eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont schodów oraz rozbiórka istniejącej pochylni w parku im. A. Mickiewicza w Zawierciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Zawiercie: Remont schodów oraz rozbiórka istniejącej pochylni w parku im. A. Mickiewicza w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 109634 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43555 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6723481, faks 32 6721393.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 pkt. 4b Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów oraz rozbiórka istniejącej pochylni w parku im. A. Mickiewicza w Zawierciu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów (obiekt nr 1 i obiekt nr 2 na mapie (rys. nr 1) dołączonej do projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ) oraz rozbiórka istniejącej pochylni (obiekt nr 6 na mapie (rys. nr 1) dołączonej do projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ) w parku im. A. Mickiewicza w Zawierciu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a/ rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej o gr.4cm-102,46m2 b/ rozebranie stopni kamiennych - 102,46m2 c/ rozebranie krawężników betonowych 20x35cm i 15x30cm - 97,11mb d/ rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm - 4,0mb e/ wywóz gruzu - 30,64m3 f/ wywóz ziemi z korytowania - 38,42m3 2) Prace przygotowawcze i ziemne: a/ korytowanie pod konstrukcję schodów - 149,37m2 b/ wykonanie podbudowy o gr. 20cm z kruszywa łamanego dolomitowego o frakcjach 0- 31,5mm lub 0-63,5mm -141,15m2 c/ wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 1: 3 o gr.4cm- 137,43m2 3) Ułożenie oporników i płyt z granitu: a/ oporniki granitowe o wym. 25x30x80-120cm- od góry płomieniowane boki szlifowane w kolorze siwym - 38,34mb, b/ oporniki granitowe o wym.10x30x80-120cm szlifowane w kolorze siwym - 66,36mb, c/ obrzeża granitowe 8x30cm szlifowane w kolorze siwym - 114,18mb, d/ ułożenie stopni z płyt granitowych płomieniowanych, o wymiarze jednostkowym minimum 60cm x 100 cm, w kolorze siwym, o gr.5cm - 137,43m2 oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt kierownictwo i nadzór nad realizowanymi robotami, a w szczególności kierownika budowy ( w zakresie robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w części dołączonego projektu budowlanego (stanowiącego załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ) dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w ust.1, przedmiarze robót (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia określa także załączony wzór umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań (równoważnych) w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja, izolacyjność akustyczna), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity z dnia 2 października 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409z póź. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych tekst jednolity z dnia 14 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 883) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i SIWZ. Wykonawca na każde żądanie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego lub Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie. Zamawiający na pisemne życzenie zainteresowanych podmiotów zorganizuje wizję lokalną w dniu 08.04.2015r. 3. Okres gwarancji i rękojmi 1. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia minimum 48-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. 2. Za dzień od którego będą liczone okresy rękojmi i gwarancji będzie uważana data podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag lub data potwierdzenia, przez Komisję odbiorową, usunięcia wad wykazanych w protokole odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AD 6 Spółka z o.o., ul. Zwierzyniecka 29/501, 31-105 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132056,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98298,34

  • Oferta z najniższą ceną: 98298,34 / Oferta z najwyższą ceną: 143936,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.