eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zespołu boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza boisk w miejscowości Ćmińsk, poprzez adaptację typowego projektu budowlanego, w ramach programu Moje boisko -ORLIK 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Miedziana Góra: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zespołu boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza boisk w miejscowości Ćmińsk, poprzez adaptację typowego projektu budowlanego, w ramach programu Moje boisko -ORLIK 2012.
Numer ogłoszenia: 111798 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zespołu boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza boisk w miejscowości Ćmińsk, poprzez adaptację typowego projektu budowlanego, w ramach programu Moje boisko -ORLIK 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej zespołu boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza boisk w miejscowości Ćmińsk, poprzez adaptację typowego projektu budowlanego w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 - w ilości 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie. pdf, wraz z kompletem uzgodnień zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118) i obowiązującymi do niniejszej ustawy rozporządzeniami oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) i obowiązującymi do niniejszej ustawy rozporządzeniami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 wrzesień 2004 r. w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 2. Adaptację dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej należy wykonać w oparciu o wytyczne zawarte w projekcie typowym opracowanym na zamówienie Ministerstwa Sportu - opublikowanym na stronie internetowej www.orlik2012.pl. 3. Adaptacja projektu obejmuje wykonanie: - projektu boisk: piłkarskiego o wym. 30x62 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej i wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10x32,10 m z nawierzchnią syntetyczną (poliuretan), - projektu oświetlenia boisk, - projektu ogrodzenia z piłkochwytami, - projekt obiektu zaplecza boisk sportowych - system 4 modułowy, - projekt infrastruktury technicznej: przyłączy sanitarnych, energetycznych, - projektu zagospodarowania terenu w tym urządzenia budowlane, układ komunikacyjny, sieci uzbrojenia terenu z przeciwpożarowym zaopatrzeniem w wodę, ukształtowanie terenu i zieleń, odwodnienie i drenaż w zależności od uwarunkowań lokalizacyjnych W/w projekty winny być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie typowym opracowanym na zlecenia Ministerstwa Sportu i Turystyki przystosowując do warunków miejscowych. 4. Inne projekty niezbędne do realizacji inwestycji, a w zakresie wykonywanych prac projektowych. 5. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. oraz sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. 6. Uzyskanie na koszt Wykonawca wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Projekt budowlany musi być sprawdzony pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Polskimi Normami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w każdej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego. 7. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w oparciu o kompletny projekt wykonawczy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w rozbiciu na poszczególne branże /w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR , przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen/. Kosztorysy inwestorskie muszą być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389); oraz muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry). 8. W ramach wynagrodzenia za opracowanie projektów pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy. 9. Oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji oraz inne niezbędne dokumenty i uzgodnienia. 10. Wymaga się od Wykonawcy dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich informacji które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 r. Nr 83 poz. 5780. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) informację o osobach, zatrudnionych do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 3 do oferty. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć wszystkie dokumenty oddzielnie o których mowa powyżej, za wyjątkiem załącznika pn. Potencjał kadrowy, który powinien być wspólnie złożony przez wspólników. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.