eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Kobierzyce: Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice
Numer ogłoszenia: 109038 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice 2 Zamówienie obejmuje: a) remont nawierzchni jezdni, b) budowę chodnika, c) odtworzenie odwodnienia powierzchniowego, w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice, gmina Kobierzyce. 2.1. Zestawienie podstawowych parametrów: a) dł. proj. ulicy - 370,00m b) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej - 15 szt. (zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, szerokości dostosowanej do istniejącej bramy wjazdowej oraz o skosach wjazdowych 1:1.) c) dł. krawężnika betonowego 15x30x100 - 409,00 m d) dł. krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płask - 86,00 m e) dł. krawężnika betonowego 15x30x100 obniżonego - 121,00 m f) dł. obrzeża betonowego 8x30x100 - 380,00 m g) powierzchnia nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego- 1975,00 m2 h) powierzchnia zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej - 315,00 m2 i) powierzchnia chodników - 580,00 m2 j) dł. ścieku z 2 rzędów kostki kamiennej 15x17cm - 495,00 m k) zaprojektowana szerokość jezdni 5,0m Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem jednej zmiany; należy wycenić parametry wykonania jezdni o szerokości 5,5m z chodnikiem o szerokości 1,5m. Dodatkowo do zakresu określonego w dokumentacji projektowej należy wykonać: - Od przepustu ( hm 1+ 74,00 ) w kierunku działki nr 105/2 na odcinku 55m należy wykonać zarurowanie rowu kanałem z rur betonowych kanalizacji deszczowej o średnicy 60 cm oraz uzupełnić do poziomu istniejącego terenu warstwą humusu na końcu zarurowania należy wykonać przyczółek żelbetowy. - Sięgacz ul. Szkolnej ( działka nr 224 ) Należy wykonać budowę drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, szerokość jezdni 4,5m długość jezdni 150mb. Należy wykonać drogę w określonych parametrach: a) korytowanie - gł. 40 cm b) warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm, c) warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm d) warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm nawierzchni z masy asfaltowej ( warstwa profilująca 5cm, warstwa ścieralna 4 cm masa SMA 0/12,8 ). e) Na powstałych skrzyżowaniach należy wprowadzić oznakowanie pionowe ( znak ostrzegawczy A7, oraz znaki informacyjne D1 ). Na całym odcinku przebudowywanej drogi należy wykonać oznakowanie poziome P-1b linią pojedynczą przerywaną krótką wykonaną masą termoplastyczną do nakładania grubości od 2,5 do 3,5 mm. 2.2. Opis stanu istniejącego: Ulica Szkolna w obrębie miejscowości Szczepankowice posiada nawierzchnię z kostki kamiennej o szerokości 4,5m wraz z obustronnymi poboczami szerokości 1,0m. Odwodnienie powierzchniowe realizowane jest poprzez spadki poprzeczne i podłużne płaszczyzn nawierzchni w kierunku istniejących rowów przydrożnych. Stan techniczny rowów jest zły. Są częściowo zasypane, nie oczyszczone co powoduje brak odpływu wód. W pasie drogowym znajduje się następujące uzbrojenie terenu: sieć kanalizacyjna, telefoniczna, sieć energetyczna, sieć wodociągowa. Włączenie ul. Szkolnej do drogi wojewódzkiej nr 346 - droga wojewódzka nr 346 w rejonie skrzyżowania posiada nawierzchnię bitumiczną. Ulica Szkolna w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej posiada nawierzchnię bitumiczną ograniczoną krawężnikiem betonowym 15x30x100 wraz z obustronnym chodnikiem szerokości 1,5m z kostki betonowej. 2.3. PODSTAWOWE PARAMETRY FUNKCJONALNO - RUCHOWE ul. Szkolna, m. Szczepankowice: a) funkcja: droga gminna, b) klasa techniczna drogi L, c) prędkość projektowa Vp=30 km h, d) kategoria ruchu - KR2, e) szerokość jezdni 5.0m, f) chodnik jednostronny szer. 2.0m z kostki betonowej, g) zjazdy na posesje szer. 3.5-5.0m i skosach wjazdowych 1:1, Krawężniki - betonowe 15 x 30 cm na ławie betonowej (C 12 przez 15) z oporem Obrzeża - betonowe 8 x 30 cm na ławie betonowej (C 12 15) z oporem Ściek przykrawężnikowy - z kostki kamiennej 15 przez17 cm na ławie betonowej (C12 przez 15) 2.4. Podbudowy z kruszywa wykonać zgodnie z PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. 2.5. Do budowy mogą być wykorzystywane wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe posiadające niezbędne w Polsce atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Niesprecyzowane w niniejszym opracowaniu typy materiałów budowlanych należy uściślić przed zakupem w porozumieniu z doradztwem technicznym producenta bądź dostawcy. Ściśle przestrzegać instrukcji użycia materiałów budowlanych i wykończeniowych podanych przez producenta lub dostawcę materiałów budowlanych. 2.6. Prace budowlane prowadzić zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, współczesną wiedzą techniczną, pod nadzorem wykwalifikowanych i uprawnionych osób przestrzegając obowiązujących przepisów BHP. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wjazdy na działkach obecnie niezagospodarowanych poprzez obniżenie chodnika i krawężnika w przypadku ustalenie z właścicielem lokalizacji wjazdu. 2.8. Dokumentacja techniczno projektowa została opracowana przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FTM Tomasz Murmyło, ul. Chmielna 1a, 51-212 Wrocław i obejmuje: a) Projekt Budowlany - Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice. b) Projekt Wykonawczy - Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice. c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Budowa chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni w ciągu ulicy Szkolnej w miejscowości Szczepankowice. 2.9. Zamawiający informuje o możliwości dofinansowania zadania w RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO POD NAZWĄ NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ -ROZWÓJ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z treścią ustawy PZP art 67 oraz wielkością przewidzianą w ustawie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną za zgodność kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Kobierzyce nr: 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek , ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - kasa UG Kobierzyce pok. 22, a kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane minimum to potwierdzenie wykonania: 2 robót budowlanych, zbieżnych z przedmiotem zamówienia tj. budowa dróg wraz z chodnikiem o powierzchni minimum 700m, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - dysponowanie co najmniej 1 osobą tj. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; odnośnie ww uprawnień, Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane - wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, odpowiednio w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00zł (poza polisą należy załączyć potwierdzenie zapłaty polisy, jeśli opłacenie nie wynika bezpośrednio z polisy);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z pkt XVI SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pokój 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje o możliwości dofinansowania zadania w RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO POD NAZWĄ NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ -ROZWÓJ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.