To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110484 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Jerzmanowice: Remont dróg gminnych uszkodzonych wskutek klęsk żywiołowych na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia w miejscowościach Sąspów i Jerzmanowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534870-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia, krajowy numer identyfikacyjny
35155580300000, ul.
Rajska
22,
32-048
Jerzmanowice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 895 247, faks
123 895 521, e-mail
sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych uszkodzonych wskutek klęsk żywiołowych na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia w miejscowościach Sąspów i Jerzmanowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.271.1.10.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3. Przedmiotem zamówienia jest: "Remont dróg gminnych uszkodzonych wskutek klęsk żywiołowych na terenie Gminy Jerzmanowice - Przeginia w miejscowościach Sąspów i Jerzmanowice. 3.3.1) Remont drogi gminnej "Sąspów-Jerzmanowice" (nr K600206, nr dz. ewid 1092/1) w miejscowości Sąspów w km 1+150 - 1+380 1) KNR 2-31 1402-05 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - 230,00 m2 2) KNR AT-03 0102-03 Roboty remontowe-frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 694,50 m2 3) KNNR 1 0208-02 Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km, (krotność = 7) - 41,86 m3 4) KNR 2-31 0108-02 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 40,976 t 5) KNR 2-31 1004-07 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 694,50 m2 6) KNR 2-31 0310-01 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 694,50 m2 7) KNR 2-31 0310-05 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 694,50 m2 8) KNR 2-31 0310-06 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm dla grubości 4 cm - 694,50 m2 9) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm - 230,00 m2 3.3.2) Remont drogi gminnej "Kolonia" (nr K 600182, nr dz. ewid 3/2) w miejscowości Jerzmanowice w km 0+200 - 0+700. 1) KNR 2-31 1402-05 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm - 188,75 m2; 2) KNR AT-03 0102-01 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 265,00 m2; 3) KNR 2-31 1004-06 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) - 2.210,00 m2 4) KNR 2-31 0108-02 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 112,71 t; 5) KNR 2-31 1004-07 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 2.210,00 m2; 6) KNR 2-31 0310-05 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 2.210,00 m2; 7) KNR 2-31 0310-06 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm - 2.210,00 m2; 8) KNR 2-31 0204-05 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm - 188,75 m2. 3.4) Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.5) Wykonawca zorganizuje własnym kosztem i staraniem zaplecze magazynowo - socjalne budowy, doprowadzi energię elektryczną i wodę, oraz zainstaluje oddzielne przyrządy pomiarowe (liczniki). 3.6) Wykonawca dokona wszelkich dodatkowych uzgodnień wymaganych na etapie wykonawstwa robót i poniesie wszelkie koszty z tym związane. 1) Wykonawca wykona własnym kosztem i w swoim zakresie ponadto: o w miarę potrzeby projekty organizacji robót i ruchu; o w miarę potrzeby odwodnienie i zabezpieczenie wykopów /terenu/ na czas wykonywania robót; o inne roboty konieczne do wykonania zamówienia. o w miarę potrzeby technologiczne drogi dojazdowe do miejsc prowadzenia robót; 2) Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót i przekazać go Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru. 3) Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z wywozem, składowaniem, oraz ewentualną utylizacją (w tym ziemię pochodząca z wykopów, gruz, opakowania papierowe i foliowe). 4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną i prawem budowlanym. 3.7) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.7.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: obsługa sprzętów budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia, roboty związane z wykonaniem podbudów, nawierzchni bitumicznych, nawierzchni z tłucznia kamiennego, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy między innymi wykonujących usługę geodezyjną, kierowników budowy, dostawców materiałów budowlanych, itp. 3.7.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.7.8). 3.7.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.7.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.7.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.7.1. 3.7.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.7.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.7.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.7.1. 3.7.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.3 lub 3.7.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 1 lit. h wzoru umowy. 3.7.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.7.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.7.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.7.3. 3.7.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.7.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.7.3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT159348.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 155149.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.