eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zadanie 1Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie Zadanie 2Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie; Zadanie 3Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy węzłów przesiadkowych na dz. nr ewid. 273 obr. 65 (przy ul. Sowińskiego) i dz. nr ewid. 10/15 or. 68 (Os. Młodych)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111934 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Legionowo: Zadanie 1: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie Zadanie 2: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie; Zadanie 3: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy węzłów przesiadkowych na dz. nr ewid. 273 obr. 65 (przy ul. Sowińskiego) i dz. nr ewid. 10/15 or. 68 (Os. Młodych)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537127-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, krajowy numer identyfikacyjny 52483200000, ul. ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05120 Legionowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81, e-mail zamowienia@um.legionowo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.legionowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie 1: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie Zadanie 2: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie; Zadanie 3: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy węzłów przesiadkowych na dz. nr ewid. 273 obr. 65 (przy ul. Sowińskiego) i dz. nr ewid. 10/15 or. 68 (Os. Młodych)"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Rz.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie. Przedmiot zamówienia obejmuje analizę możliwości budowy ścieżki rowerowej w następujących ulicach: ul. Sowińskiego (od ul. J. Piłsudskiego do ul. B. Chrobrego), ul. B. Chrobrego (od ul. J. Sobieskiego do ul. Jagiellońskiej), ul. Kard. S. Wyszyńskiego (od ul. Kolejowej do Al. Legionów), Al. Legionów (od ul. Złotej do granicy z gm. Jabłonna), 3 Maja (od ul. J. Sowińskiego do dworca "Centrum Komunikacyjne"), ul. Olszankowej (od ul. Suwalnej do ul. J. Pawła I). 2. Zadanie 2: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie. Przedmiot zamówienia obejmuje analizę możliwości budowy ścieżki rowerowej w następujących ulicach: Al. 1 DZ (od stacji PKP Legionowo/garażu wielokondygnacyjnego przy ul. Szwajcarskiej do osiedla Piaski w okolicach nowobudowanego bloku wielorodzinnego przy Al. 1WDZ nr 16), Al. Sybiraków (od ul. 1WDZ do ul. Zegrzyńskiej), ul. Słonecznej (od ul. Polnej do ul. B. Roi), ul. B. Roi (od ul. Strużańskiej do os. Nowy Bukowiec), ul. Zakopiańskiej (od ul. Warszawskiej do ul. Kwiatowej). 3. Zadanie 3: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy węzłów przesiadkowych na dz. nr ewid. 273 obr. 65 (przy ul. Sowińskiego) i dz. nr ewid. 10/15 or. 68 (Os. Młodych). 1. Założenia projektowe dla zadania nr 1 i nr 2 : 1) opracowanie spójnej, zdefiniowanej obszarowo i promującej zintegrowane podejście terytorialne koncepcji (w postaci PFU) budowy bezpiecznych dróg rowerowych promujących zdrowy tryb życia oraz transport ekologiczny, połączonych z istniejącymi i planowanymi trasami; 2) program powinien wskazywać obszary nowej infrastruktury wraz z propozycjami inwestycji w infrastrukturę towarzyszącą (np. podpórki); 3) celem opracowania będzie wskazanie ewentualnych problemów i barier realizacyjnych oraz pokazanie ewentualnych kosztów budowy poszczególnych elementów w ramach powstałej koncepcji; 4) analizę potrzeb w kierunku wyznaczenia alternatywnych przebiegów gdyby zaszła konieczność zmiany zaproponowanych w ust. 1 przebiegów; 5) analizę potrzeb w kierunku budowy, rozbudowy, przebudowy dróg rowerowych lub wydzielenia pasów dla rowerów na istniejących chodnikach lub ulicach. 2. Wymagania ogólne dla PFU dla Zadania nr 1 i nr 2: 1) program powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych (w szczególności art. 29 ust. 5), planów zagospodarowania przestrzennego, prawa drogowego, przepisów z zakresu ochrony przyrody i środowiska; 2) program powinien zawierać drogi rowerowe możliwe do wykonania; 3) infrastruktura tras musi spełniać następujące kryteria: spójność - system powinien tworzyć spójną całość i obejmować wszystkie źródła i cele podróży, poszczególne trasy muszą zachować ciągłość na poziomie konkretnych rozwiązań, bezpośredniość - infrastruktura powinna zapewnić użytkownikom możliwie najkrótsze połączenie umożliwiające szybkie poruszanie się po wyznaczonej trasie w sposób konkurencyjny dla samochodu, atrakcyjność - infrastruktura powinna być tak zaprojektowana i dopasowana do otoczenia, aby korzystnie z niej było atrakcyjne, bezpieczeństwo - infrastruktura rowerowa powinna gwarantować bezpieczeństwo ruchu drogowego zarówno rowerzystów, jak i innych użytkowników dróg, minimalizując liczbę wypadków i kolizji drogowych, wygoda i komfort - infrastruktura rowerowa powinna umożliwiać szybki i wygodny przepływ ruchu rowerowego, a korzystanie z niej nie może wymaga od użytkownika nadmiernego lub nieregularnego wysiłku fizycznego (np. częstego zatrzymywania się, stromych podjazdów), zasada uniwersalnego projektowania - która polega na projektowaniu produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Zasada opiera się na regułach: 1) użyteczności dla osób o różnej sprawności, 2) elastyczności w użytkowaniu, 3) proste i intuicyjne użytkowanie, 4) czytelna informacja, 5) tolerancja na błędy, 6) wygodne użytkowanie bez wysiłku, 7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, 8) percepcja równości, zgodnie z dokumentem pt. "Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępność dla osób z niepełno sprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2021". 4) analiza struktury własnościowej terenów, po których proponowane jest przeprowadzenie inwestycji, w celu określenia jej wykonalności - przygotowanie zestawienia działek w formie graficznej i tabelarycznej; 5) wykonanie szacunkowych kosztorysów wraz z przedmiarami prac projektowych i wykonania robót budowlanych; 3. Wykonanie niniejszego zamówienia powinno uwzględniać wytyczne programowe dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego - STANDARDY PROJEKTOWE I WYKONAWCZE DLA SYSTEMU ROWEROWEGO WARSZAWSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO (WOF). 4. Założenia projektowe dla węzłów przesiadkowych (zadanie nr 3): 1) muszą spełniać wymogi definicji zintegrowanego węzła przesiadkowego zawartej w art. 4 pkt 27 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 o publicznym transporcie zbiorowym, 2) unikanie rozwiązań architektonicznych polegających na konieczności pokonywania różnic poziomów, 3) wyposażenie w infrastrukturę i urządzenia dla niepełnosprawnych. 4) program powinien zawierać m.in: a) przebudowę ciągów komunikacyjnych, b) utworzenie stanowisk dla autobusów miejskich wraz z zapleczem socjalnym oraz miejscem obsługi podróżnych, c) budowę dróg lub ciągów pieszo-rowerowych umożliwiających dojście i dojazd do węzła, d) parking Park&Ride i Bike&Ride, e) oświetlenie OZE, stojaki dla rowerów i inne elementy małej architektury oraz informację pasażerską, f) zagospodarowanie zieleni, g) punkt ładowania pojazdów elektrycznych. 5) program zostanie zrealizowany zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania, która polega na projektowaniu produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Zasada opiera się na regułach: 1) użyteczności dla osób o różnej sprawności, 2) elastyczności w użytkowaniu, 3) proste i intuicyjne użytkowanie, 4) czytelna informacja, 5) tolerancja na błędy, 6) wygodne użytkowanie bez wysiłku, 7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, 8) percepcja równości, zgodnie z dokumentem pt. "Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępność dla osób z niepełno sprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2021" 5. Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 powinno być wykonane zgodnie z wytycznymi rozdziału 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno -Użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 6. Określenie kosztów dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz.1389). 7. Proponowane rozwiązania dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. , poz. 124). 8. Program funcjonalno -użytkowy dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 przedmiot musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Opracowana przez Wykonawcę analiza możliwości budowy ścieżek rowerowych dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 10. Zamawiający ma prawo wglądu w rozwiązania projektowe dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. 11. Zamawiający nie określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie w następujących ulicach: ul. Sowińskiego (od ul. J. Piłsudskiego do ul. B. Chrobrego), ul. B. Chrobrego (od ul. J. Sobieskiego do ul. Jagiellońskiej), ul. Kard. S. Wyszyńskiego (od ul. Kolejowej do Al. Legionów), Al. Legionów (od ul. Złotej do granicy z gm. Jabłonna), 3 Maja (od ul. J. Sowińskiego do dworca "Centrum Komunikacyjne"), ul. Olszankowej (od ul. Suwalnej do ul. J. Pawła I).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTRAKT Andrzej Drzazgowski, , Ogrodowa 15, 05-180, Pomiechówek, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18450
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27700
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy dróg rowerowych w Legionowie w następujących ulicach: Al. 1 DZ (od stacji PKP Legionowo/garażu wielokondygnacyjnego przy ul. Szwajcarskiej do osiedla Piaski w okolicach nowobudowanego bloku wielorodzinnego przy Al. 1WDZ nr 16), Al. Sybiraków (od ul. 1WDZ do ul. Zegrzyńskiej), ul. Słonecznej (od ul. Polnej do ul. B. Roi), ul. B. Roi (od ul. Strużańskiej do os. Nowy Bukowiec), ul. Zakopiańskiej (od ul. Warszawskiej do ul. Kwiatowej)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INWESTOR Konin Pracownia Projektowa, , ul. Okólna 6 , 62-510, Konin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy węzłów przesiadkowych na dz. nr ewid. 273 obr. 65 (przy ul. Sowińskiego) i dz. nr ewid. 10/15 or. 68 (Os. Młodych)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT20000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INWESTOR Konin Pracownia Projektowa, , ul. Okólna 6 62-510 Konin, 62-510, Konin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36900.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36900.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.