eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Dostawa energii elektrycznej dla obiektów znajdujących się w zasobach Gminy Siechnice, innych jednostek Gminy Siechnice oraz Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Siechnice: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów znajdujących się w zasobach Gminy Siechnice, innych jednostek Gminy Siechnice oraz Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 111601 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna , Ul. Jana Pawła II 12/302, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 786 09 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sisksiechnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów znajdujących się w zasobach Gminy Siechnice, innych jednostek Gminy Siechnice oraz Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje codzienną i całodobową dostawę energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz dla potrzeb oświetlenia i zasilania: dróg, terenów otwartych oraz budynków w Gminie Siechnice w okresie od 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r., w prognozowanej ilości: 2 120 000 kWh w ciągu tego okresu do 113 punktów poboru i pomiaru energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych stanowi załącznik do SIWZ Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązujących umów kompleksowych sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji dla punktów poboru energii zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku do SIWZ . Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamówienie jest prowadzone także na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na rzecz i w imieniu : 1. Gminy Siechnice: 55 - 011 Siechnice, przy ulicy Jana Pawła II nr 12, NIP: 912-10-05-691; 2. Gminnego Centrum Kultury w Siechnicach, przy ulicy Fabrycznej 15, 55-011 Siechnice, NIP 912-00-13-872, 3. Gimnazjum w Siechnicach im. Ks. Anny z Przemyślidów z oddziałem zamiejscowym w Świętej Katarzynie, przy ulicy gen. Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896 13 47 393; 4. Przedszkola Publicznego w Żernikach Wrocławskich z integracyjnym oddziałem zamiejscowym w Iwinach, przy ulicy Kolejowej 2, 55-010 Święta Katarzyna, NIP 8961505969; 5. Przedszkola Publicznego w Siechnicach, przy ulicy Osiedlowej 23a, 55-011 Siechnice, NIP 912-15-95-712; 6. Przedszkola Publicznego w Świętej Katarzynie, przy ulicy Dąbrowskiego 3, 55-010 Święta Katarzyna NIP 896 150 59 75; 7. Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, przy ulicy Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896-149-58-40; 8. Jednostki Obsługi Szkół, przy ulicy Żernickiej 17, 55-010 Święta Katarzyna NIP 912 14 71 565; 9. Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Radwanicach, przy ulicy Szkolnej 14 a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-41-870; 10. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach, przy ulicy Szkolnej 4, 55-011 Siechnice, NIP 8961368343; 11. Publicznej Szkoły Podstawowej w Św. Katarzynie im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, przy ulicy Głównej 94, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-47-370; 12. Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Śląskiej w Żernikach Wrocławskich, przy ulicy Kolejowej 7a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-43-596..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy, w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) do dnia 6 czerwca 2014 r. do godz. 10:30. Wadium może być wnoszone: a. przelewem - wpłacone na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy Oddział w Świętej Katarzynie nr 38 9584 1092 2010 1002 3354 000 z dopiskiem Wadium Dostawa energii elektrycznej tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu. b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Siechnicach, Jana Pawła II nr 12, Wydział Finansowo Budżetowy Gminy Siechnice pokój 112 (kasa) za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert. Gwarancje lub poręczenia wnoszone jako wadium muszą spełniać następujące wymogi: a. być wystawione na Siechnicką Inwestycyjną Spółkę Komunalną spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siechnicach, b. zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c. okres zobowiązania gwaranta lub poręczyciela nie może być krótszy niż okres związania Wykonawcy ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą oraz ważną w okresie trwania umowy koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełniania ww. warunku będzie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Oświadczenie o tym, iż na dzień składania oferty Wykonawca posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON Dystrybucja S.A. oraz Przedsiębiorstwem Energetycznym ESV S.A. umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. oraz Przedsiębiorstwem Energetycznym ESV S.A. do obiektów Zamawiającego Ocena spełniania ww. warunku będzie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz załączonych dowodów. Dowodami są poświadczenia lub referencje lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełniania ww. warunku będzie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem do SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych 3) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zakres pisemny zobowiązania powinien zawierać co najmniej informacje wynikające z §1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj.: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem 12 miesięcznego okresu realizacji zamówienia w przypadku przedłużenia postępowania przetargowego i o ten okres. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub postanowieniach umowy. Zamawiający dopuszcza: a. zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; b. zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia i będzie dotyczyło części wynagrodzenia za dostawy i usługi niewykonane w dniu zmiany stawki podatku VAT; c. zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany ustawowej wysokości opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku stawki podatku akcyzowego dla usług objętych przedmiotem zamówienia i będzie dotyczyło części wynagrodzenia za usługi niewykonane w dniu zmiany stawki podatku akcyzowego; d. nieistotne zmiany w umowie tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą a których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e. możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np. klęska żywiołowa); f. wprowadzenie do realizacji osób innych w miejsce przedstawionych w ofercie pod warunkiem, iż spełniają warunki wymagane w SIWZ w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i tylko za zgodą Zamawiającego; g. zmianę podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sisksiechnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o., 55 - 011 Siechnice, ul. Jana Pawła II nr 12 pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o., 55 - 011 Siechnice, ul. Jana Pawła II nr 12 pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest prowadzone na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych także na rzecz i w imieniu : 1. Gminy Siechnice: 55 - 011 Siechnice, przy ulicy Jana Pawła II nr 12, NIP: 912-10-05-691; 2. Gminnego Centrum Kultury w Siechnicach, przy ulicy Fabrycznej 15, 55-011 Siechnice, NIP 912-00-13-872, 3. Gimnazjum w Siechnicach im. Ks. Anny z Przemyślidów z oddziałem zamiejscowym w Świętej Katarzynie, przy ulicy gen. Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896 13 47 393; 4. Przedszkola Publicznego w Żernikach Wrocławskich z integracyjnym oddziałem zamiejscowym w Iwinach, przy ulicy Kolejowej 2, 55-010 Święta Katarzyna, NIP 8961505969; 5. Przedszkola Publicznego w Siechnicach, przy ulicy Osiedlowej 23a, 55-011 Siechnice, NIP 912-15-95-712; 6. Przedszkola Publicznego w Świętej Katarzynie, przy ulicy Dąbrowskiego 3, 55-010 Święta Katarzyna NIP 896 150 59 75; 7. Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, przy ulicy Świerczewskiego 40, 55-011 Siechnice, NIP 896-149-58-40; 8. Jednostki Obsługi Szkół, przy ulicy Żernickiej 17, 55-010 Święta Katarzyna NIP 912 14 71 565; 9. Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Radwanicach, przy ulicy Szkolnej 14 a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-41-870; 10. Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach, przy ulicy Szkolnej 4, 55-011 Siechnice, NIP 8961368343; 11. Publicznej Szkoły Podstawowej w Św. Katarzynie im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia, przy ulicy Głównej 94, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-47-370; 12. Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Śląskiej w Żernikach Wrocławskich, przy ulicy Kolejowej 7a, 55-010 Św. Katarzyna, NIP 896-13-43-596.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.