eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › Detaliczna dostawa paliw płynnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Somianka: Detaliczna dostawa paliw płynnych
Numer ogłoszenia: 110945 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Popowie , Popowo Parcele 22, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 022 7827162, 63 w. 421, faks 022 7827160, 7827570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popowo.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna SW.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Detaliczna dostawa paliw płynnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy detalicznych dostaw paliw płynnych: a) olej napędowy ON kod CPV 09132100-4 - 2 b) benzyna bezołowiowa PB 95 kod CPV 09134100-8 - 0 o parametrach i jakości zgodnej z obowiązującymi Polskimi Normami w ilości określonej w szacunkowym rocznym zapotrzebowaniu. Realizacja dostaw sukcesywnie, w miarę bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, na zasadzie bezpośrednich tankowań do zbiorników pojazdów służbowych, beczek lub kanistrów. Wydanie paliwa poświadczone w Zestawieniu pobranego paliwa ze stacji paliw (WZ) zwanego dalej Zestawieniem, prowadzonym przez Wykonawcę. Rozliczenia bezgotówkowe, obciążenia okresowe, wystawienie na podstawie Zestawienia, na 15 ilub ostatni dzień każdego miesiąca. Należność płatna przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 uPzp. 3) Posiadają stację paliw zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego umożliwiającą tankowanie autobusów. W celu potwierdzenia w/w warunków wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia, których treść zawarta jest w formularzu oferty oraz załączyć dokumenty określone w punkcie IX.1. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania przez oferentów ww. warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt IX niniejszej specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp, b) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania c) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust. 1do 3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, oferent składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b) kalkulację cenową z uwzględnieniem poszczególnych składników cenotwórczych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 3 g) wykaz osób przewidzianych do bezpośredniego nadzoru i odpowiedzialności za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i z kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia - załącznik nr 4. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta winna zawierać dokumenty 1c, 1e dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.popowo.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Popowo Parcele 22 07-203 Somianka Pokój nr 10 Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Popowo Parcele 22 07-203 Somianka Pokój nr 10 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.