eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - Gmina Nowinka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Nowinka: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - Gmina Nowinka.
Numer ogłoszenia: 111581 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18829 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka, , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - Gmina Nowinka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - gmina Nowinka finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za pośrednictwem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku w ramach programu Zrównoważony rozwój rejonu rzeki Rospudy. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: 1. Staranne pełnienie obowiązków wynikających z ustaw: - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r Nr 1243 poz.1623 ze zmianami) wraz z aktami wykonawczymi, - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 113 poz.759 ze zmianami), - Kodeks cywilny, 2. Sprawdzenie w imieniu zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie spełniania wymagań, ustalonych przez przepisy prawa budowlanego. 3. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. 4. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i dopilnowanie przekazania ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu. 7. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 8. Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 10. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót w ciągu całego procesu inwestycyjnego oraz składanie pisemnej informacji o postępie robót na każde żądanie zamawiającego. 11. Potwierdzanie, gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego. 12. Sprawdzanie zgodności wystawionej przez wykonawcę faktury z harmonogramem rzeczowo-finansowym /zakres rzeczowy faktycznie wykonanych prac budowlanych/. 13. Uczestniczenie w przeglądzie pogwarancyjnym. 14. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji INVEST, ul. Tartaczna 13, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.