eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 109345 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92516 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjnym Urzędu m. st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, zwanego dalej Urzędem, b) ochrony wyżej wymienionego obiektu i pomieszczeń Urzędu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, c) ochrony mienia Urzędu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, d) pełnienia ochrony przez dwóch pracowników w systemie 24-godzinnym z częstotliwością zmian obsady pracowników ochrony - co 24 godziny, e) dysponowania osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, co najmniej 9 kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, zgodnie z art. 2 pkt. 6 i art. 9 i 9a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz.1099 z późn. zm.), f) prowadzenia listy obecności osób ochraniających obiekt, potwierdzanej na bieżąco przez upoważnionego pracownika Zamawiającego g) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie Urzędu oraz powiadamiania właściwego pracownika Delegatury Biura Organizacji Urzędu m. st. Warszawy i osoby odpowiedzialnej za administrowanie obiektem o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, h) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Urzędu i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, i) kontroli ruchu osobowego poza godzinami pracy Urzędu oraz ruchu materiałowego, j) prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zwierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, k) zapewnienia transmisji sygnału alarmowego chronionego obiektu do grupy interwencyjnej przez cały czas realizacji Umowy, l) dysponowania zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupą interwencyjną składającą się co najmniej z 2 osób, do wykonania zadań określonych w procedurze działania grupy interwencyjnej, m) bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza instrukcji kontroli ruchu osobowo-materiałowego, instrukcji alarmowej i instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami, a także instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, n) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, o) zapewnienia przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony przetwarzanych danych osobowych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.), p) natychmiastowego powiadamiania Administratora Danych Osobowych po stwierdzeniu prób lub faktów naruszenia poufności przetwarzanych danych osobowych, q) realizację zadań przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, ubiory służbowe i identyfikatory, zgodne z Tabelą służby ochrony Urzędu, a w szczególności zobowiązany jest do zatrudniania kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z załączoną do umowy listą imienną tych pracowników, oraz do poddania pracowników procedurze uzyskania upoważnień do przetwarzania danych osobowych, r) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie Urzędu, tak, by nieprzerwanie był w stanie udzielić pracownikowi Delegatury Biura Organizacji Urzędu, pełnej i odpowiadającej stanowi faktycznemu informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) Tabela służby ochronnej - załączniki nr 1, 2) Instrukcja kontroli ruchu osobowo-materiałowego - załącznik nr 2, 3) Instrukcja alarmowa - załącznik nr 3, 4) Wyciąg z Instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami - załącznik nr 4, 5) Procedura postępowania grupy interwencyjnej - załącznik nr 5, 6) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9. 2.2 Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową kontraktową od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą, niż 5.000.000 PLN z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 30.06.2016 roku do dnia 30.11.2017 roku. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na w/w terminy i sumy lub złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia niższą niż wymagana przez Zamawiającego, łącznie z promesą lub innym dokumentem wydanym przez firmę ubezpieczeniową, potwierdzającym przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do sumy minimum 5.000.000 PLN z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 30.06.2016 roku do dnia 30.11.2017 roku. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej Zamawiający przelicza sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisy. 2.3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji/Ministra właściwego do spraw wewnętrznych (o której mowa w art.15 ust.1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. 2014 r. poz.1099 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2.4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia minimum 9 pracowników w całym okresie obowiązywania umowy, w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym co najmniej: - 5 pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz - 4 pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, przy czym osoby zatrudnione na podstawie umów nie regulowanych przez Kodeks pracy muszą otrzymać wynagrodzenia w wysokości płacy minimalnej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r. poz. 2008). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione, to usługa ochrony realizowana w obiekcie administracyjnym Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka przy ul. Modlińskiej 197. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2) Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, przedłożyć zamawiającemu kopię umów o pracę zawartych z osobami, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy oraz kopie umów cywilnoprawnych (np. umów zleceń) zawartych z osobami, których stosunek pracy zawarto na podstawie innej niż Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody pracownika na udostępnienie danych osobowych niezbędnych do weryfikacji jego zatrudnienia. W przypadku nie uzyskania przez Wykonawcę zgody na udostępnienie danych osobowych zatrudnionych pracowników, niezbędnych do weryfikacji ich zatrudnienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników ochrony o zatrudnieniu. Oświadczenie powinno zawierać informacje o umowie zawartej z pracownikiem (między innymi: podstawa prawna zawartej umowy oraz wysokość wynagrodzenia pracownika nie mniejsza niż wynagrodzenie minimalne ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę). 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób wymienionych w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - stanowiącej Załącznik nr 7 do umowy, pod warunkiem, że zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownika ochrony o takich samych kwalifikacjach oraz poinformować Zamawiającego o takiej zmianie z 48 godzinnym wyprzedzeniem. 4) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach umowy, przedstawić Zamawiającemu kopię zawartych umów z tymi osobami, w terminie 3 dni od dokonania przedmiotowej zmiany lub oświadczenie pracowników ochrony o zatrudnieniu. Oświadczenie powinno zawierać informacje o umowie zawartej z pracownikiem (między innymi: podstawa prawna zawartej umowy oraz wysokość wynagrodzenia pracownika nie mniejsza niż wynagrodzenie minimalne ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę). 5) Wykonawca, zobowiązuje się do comiesięcznego składania oświadczenia o zatrudnieniu pracowników ochrony na umowę o pracę oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej, do 5 dnia każdego miesiąca. 6) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia pracowników ochrony na zasadach opisanych w ust. 2, zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie oraz nie uwzględnieniu minimalnego wynagrodzenia w przypadku umów cywilnoprawnych, Wykonawca poniesie sankcje w postaci obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz.2008), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Obniżenie wynagrodzenia będzie naliczane za każdy dzień miesiąca, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba że okoliczność, o której mowa powyżej wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (art. 36, ust 2, pkt 9 ppkt c ustawy Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2015r. poz. 2164). Wykonawca wyraża zgodę na potrącenia z należności wynikających z bieżących faktur. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 4. Zmiany te nie stanowią zmian umowy 7) Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 3). Zmiany te nie stanowią zmian umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAT-GUARD SECURITY Sp. z o.o. Sp. K, ul. Żwirki i Wigury 24, 02-092 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 501009,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393597,12

  • Oferta z najniższą ceną: 393597,12 / Oferta z najwyższą ceną: 473659,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.