To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Lublin: Usługi szkoleniowe na rok 2012 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób.
Numer ogłoszenia: 111191 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58347 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe na rok 2012 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi szkoleniowe na rok 2012 dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie finansowane ze środków Funduszu Pracy - część I i II zamówienia - Usługi szkoleniowe na rok 2012 dla osób uprawnionych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach projektu Ambitni i Przedsiębiorczy - część III i IV postępowania. Zamówienie składa się z 4 części: CZĘŚC I - Pomoc kuchenna z przygotowaniem przyjęć okolicznościowych, Liczba godzin: 144 godziny edukacyjne (zegarowe) na uczestnika łącznie z egzaminem, Liczba osób: 8 osób (I grupa); CZĘŚĆ II - Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV; Liczba godzin: 30 godzin edukacyjnych (zegarowych) - na uczestnika (łącznie z egzaminami), Liczba osób: 12 (I grupa); CZĘŚĆ III - Przedstawiciel handlowy z elementami telemarketingu; Liczba godzin:132 godziny edukacyjne (zegarowe) łącznie z egzaminem na uczestnika, Liczba osób: 10 osób (I grupa); CZĘŚĆ IV - Księgowość z elementami kadr i płac w małej firmie; Liczba godzin: 150 godzin edukacyjnych (zegarowych) łącznie z egzaminem - na uczestnika, Liczba osób: 10 osób (I grupa).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: CZĘŚĆ III i IV ZAMÓWIENIA - dotyczy organizacji szkolenia grupowego dla osób uprawnionych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie w ramach projektu Ambitni i Przedsiębiorczy, finansowanego w całości ze środków publicznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Poddziałanie 6.1.3..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Przedstawiciel handlowy z elementami telemarketingu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ SOBKOWICZ ICN CENTRUM KOMPETENCJI
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ SOBKOWICZ ICN CENTRUM KOMPETENCJI
- ICN Centrum Kompetencji Tomasz Sobkowicz, ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6250,00
Oferta z najniższą ceną: 6250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa Zadanie 1 - aparatu do kriochirurgii Zadanie 2 - autokeratorefraktometru
- Remont i wyposażenie sekretariatu na I p bloku BAE.
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej z nadzorem autorskim dla zadania pn. "Przebudowa w celu poprawy efektywności energetycznej 3 budynków Izby Administracji Skarbowej w Lublinie".
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych realizowana w ramach projektu Nr 101078903 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych laboratoriów Krajowej Administracji Skarbowej".
- Dostawa urządzenia do analizy odkształceń i przemieszczeń dynamicznych 3D.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1c)
- Organizacja i przeprowadzenie 9 kursów zawodowych dla młodzieży, realizowanych przez Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie i Zamościu - 9 części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.