Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Warszawa: WYKONANIE ETAPU II PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH DLA POTRZEB MUZEUM POLICJI W PAŁACU MOSTOWSKICH - W SIEDZIBIE KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI W WARSZAWIE, w ramach realizacji Projektu: \Muzeum Policji w Pałacu Mostowskich - nowy obiekt na mapie życia kulturalnego stolicy\
Numer ogłoszenia: 109264 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ETAPU II PRAC ADAPTACYJNYCH POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH DLA POTRZEB MUZEUM POLICJI W PAŁACU MOSTOWSKICH - W SIEDZIBIE KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI W WARSZAWIE, w ramach realizacji Projektu: \Muzeum Policji w Pałacu Mostowskich - nowy obiekt na mapie życia kulturalnego stolicy\.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1. roboty konstrukcyjno - budowlane - roboty budowlane i wykończeniowe, roboty rozbiórkowe wewnętrzne, osuszanie ścian budynku, roboty murowe, sufity podwieszane, obudowy, roboty malarskie. 2. instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego - orurowanie z rur winidurowych, oprzewodowanie kablowe typu YnTKSYkw, HLGs, montaż urządzeń SAP centralnej sygnalizacji pożaru, optycznych czujek dymu, ostrzegawczych pożarowych. 3. instalacje sieci strukturalnej, systemu sygnalizacji włamania - napadu i systemu telewizji dozorowej TVU - orurowanie systemów wraz z oprzewodowaniem sieci. 4. wewnętrzne instalacje sanitarne a. wentylacja mechaniczna i klimatyzacja - przewody wentylacyjne prostokątne i kołowe, szafy klimatyzacyjne, klimatyzatory kasetonowe, b. instalacje centralnego ogrzewania - roboty demontażowe starej instalacji i montażowe c. instalacja wod-kan - instalacja wody zimnej i ciepłej z rur ocynkowanych i polipropylenowych, rurociągi kanalizacji sanitarnej, odwodnienia i odprowadzenia skroplin z rur PCV i PP 5. wewnętrzne instalacje elektryczne 6. regulację istniejącej instalacji grzewczej II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej do SIWZ dokumentacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 75.608,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy, - dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: a. podpisanego oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem imienia i nazwiska oraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień) niezbędnych do wykonania zamówienia, z podaniem funkcji przy realizacji zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie wykazać się min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w kierowaniu robotami w każdej z n/w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych Osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. b. oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit. a są niekarane i nie toczy się wobec nich żadne postępowanie karne, c. dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit a, tj. uprawnienia budowlane potwierdzające przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr. 156 poz. 1128 z póź. zmianami), W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń. d. dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich na obiektach zabytkowych, określone w § 7.1. i § 8.1. lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 157 z dnia 09.06.2004r.) dla osoby wskazanej w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit a, posiadającej uprawnienia budowlane do samodzielnej funkcji w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. e. aktualne na dzień składania ofert zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) lub równoważnego dokumentu - odpowiednio do kraju jaki reprezentuje wykonawca - dla kierowników robót w każdej z w/w specjalności - wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit a; f. wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym o podobnym charakterze, tzn. min. 2 roboty budowlane (przy czym obie roboty muszą zawierać nie mniej niż 20% robót w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych) o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każda. Jedna z w/w robót musi być wykonana na obiekcie zabytkowym. g. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 2 lit f, zostały wykonane należycie, 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oferta musi zawierać: a. oświadczenie, iż Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wartość nie mniejszą niż wartość umowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: 1. każdy z wykonawców - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b, c, d, e; 2. wspólnie - pozostałe dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 (bez oświadczenia z pkt 1a); 3. podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia; ustanowieniu pełnomocnika i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl - nieodpłatnie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa - pisemnie (odpłatnie) - po złożeniu wniosku o wydanie specyfikacji..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt \Muzeum Policji w Pałacu Mostowskich - nowy obiekt na mapie życia kulturalnego stolicy\ będzie współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i krajowych środków publicznych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
więcej: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.