eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Piotrków Trybunalski: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz
Numer ogłoszenia: 111638 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92260 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. , tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim z zakresie Malarz. Szkolenie obejmie grupę 10 skazanych skierowanych na kurs przez Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. Szkolenie - cześć teoretyczna (minimum 20 godzin) i praktyczna (minimum 120 godzin) zostanie przeprowadzone na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb w miejscach wskazanych przez administrację aresztu. Badanie lekarskie uczestników kursu odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb - koszt badań obciąża Wykonawcę. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach szkolenia. Wykonawca wyda osobom, które ukończą zajęcia stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, kserokopię dziennika zajęć, kopię polisy ubezpieczeniowej. Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem kursu z należytą starannością. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 25.03 - 26.04.2013 r. Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania umowy - do wglądu : - wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP. Materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zakupi i dostarczy Wykonawca - ich koszt wraz z kosztami transportu zawiera się w kwocie ustalonej przez obie strony do zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.emulsja lateksowa biała w ilości - 450 litrów; 2.pigment malarski kolor zielony wiosenny 30 ml w ilości - 25 opakowań; 3.pigment malarski kolor jasny beż 30 ml w ilości - 10 opakowań 4.farba biała do drewna ilości - 15 litrów; 5.farba olejna nawierzchniowa w ilości - 15 litrów; 6.rozpuszczalnik aceton w ilości - 6 litrów; 7.taśma malarska rolka 4 cm szeroka 50 m długa w ilości - 30 sztuk; 8.gładź gipsowa worek 25 kg w ilości - 5 worków; 9.grunt malarski w ilości - 40 litrów; 10.wałek malarski szerokości 15 cm teleskopowy w ilości - 6 sztuki; 11.wałek malarski szerokości 15 cm zwykły w ilości - 6 sztuk; 12.pędzel płaski szerokość 2,5 cala w ilości - 4 sztuki; 13.pędzel typu krzywak szerokość 50 mm w ilości - 4 sztuki; 14.pędzel ławkowiec 18 cm x 7,5 cm w ilości - 4 sztuki; 15.wałek do farby olejnej z rączką w ilości - 2 sztuki; 16.zapas do wałka do farby olejnej (rolki) w ilości - 8 sztuk; 17.kuweta malarska 18 cm w ilości - 8 sztuk; 18.kratka malarska odpowiednia do wiadra 10 l w ilości - 6 sztuki; 19.szpachelka nierdzewna 8 cm w ilości - 6 sztuk; 20.paca nierdzewna 13 cm / 27 cm w ilości - 6 sztuk; 21.paca plastikowa do papieru ściernego 10,5 cm / 23 cm - 6 sztuk; 22.siatka ścierna do gipsu 13 cm / 27 cm w ilości - 8 sztuki; 23.folia malarska - 20 opakowań; 24.odzież robocza (spodnie + bluza) w ilości - 10 kompletów; 25.obuwie robocze w ilości - 10 par; 26.rękawice robocze w ilości - 10 par..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16422,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.