eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Szelków › Menadżer projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Szelków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Stary Szelków: Menadżer projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Szelków
Numer ogłoszenia: 112038 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70332 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menadżer projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Szelków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i nadzór działań związanych z projektem, wykonywanie działań zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem, planowanie działań i wykonywanie zobowiązań w celu osiągnięcia założonych wskaźników, wykonywanie opinii technicznych, przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu. Do głównych zadań menadżera będzie należało: 1. Koordynacja i nadzór realizowanych zadań w tym: a/ przewodzenie, kierowanie zespołem, b/ nadzór nad przygotowywaniem harmonogramów realizacji zadań, które muszą być zrealizowane w związku z wykonywaniem Projektu, c/ tworzenie zespołów roboczych zajmujących się wykonywaniem zadań przewidzianych w projekcie, d/ przygotowanie planu komunikowania między zespołem zarządzającym a wykonawcami projektu, e/ organizowanie pracy zespołów roboczych, f/ opiniowanie rozwiązań projektowych zgłaszanych przez wykonawców, g/ opiniowanie sprawozdań i raportów z pracy zespołów roboczych, h/ kontrola zadań wykonywanych przez koordynatora finansowego oraz pozostałych zespołów roboczych wykonawców zaangażowanych w realizację projektu, i/ monitorowanie i opiniowanie raportów okresowych dotyczących utrzymywania wskaźników przez wykonawców, j/ koordynacja organizacji konferencji, k/ koordynacja działań związanych z zatrudnianiem personelu, l/ współpraca w przygotowywaniu i powielanie materiałów szkoleniowych, m/ rozliczanie trenerów pod względem merytorycznym, n/ sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem merytorycznym. 2. Menadżer będzie ponosił odpowiedzialność za: a/ prawidłową realizację projektu, b/ sporządzanie harmonogramów pracy i podziału zadań, c/ przygotowanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji Projektu, d/ nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: koordynacja działań niezbędnych do sporządzania sprawozdań z realizacji projektów, e/ organizacja i udział w naradach, konferencjach dotyczących przygotowania i realizacji projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Wniosek o dofinansowanie Projektu)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Robert Stefański, ul. Powstańców Śląskich 89a/374, 01-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93248,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85000,60 / Oferta z najwyższą ceną: 119925,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.