eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny w zakresie prac budowlanych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w budynku Domu Kultury w miejscowości Bezledy, gm. Bartoszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Bartoszyce: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny w zakresie prac budowlanych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w budynku Domu Kultury w miejscowości Bezledy, gm. Bartoszyce.
Numer ogłoszenia: 109636 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Tolko , Tolko 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7615765, faks 089 7615765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce-ug.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny w zakresie prac budowlanych, instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i elektrycznych w budynku Domu Kultury w miejscowości Bezledy, gm. Bartoszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres remontu wchodzą: 1)Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe: a) rozebranie ścianek działowych, b) rozebranie posadzek i wykładzin z tworzyw sztucznych i dywanowych, c) wykucie starej stolarki okiennej i drzwiowej, d) demontaż boazerii, e) demontaż sufitu podwieszanego z płyt stalowych i kotar wraz z karniszami w Sali widowiskowej, f) rozebranie białej podłogi na sali widowiskowej g) demontaż urządzeń i aparatów kinowych, h) demontaż urządzeń sanitarnych w łazience dla kobiet, i) demontaż całej starej instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i zabezpieczeniami j) rozebranie parapetów zewnętrznych, k) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (polbruk) 2) Prace adaptacyjne: a) wykonanie nowych ścian z płyt G-K z wygłuszeniem wełną mineralną, b) wykonanie remontu stropu podwieszanego z blach stalowych na konstrukcji stalowej w sali widowiskowej, c) wykonanie nowej podbudowy, izolacji i podłogi z parkietu na sali widowiskowej, d) wstawienie stolarki okiennej PCV, drzwiowej stalowej zewnętrznej i wewnętrznej płycinowej, profilowanej, e) ułożenie glazury na ścianach sanitariatów, f) wykonanie posadzek z terakoty w sanitariatach i na korytarzach, g) wykonanie nowych posadzek w pracowniach, h) szpachlowanie ścian i sufitów, i) roboty malarskie, j) zmiany w instalacji wod. - kan., k) montaż nowych urządzeń sanitarnych, l) wykonanie naprawy tynków zewnętrznych, ł) malowanie elewacji budynku , m) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej (polbruk), n) wykonanie zadaszenia na konstrukcji stalowej z płyt stalowych dachowych powlekanych wzdłuż ściany Sali widowiskowej i nad wejściem, o) ułożenie nowej instalacji elektrycznej, p) montaż nowych urządzeń zabezpieczających bezpieczne działanie instalacji elektrycznej, r) montaż nowych punktów świetlnych s) zmiany w instalacji c.o. t) montaż nowych grzejników c.o. 3. Wykonanie w ramach ceny kontraktowej badań i sprawdzeń wymaganych prawem budowlanym, potrzebnych do zgłoszenia organowi nadzoru budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację projektową dla robót elektrycznych, przedmiarów robót (przedmiar robót dla zakresu prac budowlanych, wodno - kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania dostępny wyłącznie w wersji drukowanej u zamawiającego), uzgodnień z właścicielem obiektu, zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz przepisami prawa budowlanego. 5. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy na czas jej realizacji w wysokości co najmniej wartości ofertowej. 7. W ramach ceny ofertowej Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zbadał miejsce wykonywania robót i jego otoczenie, oraz pozyskał wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 600,00 PLN słownie złotych: osiemnaście tysięcy sześćset 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto 56 116022020000 0001 2981 6351 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - złożone w kasie Urzędu Gminy. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wymagania dotyczące warunków umowy: 1) Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną). Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancyjnego i będzie on zapisany w umowie. 4) Wymagany termin zakończenia inwestycji - 30 września 2009 roku. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w (Rozdziale 9), na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 3 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy pozwalające na realizację inwestycji o wartości podawanej przez wykonawcę w OFERCIE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 10) kosztorys ofertowy - uproszczony, 11) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Zaleca się aby wymagane dokumenty złożyć w kolejności wyszczególnionej w rozdziale 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Tolko Tolko 1 11-200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, (I piętro, pok. Nr 108), codziennie w dni pracy Urzędu, w godz. od 07:00 do 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie może być współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.