynnika korekcji Gamma, obiektyw będzie dysponował zmienną ogniskową o co najmniej 20 - krotnej zmianie długości ogniskowej, w przeliczeniu na zastosowaną matrycę, z jednoczesnym zastosowaniem minimum 4-krotnego cyfrowego powiększenia, kąt obserwacji przy największym zbliżeniu będzie wynosił poniżej 3° dla kamery cyfrowej przy 20-krotnej zmianie długości ogniskowej, automatyczne dostosowanie parametrów pracy do aktualnych warunków obserwacji, wyświetlanie kierunku obserwacji i zaprogramowanych nazw własnych obiektów terenowych, urządzenie umożliwi wyznaczenie azymutu obserwacji metodą bezwzględną, z dokładnością co najmniej 0,1°, obraz musi być wyświetlany w sposób płynny w rozdzielczości 1080p/60, w skład zestawu wejdzie monitor kolorowy FullHD, LCD LED lub plazmowy z wejściem HDMI 1.3 o przekątnej minimum 37 cali, zestaw zapewni płynność i czytelność obrazu w ruchu, także przy maksymalnej długości ogniskowej, mocowanie kamery nie może przesłaniać jej pola widzenia, nie dopuszcza się szyby obudowy lub innej przeźroczystej osłony wykonanej z tworzyw sztucznych, przeźroczyste elementy obudowy nie mogą wprowadzać zniekształceń obrazu przy dużych zbliżeniach, nie dopuszcza się stosowania telekonwerterów lub innych elementów sztucznie zwiększających ogniskową kamery. b) głowica obrotowa i sterowanie - głowica pełnoobrotowa n x 360 o dla ruchu panoramicznego (bez powracania), regulacja kąta pionowego obserwacji od +10° do -20° lub więcej, czas pełnego obrotu od 20 sekund do 20 minut, waga głowicy wraz z kamerą do 6 kg, łatwy montaż i demontaż, brak szarpania obrazu pochodzącego od napędu, osoba obsługująca powinna mieć możliwość pełnego ręcznego sterowania kamerą (kierunek poziomy i pionowy, ogniskowa, ostrość), zestaw będzie pracował w trybie automatycznym, będzie umożliwiał zaprogramowanie minimum dwóch tras obserwacji automatycznej, zestaw będzie posiadał możliwość regulacji prędkości obrotu w kierunku poziomym, zestaw automatycznie dostosuje prędkość obrotu w poziomie do aktualnie nastawionej ogniskowej obiektywu, zestaw automatycznie dostosuje pionowy kierunek obserwacji do kierunku poziomego podczas pracy w trybie automatycznym, zestaw będzie miał możliwość omijania podczas pracy w trybie automatycznym określonych sektorów, sterowanie ręczne odbywać się będzie w czasie rzeczywistym, zestaw umożliwi zapamiętywanie aktualnej pozycji i jej wywoływanie, pamięć minimum 3 zapamiętanych pozycji, zestaw będzie osiągał zadane położenie kątowe nie później niż w 30 sekund, sterowanie za pomocą dedykowanej klawiatury zawierającej joystick 3-osiowy, wszystkie funkcje uruchamiane za pomocą przycisków, opisanych w sposób sugerujący ich przeznaczenie. c) bezprzewodowy przesył obrazu i sterowanie - moc nadawania z uwzględnieniem zysku anteny zgodna z przepisami polskimi, bezprzewodowy przesył obrazu i sterowania ma zapewnić tą samą jakość obrazu i komfort sterowania jak przy rozwiązaniach przesyłu i sterowania realizowanych przewodowo, bezprzewodowy przesył obrazu i sterowanie będzie realizowane przy wykorzystaniu darmowych lub płatnych częstotliwości w zależności od odległości transmisji, warunków terenowych i zakłóceń w transmisji, w przesyłaniu obrazu cyfrowego dopuszcza się kompresję H.264 w wersji 4.1 lub lepszej, w przypadku konieczności uzyskania zgody na użytkowanie częstotliwości radiowych, Wykonawca sporządzi wymagane dokumenty i uzyska w imieniu Zamawiającego stosowne zgody, ze względu na charakter pracy systemu związany z bezpieczeństwem ludzi oraz mienia, tor przesyłu obrazu i sterowania będzie miał co najmniej 20 dB zapasu budżetu mocy przy przepustowości zapewniającej płynne przesyłanie obrazu, obudowa części nadawczo - odbiorczej metalowa (ekranująca), tłumienie promieniowania wstecznego > 40 dB, d) ochrona przeciw przepięciowa i odgromowa - wszystkie urządzenia systemu powinny być chronione ochronnikami - wszystkie tory kablowe wychodzące na zewnątrz kontenera stacji BTS muszą być zabezpieczone na obu końcach, ochronniki o prądzie piorunowym minimum 100 kA i czasie impulsu 10/350 ?s, stopień ochronny I II III, anteny oraz kamery muszą być zabezpieczone odpowiednią ochroną odgromową. Wykonawca zapewni co najmniej pięcioletni okres gwarancji. W okresie ochrony gwarancyjnej Wykonawca zapewni obsługę techniczną, serwis urządzeń i przeglądy okresowe, w tym także demontaż urządzeń na zimę i montaż przed rozpoczęciem sezonu palności określanym przez RDLP Białystok, w przypadku urządzeń tego wymagających. Wykonawca określi roczne koszty utrzymania urządzeń telewizji przemysłowej, na które składa się: koszt niezbędnej energii elektrycznej, koszt opłat ponoszonych na realizację przekazu obrazu i sterowania. Wykonawca określi pobór prądu przez TV przemysłową i bezprzewodowy system przekazu obrazu w W. Wykonawca wykona również niezbędną do realizacji zamówienia dokumentację oraz uzyska konieczne do wykonania zamówienia uzgodnienia i pozwolenia. Niezwłocznie po wykonaniu instalacji zestawów telewizyjnych Wykonawca przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego (co najmniej dwóch pracowników nadleśnictwa) w zakresie obsługi i administracji przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zdemontuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego stosowane dotychczas elementy systemu obserwacji lasu. Przerwa w obserwacji lasu ograniczona będzie do niezbędnego minimum..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym 32.22.40.00 - Telewizyjna aparatura nadawcza .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta złożona na całe zamówienie musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł i 00 gr.). Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: w pieniądzu, wpłaconym wyłącznie na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A Oddział Augustów nr 74 2030 0045 1110 0000 0072 5400, z dopiskiem na blankiecie: WADIUM NA PRZETARG SA-2710-3/14, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w pokoju nr 5 - w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dokumentu (potwierdzoną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem) złożonego w pokoju nr 5 należy dołączyć do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca ten udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ i w złożonej ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi wykaz głównych dostaw lub usług (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) główne dostawy lub usługi, każda odpowiadająca swoim rodzajem i każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych z podatkiem VAT, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w formie protokołów odbioru robót, listów referencyjnych, opinii itp.). Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100 000,00 złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100 000,00 złotych. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu, wykaz robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na Załączniku Nr 2 do SIWZ, aktualny dokument wskazujący reprezentację Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia prawidłowości umocowania osób działających w imieniu Wykonawcy - dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_pomorze/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pomorze, Pomorze 8, 16-506 Giby.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Nadleśnictwo Pomorze, Pomorze 8, 16-506 Giby, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający otworzy oferty w dniu 2014-04-11 o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego, w Sali Narad Nadleśnictwa Pomorze. Zadanie realizowane w ramach działania 226 Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.