eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Lubaczów: Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie
Numer ogłoszenia: 79620 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6329095, faks 16 6329095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkim.lubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej, oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Budowa studni głębinowej - otworu studziennego zastępczego S-2a na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 5677/22, Zadanie to obejmuje: a) wykonanie odwiertu studziennego o głębokości 34,5 m metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach o 20-18; b) zabudowanie otworu studni kolumną filtrową o280/255/12,5 (odcinki filtra łączone gwintowaną mufą) wraz z rurką piezometryczną; c) wykonanie pompowania oczyszczającego, kontrolnego i pomiarowego- łącznie 120 godzin; d) wykonanie obudowy otworu studziennego S-2a wraz z armaturą - (zakup i zamontowanie obudowy typu LANGE lub równoważnej z armaturą o80 mm, z zaworem zwrotnym kulowym. Płyta studni powinna posiadać dodatkowy otwór dostępowy do rurki piezometrycznej). e) dobór, zakup i montaż pompy głębinowej, f) wykonanie przyłącza o100 mm o długości 15,0 m i włączenie do istniejącego rurociągu do rurociągu o200 mm. g) wykonanie zasilania energetycznego i sterowania ( uzupełnienie istniejących - zasilanie 4 x 35 mm2 YAKY dług 10, 0 m, sterowanie 2 pary - 4 x 2,5 mm2 YKY dług. 10,0 m ) h) wykonanie dezynfekcji studni; i) wykonanie badań laboratoryjnych wody; j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych; k) zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. B. Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 2115/3 Uwaga! Budowa studni głębinowej uwarunkowana jest korzystnymi warunkami hydrogeologicznymi wykonanego otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego. W przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych Wykonawca zobowiązany będzie do likwidacji otworu. W takim przypadku budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 2115/3 staje sie bezprzedmiotowa, a rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie w oparciu o cenę ofertową za przedmiot zamówienia w wariancie ofertowym: 1. Budowa studni głębinowej - otworu studziennego zastępczego S-2a na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie na działce nr ewid. 5677/22, 2. Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 na działce nr ewid. 2115/3 i likwidacja otworu w przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych Zadanie to obejmuje: a) wykonanie odwiertu studziennego o głębokości 30,0 m metodą mechaniczno-okrętno-udarową w rurach o 20-18 ;, b) likwidację otworu w przypadku stwierdzenia negatywnych warunków hydrogeologicznych, lub: c) zabudowanie otworu studni kolumną filtrową o280/255/12,5 (odcinki filtra łączone gwintowaną mufą) wraz z rurką piezometryczną; d) wykonanie pompowania oczyszczającego, kontrolnego i pomiarowego - łącznie 120 godzin; e) wykonanie obudowy otworu studziennego wraz z armaturą - (zakup i zamontowanie obudowy typu LANGE lub równoważnej z armaturą o80 mm, z zaworem zwrotnym kulowym. Płyta studni powinna posiadać dodatkowy otwór dostępowy do rurki piezometrycznej. , f) dobór, zakup i montaż pompy głębinowej. g) wykonanie przyłącza o100 mm o długości 170,0 m i włączenie do rurociągu o200 mm. h) wykonanie zasilania energetycznego i sterowania, (zasilanie 4 x 50 mm2 YAKY dług 162/167 m, sterowanie 2 pary - 4 x 2,5 mm2 YKY dług. 162/167 m ) i) wykonanie dezynfekcji studni; j) wykonanie badań laboratoryjnych wody; k wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych; l)zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonanie robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Kompleksowa inwentaryzacja powykonawcza wykonanego zadania. 2. Obsługa geodezyjna zleconego zadania. 3. Przywrócenie do stanu poprzedniego terenu po wszelkich robotach budowlano- montażowych. 4. Organizacja i urządzenie placu budowy. 5. Dokumentacja hydrogeologiczna zadania w tym: protokoły odbioru przyłącza energetycznego i wodociągowego, protokoły szczelności wykonanego przyłącza, protokoły z pomiarów zwierciadła wody, badanie fizykochemiczne i bakteriologiczne próbek wody, atesty i gwarancje na wbudowane materiały i urządzenia oraz inne wymienione w dokumentacji technicznej. Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej musi być zgodne z wymaganiami określonymi w art. 42 pgg i § 4 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 03.10.2005 r. i przedłożyć w 5 egzemplarzach Zamawiającemu. Po zrealizowaniu projektowanych prac należy opracować dodatek (aneks) do dokumentacji zasobów wodnych ujęcia. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: - Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 11. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 3-letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą poszczególne elementy zakresu rzeczowego określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej. 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, a których Zamawiający na etapie przygotowania postępowania, a Wykonawca na etapie przygotowywania oferty nie mogli przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 2 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) w umowie z Wykonawcą będzie cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 5) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 6) Zapłata za faktury może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury, oraz protokołu odbioru. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 8) Ryczałtowe wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 1 obejmuje całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, w tym również: a) koszt ewentualnych badań, pomiarów itp.; b) koszt prób i odbiorów technicznych; c) koszt wywozu na wysypisko i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki; d) koszt robót niezbędnych do zagwarantowania bezpiecznej, ciągłej eksploatacji obiektów w rejonie terenu budowy - pozostających jako czynne w trakcie prowadzenia robót; e) koszt przerw w prowadzeniu przedmiotowych robót spowodowanych przerwami technologicznymi, warunkami eksploatacyjnymi oraz warunkami meteorologicznymi; f) koszt doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy i sąsiednich terenów po wykonaniu robót; g) koszty związane z zapewnieniem właściwych warunków wynikających z przepisów BHP; h) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres wykonywania Umowy. Dostępność dokumentacji projektowej. 1) Dokumentacja projektowa dostępna jest dla zainteresowanych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 06 9101 0003 2001 0011 8125 0001 znak postępowania - MZGKiM.271.1.2015 z dopiskiem Wykonanie zastępczego odwiertu studziennego S-2a i budowa studni głębinowej , oraz wykonanie zastępczego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego R-1 i budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych wodociągu komunalnego w Lubaczowie, a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie MZGKiM w Lubaczowie kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli: a) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, b) unieważniono postępowanie przetargowe, c) na podstawie art. 46 ust.4 a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca udowodnił, że nie złożenie dokumentów lub oświadczeń i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynikało z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert i złożył wniosek o zwrot wadium. 11. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jeżeli zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli przed wyborem oferty najkorzystniejszej wniesiono odwołanie, zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, pod rygorem wykluczenia z postępowania, wzywa Wykonawców do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień i w związku z tym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą i udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej (tj. zamówienia zrealizowanego w oparciu o jedną umowę - nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego) odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na kwotę co najmniej 50.000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp z obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia lub jego części w przypadku: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; 2) zdarzeń losowych; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie robót objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; 4) wystąpienia odbiegających od normy ekstremalnych - ze względu na porę roku - warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią lub dokumentacją projektową; 5) ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny na brak możliwości wykonywania robót objętych umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkim.lubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, koszt 50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubaczowie ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów pok. nr 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.