eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) częściCZĘŚĆ Nr 1Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25

Ogłoszenie nr 111668 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.

Zamość: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49983-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 79434-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 261 181 536, faks 261 181 607, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/12/217

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają:CZĘŚĆ Nr 1 - Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ; 2)Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ Nr 2 - Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ.UWAGA:Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących czynności związane z realizacją robót: tynkarskich, glazurniczych, malarskich, instalacyjnych elektrycznych, instalacyjnych sanitarnych, stolarskich, posardzkarskich; UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia: 31.07.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRAN-WOS Eugeniusz Woś, gran-wos@wp.pl, Kazimierzówka 159A, 21-040, Świdnik, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 447155.28 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zmiana polega na przedłużeniu terminu realizacji zadania ze względu na prawidłowy proces technologiczny. Termin zakończenia całości robót budowlanych ustala się do dnia 30 sierpnia 2017r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Naniesienie w projekcie budowlanym niezbędnych zmian. 2) Zmiana w projekcie budowlanym generuje zmianę procesu technologicznego. 3) Konieczność wydłużenia terminu realizacji zadania o 30 dni ze względu na proces technologiczny. 4) Zmiana terminu realizacji nie będzie generować dodatkowych kosztów.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.