eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu dla części miasta Krotoszyn arkusze ewidencyjne 20,22,23,24,25,26,27,28,29,74.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Krotoszyn: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu dla części miasta Krotoszyn arkusze ewidencyjne 20,22,23,24,25,26,27,28,29,74.
Numer ogłoszenia: 111795 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57065 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu dla części miasta Krotoszyn arkusze ewidencyjne 20,22,23,24,25,26,27,28,29,74..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu dla części miasta Krotoszyn arkusze ewidencyjne 20,22,23,24,25,26,27,28,29,74. W zakresie zgodnym z warunkami technicznymi stanowiącymi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2 Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie winno być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO-INFO 7. 3. PODWYKONAWSTWO 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwości zlecania części prac podwykonawcy. 3.2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie następujących prac przez Wykonawcę: a) pomiary terenowe b) prace obliczeniowe c) definiowanie obiektów w bazie danych d) analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych e) kompletowanie operatu technicznego f) uzupełnienie baz danych mapy numerycznej będącej w zasobie PODGiK o wyniki przedmiotowych prac 3.3. W złożonej ofercie, w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji powierzonego im zakresu robót. 3.5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniedbania i zaniechania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 3.6. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 3.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcą zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą. 3.9. Umowa z podwykonawcą musi zawierać: a) określenie zakresu prac powierzonych podwykonawcy b) kwotę wynagrodzenia za wykonane prace c) termin wykonania zakresu prac powierzonych podwykonawcy d) warunki płatności e) Postanowienia dotyczące kar umownych jak w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ f) Termin zapłaty nie dłużej niż 30 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Wykonawcy 3.10. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od dnia przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się że Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy. 3.11. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą. 3.12. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie jest wskazanie Zamawiającemu faktu uiszczenia przez Wykonawcę na rzecz podwykonawcy należnego mu wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca przedkłada dowód dokonania płatności. 3.13. Do czasu przedstawienia przez Wykonawcę dowodu uiszczenia płatności, nie biegną terminy określone w postanowieniach umowy dotyczące płatności, a Wykonawcy nie przysługują za ten okres odsetki ustawowe. 3.14. W przypadku nie uregulowania przez Wykonawcę należności wobec Podwykonawców, Zamawiający może obniżyć kwotę płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy o kwotę należna Podwykonawcy, zatrzymując ją jako zabezpieczenie na wypadek roszczeń podwykonawcy, które mogą być skierowane wobec Zamawiającego. 3.15. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów Podwykonawców z dalszym Podwykonawcą...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOMAR S.A., Al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48585,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48585,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98646,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.