eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Budowa ulicy Słonecznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Pinczyn, gmina Zblewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Zblewo: Budowa ulicy Słonecznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Pinczyn, gmina Zblewo
Numer ogłoszenia: 111861 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140800 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, ul. Główna 40, 83-210 Zblewo, woj. pomorskie, tel. 058 5884381, faks 058 5884569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słonecznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Pinczyn, gmina Zblewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: budowa ul. Słonecznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Pinczyn, gmina Zblewo. Zakres robót obejmuje budowę ulicy (drogi dojazdowej) do budynków mieszkalnych (jednorodzinnych) w km od 0+000 do km 0+122,10 o długości 122,10 mb. Ulica o nawierzchni utwardzonej i szerokości 5,00 mb dwukierunkowa w nawiązaniu sytuacyjno- wysokościowym do istniejących wjazdów do posesji oraz ulicy Gajowej. Zawrotka o szerokości 5,00 mb. Ulicę i zwrotkę ograniczono opornikiem 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem zaniżonym. Dla pieszych zaprojektowano obustronne chodniki o szerokości 1,50 mb ograniczone obrzeżami betonowymi o wym. 8x30 cm. Wjazdy do posesji zaprojektowano o szerokości 3,00-5,00 mb ograniczone obrzeżami betonowymi o wym. 8x30 cm. Przekrój poprzeczny ulicy dojazdowej wykonać jako daszkowy o spadku 2 %, jednostronny do ulicy o spadku 2 % na zawrotce, oraz jednostronny do jezdni o spadku 2% na chodniku. Odwodnienie jezdni wykonać poprzez spadki poprzeczne i podłużne za pomocą projektowanych wpustów ulicznych z włączeniem przykanalikami i kanałem z rur PCV śr. 200 mm poprzez studnie rewizyjne do istniejącego ciągu kanalizacji deszczowe. Projekt zawiera organizację ruchu docelową ulicy dojazdowej. Projekt ustawienia znaków pionowych z folii I generacji wielkości (małe), na słupkach stalowych średnicy 50 mm, których rodzaj i umiejscowienie przedstawiono na planie sytuacyjnym Po zakończeniu robót teren przyległy należy uporządkować, dowieźć humus gr. 10 cm, wyplantować i obsiać trawą (zakres przedstawiono na planie sytuacyjnym). Konstrukcja nawierzchni ulicy dojazdowej oraz zjazdów: - 8 cm - kostka betonowa (szara), - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem Rm= 2,5 MPa. Konstrukcja nawierzchni chodnika: - 8 cm - kostka betonowa (czerwona), - 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem Rm= 2,5 MPa. 2.Dane techniczne: - pas drogowy działki nr. 678 o szerokości 9,00 do 12,00 m, - ktg. ruchu KR1, - klasa drogi - D, - obciążenie osiowe 100kN/oś, - V proj. - 40 km/h, - szerokość zawrotki 5,00 m - jezdnia o dwóch pasach ruchu szer. 2 x 2,50 m = 5,00 m - szerokość chodników obustronnych 1,50 m - przekrój jezdni - drogowy, - spadki poprzeczne jezdni daszkowy - 2%, - spadki chodników 2%, - całkowita długość projektowanego odcinka - 122,10 m, - wjazdy na posesje - szerokość części utwardzonej 3,00 - 5,00 m. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczego pomiaru geodezyjnego. 3.Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu.Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizację ruchu. 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. 6.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 7.Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 8.Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 9 tygodni (63 dni) od dnia przekazania placu budowy. Minimalny termin realizacji wynosi 6 tygodni (42 dni) od dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert- Termin realizacji. 9.Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 10.Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie w celu zapoznania się z terenem i zakresem robót. Roboty należy wycenić w oparciu o dokumentację projektową i przedmiar robót, będącymi załącznikami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o dokonaną wizję lokalną, wiedzę techniczną i dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pozycje przyjęte w przedmiarach robót sporządzonych przez biuro projektowe nie są obowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca ma prawo dopisać i zmienić pozycje kosztorysowe według własnych kalkulacji. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. Ponadto Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ dopisuje wyrazy lub równoważny w przypadku braku przedmiotowego określenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno -Melioracyjnych EKOBUD-STAROGARD Sp. z o.o., ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219518,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155658,69

  • Oferta z najniższą ceną: 155658,69 / Oferta z najwyższą ceną: 191891,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.