eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. polegającym na1) przykrawężnikowym oczyszczaniu dróg, 2) oczyszczaniu studni chłonnych, wypustów ulicznych i podchodnikowych, 3) oczyszczaniu pasów drogowych z odpadów Komunalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Legionowo: Wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. polegającym na: 1) przykrawężnikowym oczyszczaniu dróg, 2) oczyszczaniu studni chłonnych, wypustów ulicznych i podchodnikowych, 3) oczyszczaniu pasów drogowych z odpadów Komunalnych.
Numer ogłoszenia: 111574 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. polegającym na: 1) przykrawężnikowym oczyszczaniu dróg, 2) oczyszczaniu studni chłonnych, wypustów ulicznych i podchodnikowych, 3) oczyszczaniu pasów drogowych z odpadów Komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. zostało podzielone na trzy oferty częściowe: 1) OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe, 2) OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych, 3) OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wyrażoną w złotych kwotę 14 tys. euro i nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 200 tys. euro.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę posiadanych środków finansowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co zamówienia będące przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) - na część I postępowania, 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych) - na część II postępowania, 100,00 zł (słownie: sto złotych) - na część III postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna posiadanie zezwolenia na transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz. U. z 2013r. Poz. 21 (wydane przez właściwego Starostę) - dotyczy części I i III postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę specjalistycznym sprzętem tj. minimum jedną zamiatarką samojezdną lub ciąganą - dotyczy części I postępowania oraz minimum jednym samochodem asenizacyjnym z funkcją ssąco-czyszczącą - dotyczy części II postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonanej przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-legionowski.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V pięto, pokój nr 516 w cenie 20,00 zł, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi a) dwustronnego pozimowego oczyszczania przykrawężnikowego dróg i ulic wraz z wywozem i utylizacją urobku, przewiduje się co najmniej jednokrotne pozimowe dwustronne oczyszczanie przykrawężnikowe (ok.47 km) ulic i dróg powiatowych zgodnie z wykazem dróg i ulic stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, b) dwustronnego letniego oczyszczania przykrawężnikowego dróg i ulic wraz z wywozem i utylizacją urobku, przewiduje się co najmniej dwukrotne letnie dwustronne oczyszczanie przykrawężnikowe (ok. 47 km) ulic i dróg powiatowych zgodnie z wykazem dróg i ulic stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, c) oczyszczania ciągów pieszo rowerowych (chodniki, ścieżki rowerowe) z zalegającego piasku - zamiatanie oraz wywóz i utylizacja urobku, przewiduje się jednokrotne oczyszczanie ciągów pieszo-rowerowych (ok. 6.000 m2), d) zebranie, wywóz i utylizacje piasku, błota zgromadzonego przez właściciela posesji z przylegającego chodnika, ok. 50 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi oczyszczania elementów odwadniających wg poniższego zestawienia: a) oczyszczania studni chłonnych całkowicie zamulonych - 6 szt., b) oczyszczanie konserwacyjne studni chłonnej - 10 szt., c) oczyszczanie wpustu ulicznego studni chłonnej - 80 szt., d) oczyszczanie ulicznego dołu chłonnego - 80 m2, e) oczyszczanie konserwacyjne ulicznego ziemnego dołu chłonnego - 80 m2, f) oczyszczanie koryta odpływowego podchodnikowego - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi wykonania oczyszczania pasów drogowych dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu legionowskiego z zalegających śmieci wraz z wywozem i utylizacją urobku. Zamawiający przewiduje, że obszar objęty sprzątaniem wyniesie ok. 38 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.