eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74 Tour de Pologne UCI World Tour z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 02.08.2017r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21

Ogłoszenie nr 110917 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.

Rzeszów: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74 Tour de Pologne UCI World Tour z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 02.08.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 104243-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek 1, 35064 Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74 Tour de Pologne UCI World Tour z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 02.08.2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CZ-D.271.49.174.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Promocja Miasta Rzeszowa poprzez: 1)udzielenie Miastu prawa do wykorzystywania we własnych działaniach promocyjno-reklamowych logotypu Wyścigu oraz używanie tytułu Miasto Współorganizator 74. Tour de Pologne UCI World Tour, 2)miesięczną kampanię billboardową na nośnikach Cityboard Media, ponad 200 nośników o wymiarach 6 m x 3 m oraz ekranach (20 sztuk) o wymiarach 12 m x 4 m na terenie całej Polski, z uwzględnieniem nazwy Miasta, 3)sześciotygodniową kampanię kinową w sieci obejmującej 36 kin Cinema City na terenie całego kraju, emisja zwiastunów przed każdym filmem na 340 ekranach, z uwzględnieniem nazwy Miasta, 4)zaproszenie przedstawicieli Miasta do Komitetu Honorowego i Organizacyjnego Wyścigu (zapewnienie możliwości ustawienia stoiska promocyjnego (strefy) Miasta), 5)emisję spotów radiowych w Polskim Radiu Program Pierwszy Trzeci i Czwarty, w tym zapraszających na etap V jako gospodarzy Wydarzenia oraz w lokalnych rozgłośniach radiowych, z zaznaczeniem słownym Miasta, 6)zamieszczenie nazwy Miasta w reklamach Wydarzenia, które ukażą się na łamach dzienników regionalnych należących do Ringer Axel Springer Polska, Przeglądu Sportowego, Newsweeka oraz w mediach branżowych, 7)umieszczenie logotypów Miasta na bilbordach ukazujących się w serwisie Onet.pl, 8)umieszczenie nazwy Miasta w materiałach poligraficznych wydawanych w związku z organizacją Wyścigu: foldery, plakaty, identyfikatory, mapy wyścigu, mapy V etapu, 9)umieszczenie strony z opisem Miasta (zdjęcia i tekst) w oficjalnym informatorze wydawanym przez Wykonawcę, 10)emisję materiałów promujących Wyścig (m.in. zwiastuny, kroniki, animacje trasy) na antenach Telewizji Polskiej (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, sport.tvp.pl) z uwzględnieniem Miasta jako gospodarza V etapu, w tym przekazywanie widzom atrakcyjnych obrazów i informacji dotyczących Miasta (m.in. dostarczonych przez Miasto); 11)umieszczenie logotypów Miasta - na bramie mety V etapu 74. Tour de Pologne, 12)umieszczenie logotypów Miasta -na słupie reklamowym ustawionym przy podium do dekoracji zwycięzców, 13)umieszczenie logotypów Miasta na ekranie do przeprowadzania wywiadów, 14)ustawianie w obrębie miejskiej rundy V etapu Wyścigu balonów reklamowych Miasta do wysokości 4,3 m każdy (4 szt.), 15)umieszczenie banerów reklamowych Miasta na płotkach wygrodzeniowych (w ilości 50 m - wysokość 0,8 m), 16)umieszczenie tablic reklamowych o wymiarach 2 m x 1 m z logotypami Miasta (8 szt. tablic), 17)umieszczenie bannerów o łącznych wymiarach 15 m x 1 m, z logotypami Miasta, przeznaczonych do ekspozycji przy trybunie honorowej podczas V etapu, 18)emisję logotypów Miasta na ekranie LED ustawionym na podium do dekoracji zwycięzców, podczas V etapu, 19)umieszczenie 5 szt. flag promocyjnych Miasta na trybunie honorowej, 20)umieszczenie na stronie Wykonawcy logotypu Miasta z linkiem odsyłającymi do stron wskazanej przez Miasto, 21)wysyłanie informacji prasowych z danego etapu przy współpracy z AT Comunication, 22)umieszczenie informacji dotyczących Miasta w aplikacji mobilnej, poświęconej Wyścigowi, 23)umieszczenie informacji dotyczących trasy tj. animacja trasy, mapy trasy, w tym Miasta, w social media Wykonawcy (kanały: Facebook), 24)zapewnienie udziału przedstawicieli Miasta w ceremonii dekoracji zwycięzców w najważniejszych kategoriach, 25)zapewnienie w trakcie transmisji telewizyjnej pokazania 6 obiektów z terenu miasta Rzeszowa znajdujących się w pobliżu trasy wyścigu (po wcześniejszej akceptacji obiektów przez Miasto)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79341000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243902.44
Waluta PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lang Team Sp. z o.o., justyna.kisiel@langteam.com.pl, ul. Pachnąca 81, 02-792, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jednym z niezmiernie istotnych elementów promocji Miasta Rzeszowa są działania reklamowe poprzez sport. Wśród najpopularniejszych dyscyplin sportowych znajdują się: siatkówka, koszykówka, żużel oraz kolarstwo górskie i szosowe. Wyścig Tour de Pologne z roku na rok zwiększa swoją rangę oraz wartość medialną, czego wynikiem jest udział najlepszych zawodników świata w tym wyścigu oraz duże zainteresowanie potencjalnych sponsorów, którzy traktują zmagania kolarzy na terenie Polski jako sposób do znakomitej promocji swojej działalności. Rosnąca liczba kibiców, którzy oglądają zmagania kolarzy na żywo oraz przy odbiornikach telewizyjnych, świadczą o zainteresowaniu tą dyscypliną sportową jak również są wyraźnym sygnałem dla potencjalnych sponsorów, którzy chcą, aby ich marki były rozpoznawalne. Coroczny udział wielu osób w imprezach rowerowych w regionie jest przykładem dużego zainteresowania mieszkańców aktywnym trybem życia, w tym kolarstwem. Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74. Tour de Pologne z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 2 sierpnia 2017 r., wpisanego przez Międzynarodową Unię Kolarską UCI do grona największych i najbardziej prestiżowych imprez kolarskich na świecie "UCI World Tour" - Kalendarz Światowy, realizowana będzie poprzez szerokie działania promocyjne m.in.: zapowiedzi prasowe, radiowe, telewizyjne, kampanię wizualną oraz relacje w telewizji. Wymienione działania stwarzają doskonałą okazję do promocji Miasta Rzeszowa. Z uwagi na powyższe uwarunkowania podjęta została decyzja o zakupie usługi reklamowej Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74. Tour de Pologne z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 2 sierpnia 2017 r. Jedynym podmiotem, który może zrealizować przedmiotową usługę promocji Miasta Rzeszowa w związku z organizacją V Etapu 74. Tour de Pologne z metą w Rzeszowie, który odbędzie się 2 sierpnia 2017 r., jest jej organizator: Lang Team Sp. z o. o., ul. Pachnąca 81, 02-792 Warszawa. We wszczętej procedurze udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzą przesłanki do jej zastosowania, w myśl art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.