eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Lublin: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych.
Numer ogłoszenia: 10995 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339469 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath 4000, Hipath 8000, aplikacji Xpressions, Itar, Biling Online, firewalla Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst oraz dostawa kluczy licencyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Część I - Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath8000 oraz Hipath4000 w wersji 4.0 wraz z aplikacjami towarzyszącymi Xpressions, Itar i Biling Online. 1.1.1.Wykonawca obejmie asystą techniczną następujące podzespoły systemów: Hiparh8000 i Hipath4000: Hipath4000: - Półki: Półka sterująca cPCI szt 1 Moduł przetrwania do AP3700 IP (kaseta cPCI z DSCXL) szt 1 Półka peryferyjna AP 3700 szt 3 Półka wyniesiona AP 3700 IP szt 3 Kaseta emergency szt 1 - Moduły sterujące: LTUCA szt 3 RTM szt 2 MCM szt 1 DSCXL szt 3 NCUI4 Q2324-X szt 3 - Moduły peryferyjne STMI2 szt 3 STMI4 szt 1 DIU-N2 szt 3 SLMO24 szt 2 STHC szt 1 TMANI szt 1 SLMAC szt15 Hipath8000: Brama Mediatrix 3301-020; firmware version: 1.1.9.85 szt 1 Soft Switch model IBM3650T; 8GB RAM; Kontroler SCSI, 4port eth; HDD 2x146GB szt 1 Ilość licencji możliwych do wykorzystania w systemie Hipath 4000 1415 Ilość licencji możliwych do wykorzystania w systemie Hipath 8000 277 1.1.2.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi asysty technicznej a w szczególności do: 1) przyjmowania i potwierdzania zgłoszeń awarii i usterek pod wskazanym numerem telefonu w dni robocze w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin lub na konto email albo za pomocą faksu całodobowo; 2) zapewnienia 24 godzin konsultacji telefonicznych łącznie, z certyfikowanym inżynierem, w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji sprzętu telekomunikacyjnego, systemu Hipath4000 wraz z aplikacjami Itar, Xpressions, Biling Online oraz systemu Hipath8000; 3) zapewnienia konsultacji w zakresie eksploatacji sprzętu Hipath4000 oraz Hipath8000 drogą e-mail. 1.1.3.Asysta techniczna o której mowa w pkt. 1.1.2 prowadzona będzie w języku polskim. 1.1.4.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostępność krytycznych modułów, a także innych podzespołów systemów Hipath8000 oraz Hipath4000 wskazanych w pkt. 1.1.1. 1.1.5.W przypadku awarii podzespołu lub podzespołów określonych w pkt. 1.1.1. Wykonawca zobowiązany jest zlokalizować uszkodzony podzespół, wymontować oraz zapewnić na czas naprawy podzespoły zastępcze, o identycznych parametrach, a także dokonać ich ewentualnej konfiguracji, tak aby system odzyskał pełną funkcjonalność sprzed awarii. 1.2.Część II: Zadanie I: Zapewnienie serwisu i świadczenie usług asysty technicznej firewall a Juniper SSG 550 oraz przełączników Cisco Catalyst; Zadanie II: dostawa kluczy licencyjnych (subskrypcji na 12 miesięcy) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M. 1.2.1.Szczegółowy wykaz urządzeń objętych serwisem: numer seryjny - model - wersja: SMC1028009C - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; SMC102500AU - wsc6509 - s72033_rp-IPSERVICES_WAN-M; 33899995 - 7206Vxr - C7200-IS-M; JN10D3507ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN); JN10DB118ADB - Juniper SSG 550M - 6.2.0r1.0(Firewall+VPN). 1.2.2.Wykonawca w ramach realizacji Zadania I zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu oraz asysty technicznej dla urządzeń wymienionych w 1.2.1., a w szczególności: 1) dokonywania w siedzibie Zamawiającego napraw sprzętu oraz usuwania przyczyn jego niestabilnej pracy, lub w przypadku niemożności wykonania czynności serwisowych na miejscu, wymiany sprzętu na zastępczy o identycznych parametrach - w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia uszkodzenia, a w przypadku kiedy naprawa nie zostanie wykonana w ciągu 14 dni od zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do wymiany naprawianego sprzętu na fabrycznie nowy o identycznych parametrach. 2) przyjmowania i każdorazowego potwierdzania mailem na adres 1111@lublin.eu zgłoszeń o awariach sprzętu oraz jego niestabilnej pracy w godzinach pracy Urzędu przesyłanych telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 3) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (Juniper Networks Certified Internet Specialist Firewall/VPN Track) wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Juniper, 4) zapewnienia nielimitowanych konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego z certyfikowanym inżynierem (CCNP+CCDP) Cisco wsparcia technicznego w zakresie użytkowania, programowania i eksploatacji urządzeń Cisco, 5) zapewnienia nielimitowanych konsultacji w zakresie eksploatacji sprzętu sieciowego drogą e-mail, 6) zapewnienia dostępu do aktualnych wersji systemów IOS, ScrenOS. 1.2.3.Asysta techniczna o której mowa w pkt. 1.2.2. prowadzona będzie w języku polskim. 1.2.4.Wykonawca w ramach realizacji Zadania II zobowiązany jest do dostawy kluczy licencyjnych (subskrypcji) na jedno urządzenie Juniper SSG 550M nr. Ser. JN10D3507ADB obejmujących usługi: Deep Inspection; Anty Virus - Kaspersky; Anti Spam; URL Filtering, ważnych w terminie 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zapewnienie serwisu i świadczenie usługi asysty technicznej dla systemu telekomunikacyjnego Hipath8000 oraz Hipath4000 w wersji 4.0 wraz z aplikacjami towarzyszącymi Xpressions, Itar i Biling Online.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprint Sp. z o. o., ul. Jagiellończyka 26, 10-062 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147540,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178754,40

  • Oferta z najniższą ceną: 178754,40 / Oferta z najwyższą ceną: 178754,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.