Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111668 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Zamość: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49983-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 79434-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny
6140233700000, ul.
Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 181 536, faks
261 181 607, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/12/217
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:CZĘŚĆ Nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ; 2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ Nr 2 - Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ.UWAGA:Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących czynności związane z realizacją robót: tynkarskich, glazurniczych, malarskich, instalacyjnych elektrycznych, instalacyjnych sanitarnych, stolarskich, posardzkarskich; UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia: 31.07.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/05/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: GRAN-WOS Eugeniusz Woś,
gran-wos@wp.pl,
Kazimierzówka 159A,
21-040,
Świdnik, kraj/woj.
lubelskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana polega na przedłużeniu terminu realizacji zadania ze względu na prawidłowy proces technologiczny. Termin zakończenia całości robót budowlanych ustala się do dnia 30 sierpnia 2017r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Naniesienie w projekcie budowlanym niezbędnych zmian. 2) Zmiana w projekcie budowlanym generuje zmianę procesu technologicznego. 3) Konieczność wydłużenia terminu realizacji zadania o 30 dni ze względu na proces technologiczny. 4) Zmiana terminu realizacji nie będzie generować dodatkowych kosztów.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Świadczenie usług serwisowania systemu do badań kardioangiograficznych Artis Zee Floor prod Siemens wraz z dwiema stacjami opisowymi Syngo XWP i ACOM PC
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- KONTYNUACJA PRZEBUDOWY ULICY KONOPNICKIEJ
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
- Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia 28 w m. Biała Podlaska
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz w formule zaprojektuj i wybuduj.
- ,,Zagospodarowanie terenu zewnętrznego Urzędu Gminy w Bobrownikach wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami"
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.