eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieroszewice › Dostawa produktów spożywczych i napoi dla Domu Pomocy Spolecznej w Psarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Sieroszewice: Dostawa produktów spożywczych i napoi dla Domu Pomocy Spolecznej w Psarach
Numer ogłoszenia: 1098 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Psarach , Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, faks 062 7396084, 7396315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych i napoi dla Domu Pomocy Spolecznej w Psarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poszczególnych artykułów spożywczych podzielonych na części: CZĘŚĆ I: MIĘSO I PRZETWORY WĘDLINIARSKIE CZĘŚĆ II: DRÓB I PRZETWORY DROBIOWE CZĘŚĆ III: PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE CZEŚĆ IV: RYBY I PRZETWORY RYBNE CZĘŚĆ V: MLEKO CZĘŚĆ VI: JAJA KURZE CZĘŚC VII: ZUPY i SOSY W PROSZKU CZĘŚĆ VIII: MROŻONKI CZĘŚĆ IX: WARZYWA PRZETWORZONE KWASZONE CZĘŚĆ X: NABIAŁ CZĘŚĆ XI: MASŁO CZĘŚĆ XII: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE CZĘŚĆ XIII TŁUSZCZE ROŚLINNE CZĘŚĆ XIV: WODA w ilościach określonych w siwz na okres jednego roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.31.10.00 - Ryby 03.33.30.00 - Świeże mleko krowie 03.14.25.00 - Jaja 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.54.40.00 - Ser twardy 15.53.00.00 - Masło 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 15.98.10.00 - Wody mineralne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 7.457,55 - złotych na całość zamówienia, w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 2.029,31 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 367,38 złotych Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 567,16 złotych Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 485,01 złotych Część V: Świeżego mleka krowiego - 691,54 złotych Część VI: Jaj kurzych - 204,68 złotych Część VII: Zup, sosów i napoi w proszku - 105,22 złotych Część VIII: Mrożonek - 86,19 złotych Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 74,52 złotych Część X: Nabiału - 1.242,36 złotych Część XI: Masła - 214,21 złotych Część XII: Artykułów spożywczych - 1.389,97 złotych Część XIII Tłuszczy roślinnych - 339,21 złotych Część XIV: Woda - 115,90 złotych 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15 stycznia 2010 do godz.12.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt.2.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 roku ze zmianami) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik nr 1 1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b)oryginał lub kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - b) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 1.3 na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wypełnić załącznik nr 2 do siwz - minimum 2 pozycje ( Do każdej pozycji wymienionej w tabeli należy załączyć referencje zawierające wymagane w/w informacje). 1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. UWAGA ! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego , spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - Dokumenty wymienione w pkt. 1.2 i 1.5. muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 1.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty wraz z odpowiednimi załącznikami - Część III siwz b) Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców w realizacji zadania - propozycję podzlecenia elementów dostaw stanowi wypełniony Załącznik nr 3. Zgodnie z art. 3 ust. 2 b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) podpisany i zaparafowany projekt umowy - Część V w siwz d) kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy, e) Wykonawca składając ofertę na dostawę Części V- Dostawa świeżego mleka 3,2% - przedkłada zaświadczenie o zawartości tłuszczu w mleku wystawionego przez odpowiednie organy, f) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 1.7. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia- z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone w siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3 63 - 405 Sieroszewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3 63 - 405 Sieroszewice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.