eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Lubaczów: Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie
Numer ogłoszenia: 111690 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79620 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6329095, faks 16 6329095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Budowa studni głębinowej - otworu studziennego zastępczego S-2a na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 5677/22, Zadanie to obejmuje: a) wykonanie odwiertu studziennego o głębokości 34,5 m metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach o 20-18; b) zabudowanie otworu studni kolumną filtrową o280/255/12,5 (odcinki filtra łączone gwintowaną mufą) wraz z rurką piezometryczną; c) wykonanie pompowania oczyszczającego, kontrolnego i pomiarowego- łącznie 120 godzin; d) wykonanie obudowy otworu studziennego S-2a wraz z armaturą - (zakup i zamontowanie obudowy typu LANGE lub równoważnej z armaturą o80 mm, z zaworem zwrotnym kulowym. Płyta studni powinna posiadać dodatkowy otwór dostępowy do rurki piezometrycznej). e) dobór, zakup i montaż pompy głębinowej, f) wykonanie przyłącza o100 mm o długości 15,0 m i włączenie do istniejącego rurociągu do rurociągu o200 mm. g) wykonanie zasilania energetycznego i sterowania ( uzupełnienie istniejących - zasilanie 4 x 35 mm2 YAKY dług 10, 0 m, sterowanie 2 pary - 4 x 2,5 mm2 YKY dług. 10,0 m ) h) wykonanie dezynfekcji studni; i) wykonanie badań laboratoryjnych wody; j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych; k) zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. B. Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 2115/3 Uwaga! Budowa studni głębinowej uwarunkowana jest korzystnymi warunkami hydrogeologicznymi wykonanego otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego. W przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych Wykonawca zobowiązany będzie do likwidacji otworu. W takim przypadku budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 2115/3 staje sie bezprzedmiotowa, a rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie w oparciu o cenę ofertową za przedmiot zamówienia w wariancie ofertowym: 1. Budowa studni głębinowej - otworu studziennego zastępczego S-2a na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 5677/22, 2. Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 na działce nr ewid. 2115/3 i likwidacja otworu w przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych Zadanie to obejmuje: a) wykonanie odwiertu studziennego o głębokości 30,0 m metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach o 20-18 ;, b) likwidację otworu w przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych, lub: c) zabudowanie otworu studni kolumną filtrową o280/255/12,5 (odcinki filtra łączone gwintowaną mufą) wraz z rurką piezometryczną; d) wykonanie pompowania oczyszczającego, kontrolnego i pomiarowego - łącznie 120 godzin; e) wykonanie obudowy otworu studziennego wraz z armaturą - (zakup i zamontowanie obudowy typu LANGE lub równoważnej z armaturą o80 mm, z zaworem zwrotnym kulowym. Płyta studni powinna posiadać dodatkowy otwór dostępowy do rurki piezometrycznej. , f) dobór, zakup i montaż pompy głębinowej. g) wykonanie przyłącza o100 mm o długości 170,0 m i włączenie do rurociągu o200 mm. h) wykonanie zasilania energetycznego i sterowania, (zasilanie 4 x 50 mm2 YAKY dług 162/167 m, sterowanie 2 pary - 4 x 2,5 mm2 YKY dług. 162/167 m ) i) wykonanie dezynfekcji studni; j) wykonanie badań laboratoryjnych wody; k wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych; l)zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonanie robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Kompleksowa inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zadania. 2. Obsługa geodezyjna zleconego zadania. 3. Przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych. 4. Organizacja i urządzenie placu budowy. 5. Dokumentacja hydrogeologiczna zadania w tym: protokoły odbioru przyłącza energetycznego i wodociągowego, protokoły szczelności wykonanego przyłącza, protokoły z pomiarów zwierciadła wody, badanie fizykochemiczne i bakteriologiczne próbek wody, atesty i gwarancje na wbudowane materiały i urządzenia oraz inne wymienione w dokumentacji technicznej. Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej musi być zgodne z wymaganiami określonymi w art. 42 pgg i § 4 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 03.10.2005 r. i przedłożyć w 5 egzemplarzach Zamawiającemu. Po zrealizowaniu projektowanych prac należy opracować dodatek (aneks) do dokumentacji zasobów wodnych ujęcia. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: - Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 3-letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą poszczególne elementy zakresu rzeczowego określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej. 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których Zamawiający na etapie przygotowania postępowania, a Wykonawca na etapie przygotowywania oferty nie mogli przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 2 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 5) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 6) Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury, oraz protokołu odbioru. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 8) Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również: a) koszt ewentualnych badań, pomiarów itp.; b) koszt prób i odbiorów technicznych; c) koszt wywozu na wysypisko i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki; d) koszt robót niezbędnych do zagwarantowania bezpiecznej, ciągłej eksploatacji obiektów w rejonie terenu budowy - pozostających jako czynne w trakcie prowadzenia robót; e) koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi; f) koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy i sąsiednich terenów po wykonaniu robót; g) koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP; h) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy. Dostępność dokumentacji projektowej. 1) Dokumentacja projektowa dostępna jest dla zainteresowanych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Hydrogeologiczne Hydrogeopol Sp. z o.o., ul. Rzeszowska 131, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262543,50

  • Oferta z najniższą ceną: 262543,50 / Oferta z najwyższą ceną: 351103,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.