eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Aparat do znieczuleń ogólnych i respiratory dla dorosłych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Rzeszów: Aparat do znieczuleń ogólnych i respiratory dla dorosłych.
Numer ogłoszenia: 111192 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aparat do znieczuleń ogólnych i respiratory dla dorosłych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) dla Oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii: - aparatu do znieczuleń ogólnych - Część nr 1 - respiratorów dla dorosłych - Część nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów wymaganych, parametrów ocenianych oraz warunków gwarancji przedstawiają Załączniki nr 1.1, 1.2 i 1.3 (tabele) do Części nr 1 oraz Załączniki nr 2.1, 2.2 i 2.3 (tabele) do Części nr 2, będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 2 Częściach, w ilości: - aparat do znieczuleń ogólnych - 1 sztuka - respiratory dla dorosłych - 2 sztuki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi dla: Część 1 - 1 500,00 zł Część 2 - 2 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisany; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przedstawić Wykaz osób z doświadczeniem w branży aparatury medycznej min. 2 lata ... wg wzoru załączonego do SIWZ, przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: Proszę przedstawić w ofercie: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Wykonawcy winni załączyć wypełniony wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane doświadczenie osób w branży aparatury medycznej min. 2 lata, przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia; 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia - Część nr 1 i 2 spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. W celu potwierdzenia powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie na potwierdzenie, że przedmioty zamówienia spełniają wymogi ustawy o wyrobach medycznych: oświadczenie wg wzoru załączonego do SIWZ jako oświadczenie nr 2, że oferowane przedmioty zamówienia posiadają : -wpis do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE (jeśli dotyczy danej klasy), -deklarację zgodności i certyfikat CE z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie wszystkich posiadanych ww. dokumentów, opisane przez Wykonawcę, do której części się odnoszą, podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione zgodnie z opisem w SIWZ dołączyć do oferty. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ wraz z wymaganymi Załącznikami, które to Załączniki wypełnione należy załączyć do oferowanej Części, wraz z materiałami informacyjnymi producenta, dotyczącymi oferowanych przedmiotów zamówienia ( np. ulotki, prospekty itp.), na potwierdzenie prawdziwości złożonej oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą dokumenty w ofercie nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna (jakość) - 20
  • 3. Okres gwarancji powyżej wymaganego minimum - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud.C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) oraz w Części nr I i II - Załączniku I - Informacji dotyczącej ofert częściowych w pkt 5 - Kryteria oceny ofert winno być: a) Cena brutto oferty - 70% b) Ocena techniczna (jakość) - 20% c) Okres gwarancji powyżej wymaganego minimum - 10%. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/AM/21/08, Postępowanie nr 39. Planowany termin otwarcia ofert: 05/06/2008r. o godz. 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J. Szpitala w Siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do znieczuleń ogólnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup aparatu do znieczuleń ogólnych szczególowo opisanego w Formularzu cenowym - Część nr 1 oraz Załącznikach nr 1.1 - zestawieniu parametrów wymaganych, 1.2 - zestawieniu parametrów ocenianych oraz 1.3 - warunkach gwarancji (tabelach), będących integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości 1 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 20
    • 3. Okres gwarancji powyżej wymaganego minimum - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Respiratory dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup respiratorów dla dorosłych szczególowo opisanych w Formularzu cenowym - Część nr 2 oraz Załącznikach nr 2.1 - zestawieniu parametrów wymaganych, 2.2 - zestawieniu parametrów ocenianych oraz 2.3 - warunkach gwarancji (tabelach), będących integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 20
    • 3. Okres gwarancji powyżej wymaganego minimum - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.