eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Dolna, Asnyka, Zapolskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Rawa Mazowiecka: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Dolna, Asnyka, Zapolskiej
Numer ogłoszenia: 109687 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124262 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 70, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 46 8142176, 8147075, faks 46 8142176.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Dolna, Asnyka, Zapolskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Dolnej, Asnyka, Zapolskiej, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego: projekt firmy Projektowanie Wodociągów i Kanalizacji mgr inż. Piotr Lewiński (sierpień, 2010r), zgodnie z Decyzją nr 3/2012 o pozwolenie na budowę z dnia 04.01.2012r (uprawomocnienie 25.01.2012r). W dniu 28.11.2014r został wydany dla inwestycji Dziennik Budowy nr 494/2014 (wpis do dziennika 17.12.2014 r., tyczenie). Zakres obejmuje: 1. Budowę sieci wodociągowej dla terenu osiedla mieszkaniowego w rejonie ulic: Dolna, Asnyka, Zapolskiej, na odcinku od włączenia do projektowanego wodociągu DN 150 mm (węzeł W1) w ul. Dolnej do projektowanych hydrantów p.poż. zlokalizowanych na końcówkach sieci (węzeł W9 i W11) w ul. Zapolskiej i hydrantu W12 w ul. Dolnej. Długość sieci wodociągowej (dn 150) L= 509,67 mb. (bez przyłączy). Projektowany wodociąg na odcinku W1-W2-W7 usytuowany jest w pasie istniejącej jezdni ziemnej ul. Dolnej, na pozostałym odcinku w poboczu (przewidywanym chodniku) ulicy Dolnej, Asnyka, Zapolskiej. Inwestycja jest niezbędna dla zasilenia w wodę osiedla mieszkaniowego dla celów bytowo-gospodarczych, oraz zgodnie z PN-B-02863 dla obrony p-poż. tego terenu. Teren inwestycji stanowi osiedle mieszkaniowe na którym dominuje budownictwo niskie, jednorodzinne o charakterze willowym. Teren jest nieuzbrojony w sieci infrastruktury technicznej. Jedynie w rejonie ul. Dolnej/Asnyka znajduje się napowietrzna linia energetyczna i linia telefoniczna. W podłożu występują grunty piaszczysto-gliniaste. 2. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi (przykanalików) dla terenu osiedla mieszkaniowego w rejonie ulic: Dolna, Asnyka, Zapolskiej. Długość kanału głównego (dn 200) L= 495,29 m. Liczba odejść bocznych n=22 szt., o łącznej długości L=83,38 m. Projektowany kanał główny i odejścia boczne (wyprowadzone na ok. 1m poza przewidywany krawężnik jezdni w ul. Dolnej, Asnyka, Zapolskiej) usytuowano w pasie istniejących jezdni ziemnych. Odcinek S1-S4 przebiega przez prywatne działki nr 19/21 i 19/22 położone przy ul. Katowickiej 15 (Zamawiający posiada prawo dysponowania nieruchomością w związku z realizowaną inwestycją), natomiast dolny odcinek kanału od studzienki S1 przebiega przez pas drogowy ul. Katowickiej (działka nr 1/5). Teren inwestycji stanowi osiedle mieszkaniowe na którym dominuje budownictwo niskie, jednorodzinne o charakterze willowym. Teren osiedla jest nieuzbrojony w sieci infrastruktury technicznej. W rejonie ul. Dolnej, Asnyka znajduje się napowietrzna linia energetyczna i linia telefoniczna, ul. Katowicka uzbrojona jest w kanał deszczowy DN 600, kanały sanitarne DN 250 i napowietrzne linie energetyczne. Na terenie osiedla występuje duża deniwelacja terenu; najniższe rzędne terenu występują w rejonie ul. Zapolskiej i wahają się od 144,80 do 145,60 mnpm, najwyżej położona jest ul. Dolna, gdzie rzędne terenu zawierają się w przedziale 145,78 do 150,80 mnpm. Takie ukształtowanie terenu pozwala na grawitacyjne odprowadzanie ścieków z całego osiedla do istniejącego kanału sanitarnego DN 250 w ul. Katowickiej (studzienka S1). W podłożu występują grunty piaszczysto-gliniaste. Inwestycja jest niezbędna dla umożliwienia odprowadzenia ścieków sanitarnych z przyległych posesji, eliminując uciążliwą eksploatację szamb. 3. Wytyczne prowadzenia robót: 1) Podczas prowadzenia prac ziemnych będzie stosowana norma PN-81/B-03020. Projekt przewiduje prowadzenie prac w technologii wykopowej. 2) Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. 3) Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 5) Odbiór techniczny przedmiotu zamówienia odbywać się będzie po przeprowadzeniu na zlecenie wykonawcy inspekcji telewizyjnej kanałów oraz prób szczelności zgodnie z normą PN-EN 1610. Badanie szczelności musi być zakończone raportem końcowym. Podmiot dokonujący inspekcji TV oraz próby szczelności, winien dysponować niezbędnym sprzętem i doświadczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego dla podmiotu wykonującego przedmiotowy materiał z inspekcji oraz próby szczelności. Inspekcję telewizyjną należy zakończyć raportem, który winien zawierać informacje: a) opis odcinka z wyszczególnieniem materiału, wielkości kanału, długości badanych odcinków, ilości przyłączy; b) wykres spadków dna poszczególnych badanych odcinków; c) nagranie całości inspekcji w formacie DVD, możliwym do odtworzenia na dowolnym odtwarzaczu DVD. Raport z inspekcji powinien być opracowany w oprogramowaniu. Po zakończeniu robót należy odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. 6) Elementy zastosowane do budowy sieci muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp.. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego najpóźniej przed rozpoczęciem robót - w tym aprobatę techniczną (COBRTI Instal) dla wyrobów, dla których nie ustanowiono PN i PN-EN lub dla wyrobów, których właściwości użytkowe odnoszące się do wymagań podstawowych, różnią się od właściwości określonych w ww. normach lub dokument równoważny. 7) Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy realizacji zamówienia określają projekty budowlano-wykonawcze i budowlane (Część III SIWZ). Zakres rzeczowy i ilościowy realizacji zamówienia określają również: Przedmiary Robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym. 8) Wszystkie wyszczególnione w projektach zagospodarowania, przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych, itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy: lub równoważny. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego. 9) Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, koszty wykonania próby szczelności rurociągów, inspekcji telewizyjnej kanałów, obsługi geodezyjnej, badania zagęszczenia gruntu, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. Zamawiający zapłaci jedynie za elementy określone w umowie i wykonane zgodnie z jej zapisami. 10) Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie. 4. Wykonawca zobowiązany jest: 1) Przejąć teren budowy oraz pisemnie powiadomić właściwe organy, a także użytkowników terenów przylegających do terenu budowy o rozpoczęciu prac budowlanych, 2) Zorganizować plac budowy: zapewnić dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, oznakować właściwie obszar prac, wyznaczyć miejsca składowania materiałów budowlanych, dojazdów i postojów pojazdów budowy, zaopatrzeniowych oraz odgrodzić plac budowy, 3) Uzyskać na swój koszt niezbędne zgody, zatwierdzenia, aprobaty i uzgodnienia przewidziane prawem budowlanym lub wynikające z innych przepisów, 4) Sporządzić (zaktualizować) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robót budowlanych (art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21a ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , tekst jedn. Dz. U. 2016r poz. 290 z późn. zm.), 5) Zapewnić bezpieczeństwo i pomieszczenia sanitarne oraz socjalne osobom wykonującym prace i osobom związanym z pracami budowlanymi oraz zapewnić bezpieczeństwo osobom trzecim, 6) Zabezpieczyć mienie, materiały i wykonywane elementy budowlane przed uszkodzeniem w trakcie prac, wpływami atmosfery i zjawisk atmosferycznych, 7) Właściwie składować wszelkie urządzenia pomocnicze i materiały oraz usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci, 8) Ograniczyć do minimum emisję odpadów budowlanych i możliwość wykroczenia uciążliwości prac budowlanych (np. hałas, kurz) poza obszar objęty pracami i zagospodarowaniem w projekcie budowlanym, 9) Zawiadamiać Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie wykonania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, 10) Zawiadamiać Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej, 11) Zapewnić nadzór i kierownictwo prac budowlanych we właściwych specjalnościach, 12) Umożliwić wstęp na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego działającym w imieniu Zamawiającego, pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane oraz udostępnić im dane i informacje wymagane tą ustawą, 13) Prowadzić dzienniki budowy i dokonywać wpisów każdorazowo zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dzienniki budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będą przekazane Zamawiającemu. 14) Opracować i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą pozwalającą na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: a) inwentaryzację geodezyjną, b) protokoły i sprawdzeń branżowych, c) instrukcje użytkowania, d) karty gwarancyjne, e) komplet atestów i dopuszczeń. 15) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) opłaconej polisy ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres realizacji oraz obowiązywania gwarancji i rękojmi (w tym odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej) na kwotę lub równowartość kwoty min. 700 000 zł (siedemset tysięcy złotych i 00/100) PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, przy czym odpowiedzialność ubezpieczyciela obejmuje zarówno szkody rzeczowe jak i osobowe, Dopuszcza się stosowanie franszyzy integralnej lub redukcyjnej w wysokości nie wyższej niż 5.000,00 (pięć tysięcy i 00/100) PLN, a także udziału własnego w wysokości nie wyższej niż 5 % wartości szkody i nie więcej niż 2.000,00 (dwa tysiące złotych i 00/100) PLN lub rozwiązań równoważnych. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę dowodu posiadania ubezpieczenia, Zamawiający może ubezpieczyć inwestycję w wymaganym zakresie i kosztami obciążyć Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres realizacji inwestycji. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: 1) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej), 2) Sporządzeniem projektu organizacji ruchu, 3) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, 4) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 5) Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, 6) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem kanału głównego i przykanalików, 7) Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem, 8) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), 9) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 10) Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji, 11) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, 12) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest przewidziane do dofinansowania ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider: Instalatorstwo Sanitarne i C.O. Wodociągi, Kanalizacja Tadeusz Sowik, Partner: PRI SOWIK Łukasz Sowik, ul. Zielona 2, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 819312,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 358397,92

  • Oferta z najniższą ceną: 358397,92 / Oferta z najwyższą ceną: 465555,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.