eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Muszyna: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 109683 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42720 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: 1.Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik 2.Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w zakresie zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) 3. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: A. ZADANIE Nr 1 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik obejmującego min.: budowę ścieżki zdrowia z kostki brukowej - 188,10 m2,budowę ciągu pieszego z kostki brukowej - 1263,50 m2,budowę ścieżki rowerowej z asfaltu- remont ciągów pieszych (ułożenie kostki brukowej) - 1208,78 m2,budowę parkingu z kostki brukowej - 194,00 m2, budowę placu seniora - 1 kpl, dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, zestawy do ćwiczeń) - 86 elementów, budowę oświetlenia parkowego i ulicznego - 35 lamp, montaż opraw oświetleniowych najazdowych typu LED - 10 kpl, wykonanie boiska do gier zespołowych - 1 kpl, budowę altanek wypoczynkowych - 2 kpl, remont pijalni - 1 kpl, dostawę i montaż toalet publicznych - 2 kpl, wykonanie monitoringu - 1 kpl, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów - 485 szt, oraz inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót umieszczone jako załączniki do ogłoszenia, na stronie internetowej Zamawiającego. B. ZADANIE Nr 2 Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) obejmującego między innymi: - instalację oświetlenia parku, kanalizację teletechniczna i tv dozorową, zaopatrzenie w wodę, strumień z kaskadami, platformę widokową nr I, platformę widokową nr II z pochylnią dla niepełnosprawnych, mostek drewniany przez strumień, platformę widokową nr III, murki - podniesione rabaty nr I, murki - podniesione rabaty nr II, murki - podniesione rabaty nr III, pergolę nr I, pergolę nr II, pergolę nr III, zieleń urządzoną, elementy małej architektury, alejki spacerowe, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo - jezdne, zadaszenie przy ognisku, urządzenia sprawnościowe. Szczegółowy opis i zakres robót określa przedmiar robót oraz ogłoszenie o przetargu na roboty budowlane dotyczące ww. zadania umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. C. ZADANIE Nr 3 a)Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 20 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 17,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 15,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 1,40 m. Kosze siatkowo kamienne - 150,00 m3. b) Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik. Szacowana powierzchnia dojść do kładki z kostki brukowej - min. 60 m2. Długość kładki wraz z balustradami - około 25,00 mb. Długość kładki w świetle podpór - min. 22,0 m. Szerokość użytkowa kładki - 2,00 m. Kosze siatkowo kamienne - 175,00 m3. c) Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520. Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mostu - 20,50 m3. Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3. Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2. Szczegółowy opis i zakres robót określają przedmiary robót oraz Programy Funkcjonalno - Użytkowe dotyczące ww. zadań umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. ZADANIE INWESTYCYJNE OKREŚLA: Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności m.in.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dla robót budowlanych, z projektem budowlanym, przedmiarem robót zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, b) przekazanie placu budowy Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, c) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, uczestnictwo w końcowym odbiorze robót, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w tym zapobieganie zastosowania wadliwych i niedopuszczonych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, d) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, e) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa, f) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów częściowych, potwierdzonych każdorazowo odpowiednim wpisem do dziennika budowy lub stosownym protokołem, g)sprawdzenie dokonania przez wykonawcę robót stosownych zgłoszeń, oraz uzyskania niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i odbiorów wynikających z uzgodnień , decyzji i opinii zawartych w projekcie budowlanym, oraz wynikających z technologii robót, h) nadzór nad realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach Wykonawcy w realizacji robót, i) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości w tym sprawdzania rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzania należytych im kwot, oraz kontrola prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót, j) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, k) przygotowywanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, l) poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, oraz przygotowanie stosownych wniosków do właściwego organu nadzoru budowlanego w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego, ł) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych po odbiorze ostatecznym robót, w okresie trwania gwarancji (przewiduje się 5 pobytów).. Ilość pobytów Inspektora nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót Zamawiający wymaga min 2 pobytów tygodniowo ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, tj. W zakresie Zadania Nr 1 i2; a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży drogowej, c) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, d) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, e) Inspektor nadzoru w branży zieleni W zakresie Zadania Nr 3: a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży drogowej i mostowej, d) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie Nr 1- w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - w zakresie zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik Zadanie Nr 2- w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i pr.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynierska HAZ - BUD Zdzisław Hajduk, ul. Wiejska 24, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25903,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23001,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23001,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54981,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna- Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynierska HAZ - BUD Zdzisław Hajduk, ul. Wiejska 24, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83886,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynierska HAZ - BUD Zdzisław Hajduk, ul. Wiejska 24, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12988,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9102,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9102,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.