eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja instalacjielektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania wraz z urządzeniami - w budynku biurowym przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Warszawa: Konserwacja instalacji: elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania wraz z urządzeniami - w budynku biurowym przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 110486 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8269192, 5560362, fax 022 8286752.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji: elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania wraz z urządzeniami - w budynku biurowym przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią główną niskiego napięcia, instalacji odgromowej, instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe oraz obsługa, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych urządzeń i instalacji. Wykonywanie prac naprawczych mebli, stolarki drzwiowej, a także niewielkich prac gospodarczych i transportowych wewnątrz i na zewnątrz budynku biurowego przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w kwocie 2.000,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią kalkulację cenową miesięcznego wynagrodzenia. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym jako osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 3. Prowadzą działalność odpowiadającą niniejszemu zamówieniu. 4. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. - zatrudniają pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje do wykonywania zamówienia oraz uprawnienia wymagane na podstawie art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 roku, Nr 89, poz. 625 t.j.), a mianowicie uprawnienia kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się: a) eksploatacją sieci i urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV, b) eksploatacją sieci i urządzeń ciepłowniczych, pracujący w zawodzie co najmniej 2 lata, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi o analogicznym charakterze w budynku biurowym o powierzchni nie mniejszej niż. 10 000 m2, na podstawie umowy trwającej nie krócej niż 1 rok. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Posiadają sprzęt i narzędzia własne niezbędne do realizacji zamówienia. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość przystąpienia do przetargu podmioty występujące wspólnie. 10. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac objętych zamówieniem z udziałem podwykonawców. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z kalkulacją ceny oferty. 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o analogicznym charakterze w budynku biurowym o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2 na podstawie umowy trwającej nie krócej niż 1 rok z podaniem daty i miejsca ich wykonywania, charakteru i wielkości obiektu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających zakres świadczonych usług oraz że usługi te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, dotyczy pracowników i osoby sprawującej nadzór. 9. Wykaz urządzeń i narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia, obejmujący minimum następujące pozycje: a. uniwersalny komplet narzędzi podręcznych elektrycznych i hydraulicznych, b. uniwersalna wiertarka ręczną elektryczna, c. szlifierka stołowa, d. gwintownica z kompletem narzynek, e. zgrzewarka do rur PCV, f. podręczny wykrywacz metali ( do lokalizacji przewodów w ścianie), g. odkurzacz przemysłowy, h. uniwersalny miernik elektryczny, i. miernik izolacji, j. kleszczowy miernik prądu, k. przyrząd do sprawdzania wyłączników różnicowo prądowych, l. sprężyny do udrażniania kanalizacji, tj.: podejść pionów i poziomów, m. wyposażenie bhp (okulary, ubrania ochronne, obuwie ochronne i kalosze). 10. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a w razie braku wydania w kraju pochodzenia lub siedziby Wykonawcy dokumentów wymienionych w punkcie a)-c) powyżej, dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, pok. 645.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, pok 645.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.