eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach projektu Słoneczny świat przedszkolaka NrPOKL.09.01.01-30-052/12 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Konin: Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach projektu Słoneczny świat przedszkolaka Nr: POKL.09.01.01-30-052/12 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 112092 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 10 z oddziałami integracyjnymi "Leszczynowa Górka" , Ul. Chopina 11, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 242 08 61, faks 63 242 08 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole10.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach projektu Słoneczny świat przedszkolaka Nr: POKL.09.01.01-30-052/12 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania to: Zajęcia specjalistyczne w grupie 25 dzieci(11K,14M) niepełnosprawnych i zagrożonych niepełnosprawnością, których celem jest niwelowanie deficytów rozwojowych, stymulowanie i usprawnianie funkcji poznawczych dziecka. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części tj.: 1. przeprowadzenie zajęć polegających na terapii logopedycznej w wymiarze 880 godzin; 2. przeprowadzenie zajęć polegających na terapii pedagogiczno-logopedycznej w wymiarze 1760 godzin; 3. przeprowadzenie zajęć polegających na terapii surdopedagogicznej i terapii zajęciowej w wymiarze 880 godzin; 4. usług psychoprofilaktyki i poradnictwa wychowawczego rodzin w wymiarze 880 godzin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 0/100) 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Przedszkola nr 10 z oddziałami integracyjnymi (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): nr rachunku: 74 1560 0013 2015 2801 3363 0001, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium [nazwa zajęć dydaktycznych] 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż przelew, oryginał dokumentu należy dołączyć jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8) Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 12 i 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przepracował w integracyjnej placówce przedszkolnej w charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia co najmniej 2500 godzin. b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia osobiście. Warunek wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie oraz wykaże, że: Dla części 1-3 zamówienia: 1) posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego oraz 2) posiada niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania przedszkolnego oraz niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.01.1982r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97 poz. 674 ze zm. oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy), oraz: dla części 1 zamówienia: posiada certyfikat zawodowy logopedy albo ukończyła magisterskie studia w zakresie logopedii albo ukończyła studia magisterskie ze specjalnością logopedyczną w wymiarze minimum 1200 godzin zajęć przygotowujących do wykonywania zawodu logopedy, albo ukończyła 4-semestralne logopedyczne studia podyplomowe prowadzone przez szkoły wyższe w wymiarze minimum 600 godzin zajęć dydaktycznych i praktycznych; dla części 2 zamówienia: ukończył pedagogiczne magisterskie studia ze specjalnością logopedyczną lub studia pedagogiczne magisterskie z kwalifikacjami do pracy z osobami upośledzonymi umysłowo oraz podyplomowe studia 4-semestralne w zakresie logopedii; dla części 3: ukończył studia pedagogiczne (pedagogika specjalna) magisterskie ze specjalnością surdopedagogiczną lub pedagogiczne (pedagogika specjalna) magisterskie oraz podyplomowe studia z zakresu surdopedagogiki; dla części 4: 1) posiada wykształcenie wyższe magisterskie, posiada uprawnienia psychoterapeuty zgodne z wytycznymi Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, oraz wykaże czynną pracę w zawodzie. 2) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odbył min. 2500 godzin praktyki w pracy psychoterapeutycznej z rodzicami dzieci niepełnosprawnych; 3) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów umiejętności miękkich w wymiarze 50 godzin.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; - pełnomocnictwo, - potwierdzenie wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.40
  • 2 - doświadczenie zawodowe w charakterze, w jakim Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - 0.30
  • 3 - ilość odbytych kursów specjalistycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 0.30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, b) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: - zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, - wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanego okolicznościami tj. działaniem siły wyższej lub zmian korzystnych dla Zamawiającego. c) w zapisach umowy dotyczących terminów realizacji oraz wartości umowy w przypadku zmian w umowie o dofinansowanie projektu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. 3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przedszkole10.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 10 z oddziałami integracyjnymi, Leszczynowa Górka, adres: ul. Fryderyka Chopina 11, 62-510 Konin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Przedszkole nr 10 z oddziałami integracyjnymi, Leszczynowa Górka, adres: ul. Fryderyka Chopina 11, 62-510 Konin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu konkursowego pn. Słoneczny świat przedszkolaka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie zajęć polegających na terapii logopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w wymiarze 880 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.40
    • 2. doświadczenie zawodowe w charakterze, w jakim Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - 0.30
    • 3. ilość odbytych kursów specjalistycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie zajęć polegających na terapii pedagogiczno-logopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1760 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.40
    • 2. doświadczenie zawodowe w charakterze, w jakim Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - 0.30
    • 3. ilość odbytych kursów specjalistycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie zajęć polegających na terapii surdopedagogicznej i terapii zajęciowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 880 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.40
    • 2. doświadczenie zawodowe w charakterze, w jakim Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - 0.30
    • 3. ilość odbytych kursów specjalistycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 0.30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usług psychoprofilaktyki i poradnictwa wychowawczego rodzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 880 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.40
    • 2. doświadczenie zawodowe w charakterze, w jakim Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia - 0.30
    • 3. ilość odbytych kursów specjalistycznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 0.30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.