eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Usługa na realizację 10 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie - finansowanych z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Dzierżoniów: Usługa na realizację 10 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie - finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 109078 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na realizację 10 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie - finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 10 szkoleń grupowych pn.: 1. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminalu kart płatniczych oraz fakturowaniem, elementami towaroznawstwa z treningiem umiejętności interpersonalnych dla 2 grup 15 osobowych. 2. Księgowość z zagadnieniami kadrowymi z obsługą programów kadrowo -księgowych (co najmniej po 2 programy) dla 1 grupy 15 osobowej. 3. Projektowanie i aranżacja wnętrz z elementami florystyki, decupage i przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej. 4. Opiekunka środowiskowa z treningiem umiejętności interpersonalnych i praktyką u pracodawcy dla 1 grupy 15 osobowej. 5. Opiekunka dziecięca z blokiem języka angielskiego oraz z elementami przedsiębiorczości i elementami pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz praktyką u pracodawcy dla 1 grupy 10 osobowej. 6. Asystentka - sekretarka z obsługą urządzeń biurowych, blokiem języka angielskiego, treningiem umiejętności interpersonalnych i asertywności oraz poszerzoną obsługą programu Excel dla 1 grupy 10 osobowej. 7. Krawiec - szwacz z elementami przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej. 8. Grafika komputerowa oraz projektowanie stron www z elementami przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej. 9. Podstawy przedsiębiorczości dla 8 grup 15 osobowych. 10. Profesjonalna organizacja i obsługa imprez okolicznościowych z kursem przygotowującym do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B, treningiem umiejętności interpersonalnych oraz elementami przedsiębiorczości dla 1 grupy 15 osobowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
  • 3 - Certyfikat jakości usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy: a) jeżeli takie zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58 - 200 Dzierżoniów, Rynek 27 (pokój 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 09:00, miejsce: 58 - 200 Dzierżoniów, Rynek 27 (pokój 102).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminalu kart płatniczych oraz fakturowaniem, elementami towaroznawstwa z treningiem umiejętności interpersonalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 2 grup 15 osobowych. 2.Termin rozpoczęcia szkolenia: dla pierwszej grupy - maj 2010r.; dla drugiej grupy - czerwiec 2010r. 3.Wymagana ilość godzin szkolenia:300 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym:100 godz. teorii + 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych oraz 180 godz. praktyki. 4. Zakres szkolenia: zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej; poznanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu detalicznym; rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej, zapotrzebowanie i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego; organizacja gospodarki magazynowej, rozmieszczenie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego, obliczenia sklepowe, kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży, inkasowanie należności za sprzedane produkty, wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, zawieranie transakcji sprzedaży; dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego; ogólne przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, udzielanie pierwszej pomocy w miejscu wypadku; obsługa terminalu kart płatniczych, nauka fakturowania, towaroznawstwo; trening umiejętności interpersonalnych. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenia przeznaczone są dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowość z zagadnieniami kadrowymi z obsługą programów kadrowo - księgowych (co najmniej po 2 programy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 15 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 430 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 230 godz. teorii oraz 100 godz. praktyki oraz 100 godz. obsługi programów komputerowych. 4. Zakres szkolenia: zasady rachunkowości, rozrachunki i roszczenia, obsługa programów kadrowo - płacowych, obrót materiałowy i towarowy, aktywa trwałe, przepisy prawa pracy i ich praktyczne zastosowanie; prawo ubezpieczeń społecznych; procedury postępowania zakładu pracy wynikające z obowiązku ubezpieczeń; naliczanie płac; zajęcia praktyczne dot. obsługi komputera oraz programów użytkowych. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektowanie i aranżacja wnętrz z elementami florystyki, decupage i przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 300 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 60 godz. teorii + 20 godz. podstaw przedsiębiorczości oraz 220 godz. praktyki. 4. Zakres szkolenia: techniki dekoratorskie, teoria kolorów, struktur i faktur, podstawy rysunku, podstawy rysunku odręcznego, materiałoznawstwo, meble i elementy wyposażenia, zasady feng shui, techniki i metody dekoracji wnętrz; elementy florystyki, decupage i przedsiębiorczości. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekunka środowiskowa z treningiem umiejętności interpersonalnych i praktyką u pracodawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 15 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: październik 2010r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 340 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 100 godz. teorii + 40 godz. treningu interpersonalnego oraz 200 godz. praktyki (w tym 70 godz. praktyki u pracodawcy). 4. Zakres szkolenia: przygotowywanie posiłków, utrzymanie czystości w otoczeniu podopiecznego; załatwienie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym, utrzymanie czystości skóry i łóżka, zaspokajanie potrzeb wydalania i odżywiania; wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych, realizowanie zadań zleconych przez lekarza, usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia; stosowanie technik zbierania informacji, rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego; stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego; trening umiejętności interpersonalnych. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Ceryfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekunka dziecięca z blokiem języka angielskiego oraz z elementami przedsiębiorczości i elementami pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz praktyką u pracodawcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 330 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 100 godz. teorii + 20 godz. przedsiębiorczości + 40 godz. elementów pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej + 70 godz. j. angielskiego oraz 100 godz. praktyki, w tym 40 godz. u pracodawcy. 4. Zakres szkolenia: stosowanie wybranych metod poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania, stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym, stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, utrzymanie czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspakajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia, zapobieganie urazowości, pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych, zapobieganie chorobom. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Asystentka - sekretarka z obsługą urządzeń biurowych, blokiem języka angielskiego, treningiem umiejętności interpersonalnych i asertywności oraz poszerzoną obsługą programu Excel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 390 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 70 godz. teorii + 200 godz. języka angielskiego + 20 godz. treningu interpersonalnego + 20 godz. treningu asertywności oraz 80 godz. praktycznej obsługi komputera. 4. Zakres szkolenia: organizacja pracy sekretariatu, struktura organizacyjna zakładu pracy, czynności kancelaryjne, przechowywanie akt, normy etyczne i porządkowe w miejscu pracy; obsługa komputera - budowa sprzętu komputerowego; operacje na plikach, dyskach, katalogach, system Windows, terminarze komputerowe i ich zastosowanie, edytor tekstów - pisanie i edycja tekstu, szablony dokumentów, komunikacja w sieci on-line , obsługa poczty elektronicznej i Internetu; wysyłanie i odbieranie faksów; przepisy bhp i ppoż.; moduł języka angielskiego; poszerzona obsługa programu Excel, trening umiejętności interpersonalnych, trening asertywności. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krawiec - szwacz z elementami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 500 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 100 godz. teorii + 20 godz. elementów przedsiębiorczości oraz 380 godz. praktyki. 4. Zakres szkolenia: praktyczne przyuczenie do zawodu - obsługa maszyn, technika krojenia, podstawy technologii, szycie odzieży, elementy przedsiębiorczości. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grafika komputerowa oraz projektowanie stron www z elementami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: czerwiec 2010r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 200 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 50 godz. teorii + 20 godz. przedsiębiorczości oraz 130 godz. praktyki. 4. Zakres szkolenia: nauka obsługi programów Corel Draw, Photoshop, Adobe In Design, nauka tworzenia stron internetowych w HTML i CCS z wykorzystaniem elementów interaktywnych w językach skryptowych, elementy przedsiębiorczości. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podstawy przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 8 grup 15 osobowych. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: dla pierwszej grupy - maj 2010r.; dla drugiej grupy - czerwiec 2010r.; dla trzeciej grupy - lipiec 2010r.; dla czwartej grupy - sierpień 2010r.; dla piątej grupy - wrzesień 2010r.; dla szóstej grupy - październik 2010r.; dla siódmej grupy - listopad 2010r.; dla ósmej grupy - grudzień 2010r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 100 godz. szkolenia na jednego uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 50 godz. teorii oraz 50 godz. praktyki. 4. Zakres szkolenia: formalno - prawne podstawy zakładania i prowadzenia własnej firmy; finansowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, marketing i promocja firmy; profesjonalna obsługa klienta oraz techniki sprzedaży, negocjacje, sporządzanie biznes planu; zatrudnienie pracowników, otoczenie biznesowe w zakresie działania i prowadzenia działalności gospodarczej, zasady pozyskiwania dotacji z Funduszy Unii Europejskiej. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenia przeznaczone są dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe, chcą zdobyć umiejętności zawodowe oraz dla osób, które zamierzają uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe i chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Profesjonalna organizacja i obsługa imprez okolicznościowych z kursem przygotowującym do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B, treningiem umiejętności interpersonalnych oraz elementami przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 15 osobowej. 2. Termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010r. 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 361 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: 80 godz. teorii + 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych + 20 godz. elementów przedsiębiorczości oraz 180 godz. praktyki + prawo jazdy kat. B (teoria 30 godz., praktyka 30 godz., egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny - 1 godz.). 4. Zakres szkolenia: rodzaje przyjęć i zasady ich planowania, zarządzanie czasem, savoir - vivre gościa i gospodarza, savoir - vivre przy jedzeniu, dobór szkła na przyjęcie, pomysły na nakrycie stołu, zaproszenia, dekoracja sal i kościołów, zasady żywienia, technologia żywienia, zasady przygotowywania i dekorowania potraw, zajęcia praktyczne, trening umiejętności interpersonalnych, elementy przedsiębiorczości, prawo jazdy kat. B. 5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.