To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109387 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Solec nad Wisłą: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Solec nad Wisłą - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53268-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec nad Wisłą, krajowy numer identyfikacyjny
54530800000, ul.
ul. Rynek
1,
27320
Solec nad Wisłą, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 3761266, 3761257, faks
483 761 266, e-mail
gmina@solec.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.solec.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Solec nad Wisłą - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPIRG 271.5.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr: 1 Nazwa: Remont drogi nr ewid. 45 w Pawłowicach Przedmiot tej części zamówienia obejmuje wykonanie odwodnienia drogi, w tym: wymianę przepustu rurowego, ustawienie cieku betonowego jednostronnego na dług. 40 m, wykonanie cieku gruntowego po obydwu stronach drogi o łącznej długości 474 m, rowów po obydwu stronach drogi o łącznej długości 360 m, ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej oraz nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej na odcinku o długości 437 mb i szerokości 4,1 m, wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa o szer. 0,5 m na odcinku 437 mb i oznakowanie skrzyżowania z drogą wojewódzką. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi nr 190619W w Przedmieściu Dalszym Przebudowa obejmuje mechaniczne wykonanie koryta na odcinku o dł. 90 m i szerokości 4 m, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod jezdnię i zjazdy, wykonanie podbudowy na odcinku o dł. 90 m oraz wyrównanie istniejącej podbudowy drogi kruszywem łamanym dolomitowym na odcinku o dł. 210 m, wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3 cm i warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3 cm, długość planowanej nawierzchni: 300 mb, szerokość 3,5 m, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym dolomitowym po obydwu stronach drogi obustronnie o szerokości po 0,25 m, wykonanie zjazdów z kruszywa, ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont drogi nr ewid. 45 w Pawłowicach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : w odniesieniu do części I - Remont drogi nr ewid. 45 w Pawłowicach - kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 83.000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła do każdej części zamówienia 1 oferta : część I - oferta Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych Karol Cieśla Chybice 77 27-225 Pawłów, cena ofertowa brutto : 207.566,19 zł. W związku z tym, że ceny ofertowe brutto przekraczały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia i nie mógł zwiększyć tych kwot, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp należy unieważnić niniejsze postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72203.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi 190619W w Przedmieściu Dalszym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : w odniesieniu do części II - Przebudowa drogi 190619W w Przedmieściu Dalszym - kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 95.000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła do każdej części zamówienia 1 oferta : część II - oferta Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych Karol Cieśla Chybice 77 27-225 Pawłów, cena ofertowa brutto : 183.872,70 zł. W związku z tym, że ceny ofertowe brutto przekraczały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia i nie mógł zwiększyć tych kwot, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp należy unieważnić niniejsze postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79605.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOLEC NAD WISŁĄ
więcej: przetargi SOLEC NAD WISŁĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.