eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Opracowanie projektu technicznego pn.Budowa ulicy zbiorczej łączącej ul. Poznańską z ul. Wyzwolenia w Pyskowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Pyskowice: Opracowanie projektu technicznego pn.: Budowa ulicy zbiorczej łączącej ul. Poznańską z ul. Wyzwolenia w Pyskowicach
Numer ogłoszenia: 111229 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego pn.: Budowa ulicy zbiorczej łączącej ul. Poznańską z ul. Wyzwolenia w Pyskowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Budowa ulicy zbiorczej łączącej ul. Poznańską z ul. Wyzwolenia w Pyskowicach w tym wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, zebranie dokumentów i uzyskanie decyzji wymaganych prawem w tym: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (należy wykonać wszystkie opracowania i raporty potrzebne do uzyskania w/w decyzji; - decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego. UWAGA: Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 (jeden) projekt techniczny w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów itp. o wartości co najmniej 90,0 % wartości własnej ceny ofertowej brutto. - Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie projektów technicznych (zakończone i odebrane protokołem końcowym) w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów itp o wartości co najmniej 90,0 % wartości własnej ceny ofertowej brutto. - Jako dokumenty dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat Zamawiający uzna te dokumenty, które zostały zrealizowane w okresie od maja 2007 r. do maja 2010r. Uwaga: W wykazie zrealizowanych zamówień musi być podana: powierzchnia projektowanych dróg, chodników, parkingów itp rodzaj nawierzchni oraz daty (data rozpoczęcia i zakończenia projektu) i miejsce wykonania. Wykonawca przedstawia także oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli: dysponuje potencjałem kadrowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym projektantem z odpowiednimi uprawnieniami . W/w osoba musi mieć uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i musi być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada w/w uprawnienia, jest członkiem OIIB i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dświadczeń wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia warunek jeżeli: posiadają opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 140 000,00 złotych oraz oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, łączna kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 140 000,00 zł. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane wg formuły spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; 4. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone wraz z pieczątką imienną za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Uprawnienie do podpisywania powinno być dołączone, o ile nie wynika to z innych dokumentów; 6. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (dot. również spółek cywilnych);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki dokonania zmian umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do postanowień umowy z następujących przyczyn: 1. działanie siły wyższej; 2. zmiany przedstawicieli procesu projektowania; 3. przedłużające się uzgodnienia branżowe ( nie z winy Jednostki Projektowej, dla potrzeb niniejszej umowy, okres poszczególnych uzgodnień wynosi do 30 dni); 4. Przedłużające się uzgodnienia z właścicielami działek ( nie z winy Jednostki Projektowej, dla potrzeb niniejszej umowy, okres poszczególnych uzgodnień wynosi do 30 dni); 5. Przedłużający się termin oczekiwania na decyzje pozwolenia na budowę ( nie z winy Jednostki Projektowej); 6. wystąpienie zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; 7. Jeżeli po zawarciu umowy ulegnie zmianie obowiązująca stawka podatku VAT, to wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio skorygowane. Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy,a postanowienie o karze umownej nie będzie miało zastosowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach; Adres: ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.