eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Poznań: Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych
Numer ogłoszenia: 108955 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza , Ul. Głogowska 92, 60-262 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618661037, faks 618663387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo8.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych, administracyjnych i sal lekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów i krzeseł uczniowskich oraz wyposażenia do nowej siedziby VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Cegielskiego 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Część 1 Stoły i krzesła uczniowskie 1. Krzesło szkolne bez pulpitu - 405 szt. 2. Krzesło uczniowskie z pulpitem - 50 szt. 3. Stół szkolny 1-osobowy - 280 szt. 4. Stół szkolny 2-osobowy - 34 szt. 5. Stół szkolny 3-osobowy - 22 szt. Część 2 Tablice 1. Tablica biała jezdna - 3 szt. 2. Tablica zielona kredowa, przesuwna, gładka - 3 szt. 3. Tablica zielona kredowa, przesuwna, w kratkę - 3 szt. 4. Tablica zielona kredowa tradycyjna - 2 szt. 5. Tablica biała magnetyczna, suchościeralna - 25 szt. 6. Tablica korkowa - 20 szt. 7. Tablica kołkowa do układania planu - 1 kpl 8. Plan lekcji magnetyczny, suchościeralny - 1 szt. Część 3 Stojaki, tablice ekspozycyjne, ramki 1. Parawan ekspozycyjny - 2 kpl 2. Stojak na plakaty typu A - 1 szt. 3. Ramka plakatowa - 2 szt. Część 4 Gabloty 1. Gablota naścienna - 5 szt. 2. Gablota ekspozycyjna - 16 szt. 3. Gablota na sztandar - 1 szt. 4. Gablota na klucze - 2 szt. 5. Gablota na trofea - 1 szt. 6. Gablota / Witryna stojąca na puchary - 2 szt. Część 5 Wieszaki i kosze 1. Wieszak wolnostojący - 24 szt. 2. Numerki do szatni - 700 szt. 3. Wieszak - 1 szt. 4. Wieszak - 3 szt. 5. Kosze na śmieci - 7 kpl (po 4 szt.) WYKONAWCA może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO łącznie z montażem. WYKONAWCA dostarczy łącznie z zamawianymi meblami aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami - wydane przez trzecią stronę, jaką są akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji jednostki certyfikujące wyroby - spełniającymi warunki ergonomii, higieniczności, wytrzymałości, bezpieczeństwa i dobrej jakości wyrobów, poprzez zgodność z wymaganiami właściwych norm i badań zapisanych w certyfikatach. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera załącznik nr 6 A, B, C, D, E do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.51.00-3, 30.19.54.00-6, 30.19.59.10-3, 39.13.60.00-4, 39.16.00.00-1, 39.17.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1) Część 1: 1900,00 zł 2) Część 2: 750,00 zł 3) Część 3: 100,00 zł 4) Część 4: 600,00 zł 5) Część 5: 350,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej Dla części 1 dwie dostawy stołów i krzeseł uczniowskich o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda. Dla części 2 dwie dostawy wraz z montażem tablic szkolnych o wartości 20.000,00 zł brutto każda. Dla części 4 dwie dostawy wraz z montażem gablot o wartości 25.000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; 3) Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności w tym zakresie może spowodować niezamierzone ujawnienie treści przedmiotowych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Głogowska 92 60-262 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 14:30, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Głogowska 92 60-262 Poznań Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stoły i krzesła uczniowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Stoły i krzesła uczniowskie 1. Krzesło szkolne bez pulpitu - 405 szt. 2. Krzesło uczniowskie z pulpitem - 50 szt. 3. Stół szkolny 1-osobowy - 280 szt. 4. Stół szkolny 2-osobowy - 34 szt. 5. Stół szkolny 3-osobowy - 22 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2014.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tablice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Tablice 1. Tablica biała jezdna - 3 szt. 2. Tablica zielona kredowa, przesuwna, gładka - 3 szt. 3. Tablica zielona kredowa, przesuwna, w kratkę - 3 szt. 4. Tablica zielona kredowa tradycyjna - 2 szt. 5. Tablica biała magnetyczna, suchościeralna - 25 szt. 6. Tablica korkowa - 20 szt. 7. Tablica kołkowa do układania planu - 1 kpl 8. Plan lekcji magnetyczny, suchościeralny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.55.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stojaki, tablice ekspozycyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Stojaki, tablice ekspozycyjne, ramki 1. Parawan ekspozycyjny - 2 kpl 2. Stojak na plakaty typu A - 1 szt. 3. Ramka plakatowa - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.11.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gabloty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 Gabloty 1. Gablota naścienna - 5 szt. 2. Gablota ekspozycyjna - 16 szt. 3. Gablota na sztandar - 1 szt. 4. Gablota na klucze - 2 szt. 5. Gablota na trofea - 1 szt. 6. Gablota / Witryna stojąca na puchary - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.17.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wieszaki i kosze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 Wieszaki i kosze 1. Wieszak wolnostojący - 24 szt. 2. Numerki do szatni - 700 szt. 3. Wieszak - 1 szt. 4. Wieszak - 3 szt. 5. Kosze na śmieci - 7 kpl (po 4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.