eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › KOMPLEKSOWY REMONT INSTALAC JI WODNO - KANALIZACYJNEJ ORAZ SANITARIATÓW W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Gorlice: KOMPLEKSOWY REMONT INSTALAC JI WODNO - KANALIZACYJNEJ ORAZ SANITARIATÓW W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH
Numer ogłoszenia: 111850 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół nr 4 w Gorlicach, ul. Krasińskiego 9, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 353-63-45, fax 018 353-63-45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzs5gorlice.livenet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWY REMONT INSTALAC JI WODNO - KANALIZACYJNEJ ORAZ SANITARIATÓW W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 4 W GORLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowym remoncie (wymianie) instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz remoncie sanitariatów w budynku Miejskiego Zespołu Szkół nr 4 w Gorlicach. 1.2 W zakres zamówienia wchodzą m.in: a) roboty demontażowe instalacji kanalizacyjnej i białego montażu, b) roboty demontażowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, c) wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z PCV, d) wykonanie nowej instalacji wody ciepłej i zimnej, e) roboty związane z zabezpieczeniem połączeń nowych pionów z istniejącymi pionami w szatniach, f) wykonanie ścianek działowych oddzielających kabiny sanitarne - rozwiązanie systemowe, g) roboty remontowe ogólnobudowlane w pomieszczeniach WC oraz WC dla niepełnosprawnych, 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedstawiają: a) przedmiar robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. Nr 2 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa wykonanie nowej lub wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 160.000,00 PLN b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby/osób posiadających wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) dysponują kadrą pracowniczą liczącą co najmniej 5 pracowników. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2006 r, Nr 164, poz. 1163 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. ( Wykaz co najmniej 1 roboty- za robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa wykonanie nowej lub wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 160.000,00 PLN). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ, 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. Należy wykazać spełnienie warunku o którym mowa w ust. 6.2 pkt. 2 lit. b ppkt 1 i 2 oraz lit. d SIWZ 6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, 7.Zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć: 8. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs5gorlice.livenet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Szkół Nr 4 w Gorlicach 38-300 GORLICE, ul. Z. Krasińskiego 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Szkół Nr 4 w Gorlicach 38-300 GORLICE, ul. Z. Krasińskiego 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.