eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja, zarządzanie oraz zagospodarowanie terenu plaż miejskich nad rzeką Wartą



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109491 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Poznań: Organizacja, zarządzanie oraz zagospodarowanie terenu plaż miejskich nad rzeką Wartą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61841 Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 785 210, faks 61 878 50 85, e-mail zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja, zarządzanie oraz zagospodarowanie terenu plaż miejskich nad rzeką Wartą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.35.2017.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Usługi społeczne polegające na organizacji, zarządzaniu oraz zagospodarowaniu terenu plaż miejskich nad rzeką Wartą przez okres trzech miesięcy wraz z organizacją wydarzeń kulturalnych, społecznych lub sportowych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 2) Zamówienie podzielono na trzy części, stanowiące odrębne zamówienia obejmujące organizację, zarządzanie oraz zagospodarowanie terenu poszczególnych plaż: CZĘŚĆ I: "Plaża Miejska Chwaliszewo" - przedmiot, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. CZĘŚĆ II: "Plaża Miejska Szeląg" - przedmiot, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ CZĘŚĆ III: "Plaża Miejska Wilda" - przedmiot, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Dla każdej części Zamawiający z góry określa budżet, którego wielkość stanowiła będzie całkowite maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy. a) za realizację części I - Plaża Miejska Chwaliszewo, Zamawiający zamierza zapłacić Wykonawcy kwotę 220 000,00 zł brutto; b) za realizację części II - Plaża Miejska Szeląg, Zamawiający zamierza zapłacić Wykonawcy kwotę 140 000,00 zł brutto; c) za realizację części III - Plaża Miejska Wilda, Zamawiający zamierza zapłacić Wykonawcy kwotę 260 000,00 zł brutto. Składane przez wykonawców oferty będą oceniane na podstawie kryteriów pozacenowych opisanych w pkt XI SIWZ. 2. Wymagania dotyczące tymczasowego zagospodarowania terenu plaż, infrastruktury i wyposażenia. Do terenów plaży miejskiej zalicza się plaża, boisko wielofunkcyjne (piłki siatkowej plażowej, piłki ręcznej plażowej) i strefa grillowa. Obszar i lokalizacja terenów poszczególnych plaż miejskich podlegających zagospodarowaniu wskazany jest na mapach stanowiących załączniki do umowy. 1) Plaża a) plaża musi być piaszczysta - zastosowanie piasku plażowego 0-2 płukany o wysokości piachu min. 25 cm wys. w każdym punkcie pomiaru, teren plaży o powierzchni (około 1500 m2 na Chwaliszewie, około 1500 m2 na Wildzie, około 1000 m2 na Szelągu ) b) na terenie plaży znajdować się muszą niezbędne elementy infrastruktury tj.: ? zadaszone, zamykane miejsce magazynowe na sprzęty plażowe o wielkości około 2m x 6m odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób trzecich; ? toaleta oddzielna dla mężczyzn i oddzielna dla kobiet; ? regulamin użytkowania terenu plaży umieszczony w widocznym miejscu; ? piktogramy informujące o zakazie palenia na terenie plaży; ? prąd; ? woda bieżąca, doprowadzona do zaplecza sanitarnego, toalet i do prysznicy solarnych; ? oświetlenie - teren plaży musi być oświetlony. c) Zamawiający zapewni wyposażenie plaży w: ? leżaki, ? hamaki (stelaż + płótno), ? parasole wraz z podstawą, ? stojaki rowerowe, ? stojak plenerowe na śmieci, ? kosze plażowe, ? prysznice solarne x 2 zawierające: zintegrowany zawór bezpieczeństwa, 28 litrów ? Jacuzzi Plaża Miejska Szeląg: 1x jacuzzi o wymiarach 196x71 cm zawierać będzie system grzewczy, zestaw filtrów, pokrywę, nieckę SPA, matę podłogową, pompę wraz ze skrzynią sterującą, cyfrowy panel sterowania, zestaw filtrów, 120 dysz bąbelkowych Plaża Miejska Wilda: 3x jacuzzi o wymiarach 196x71 cm zawierać będzie system grzewczy, zestaw filtrów, pokrywę, nieckę SPA, matę podłogową, pompę wraz ze skrzynią sterującą, cyfrowy panel sterowania, zestaw filtrów, 120 dysz bąbelkowych. 2) Boisko wielofunkcyjne - dotyczy terenów plaży miejskiej na Chwaliszewie i na Wildzie a) wymiary nie mniejsze niż 33 m długości i 20 m szerokości, b) teren boiska musi być wyłożony geowłókniną i pokryty piachem plażowym płukanym 0-2, wysypanym na wysokość 30 cm w każdym punkcie; c) teren pod boiska musi być przygotowany w taki sposób, aby na jednej przestrzeni można było samodzielnie montować i demontować elementy każdego z boisk, tj. tuleje, ocynkowane ogniwo z krzyżakiem wraz z dołączonymi drewnianymi belkami do mocowania słupków w piasku muszą być łatwo demontowane; d) teren pod montaż boisk musi zostać przygotowany w taki sposób, aby montowane elementy każdego z boisk finalnie uzyskały wymiary: - boisko do piłki ręcznej plażowej - dł. 27 m, szer. 12 m, w tym pole gry dł. 15 m i szer. 12 m; bramki wys. od wewnątrz 2 m i szer. 3 m, - boisko do piłki siatkowej plażowej - dł. 16 m, szer. 8 m czyli (2 połowy po 8 x 8 m) wys. siatki 2,43 - 2,55 m, odległość słupków od lin 0,7 m - 1 m; e) teren pod organizację boiska musi być przygotowany w taki sposób, aby zaprojektowane i wykonane boisko wielofunkcyjne było przystosowane do przeprowadzania profesjonalnych rozgrywek w piłkę ręczną plażową i piłkę siatkową plażową; f) Wykonawca zapewni przygotowanie tablic informujących o obiekcie o treści: "Boisko Plażowe" oraz regulamin użytkowania boiska, który umieści w widocznym miejscu przy boisku wielofunkcyjnym. g) Zamawiający zapewni wyposażenie boiska: - do piłki ręcznej plażowej w 2 bramki o dł. 3 m x szer. 2 m (głębokość dolnej części bramki 100 cm a górnej 80 cm), taśmy do wyznaczenia pola gry o szerokości 10 cm (27 m x 12 m), - do piłki plażowej siatkowej w 2 słupki aluminiowe o wys. 2,55 m wraz z siatką, 2 osłony, liny do wyznaczenia pola gry o szer. 5 cm (16 m x 8 m) 3) Strefy grillowe a) Wykonawca stworzy i zaaranżuje strefę grillową z wykorzystaniem elementów małej architektury zapewnionej przez Zamawiającego. b) Wykonawca przygotuje i umieści w widocznym miejscu regulamin użytkowania strefy grillowej. c) Zamawiający zapewni na plaży miejskiej Chwaliszewo: - 4 grille betonowe o wadze około 500 kg, - 8 stołów piknikowych (betonowych), - 1 stół do tenisa stołowego (betonowy) d) Zamawiający zapewni na plaży miejskiej na plaży miejskiej Szeląg: - 1 grill betonowy o wadze około 500 kg, - 2 stoły piknikowe (betonowe) e) Zamawiający zapewni na plaży miejskiej Wilda: - 1 grill betonowy o wadze około 500 kg, - 2 stoły piknikowe (betonowe), - 1 stół do tenisa stołowego (betonowy) Zdjęcie elementów małej architektury znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 79952000-2, 92332000-7, 92300000-4, 92600000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie na usługi społeczne na podstawie art. 138o ustawy, o wartości poniżej 750 000 euro.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Plaża Miejska Chwaliszewo
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT178861.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INBOX Zbigniew Łowżył, , ul. Sienkiewicza 10/13, 60-817, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Plaża Miejska Szeląg
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT113821.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INBOX Zbigniew Łowżył, , ul. Sienkiewicza 10/13, 60-817, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Plaża Miejska Wilda
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT211382.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FONETIKA 70 Marcin Czubala, , ul. Glebowa 19A, , Poznań, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.