eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Szkolenie pn. Brukarz-konserwator zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Żnin: Szkolenie pn. Brukarz-konserwator zieleni
Numer ogłoszenia: 108949 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie , ul. Składowa 4, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031064, faks 052 3031085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. Brukarz-konserwator zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Brukarz-konserwator zieleni dla 9 osób bezrobotnych posiadających, co najmniej wykształcenie podstawowe lub gimnazjalne, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada potwierdzenie przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie spełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w zakresie przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu wystawionego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia salą wykładową przystosowaną do realizacji zajęć teoretycznych (moduł drugi i trzeci) o powierzchni podłogi minimum 23m kwadratowych, znajdującą się na terenie miasta Żnin, wyposażoną w odpowiednią ilość stolików i krzeseł (minimum 9 (dziewięć) - adekwatnie do liczby uczestników szkolenia); tablicę klasyczną lub sucho ścieralną, flipchart z zapasem kartek, projektor multimedialny, ekran projekcyjny. Sala powinna być właściwie oświetlona, ogrzewana, przewietrzana i odizolowana/ wyodrębniona od innych pomieszczeń, spełniać wymagania zgodne z przepisami BHP i ochrony p.poż. b) Dysponuje lub będzie dysponował miejscem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, praktycznych i egzaminu w module pierwszym zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie znajdującym się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. c) Dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem umożliwiający każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych w module pierwszym. d) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module drugim terenem/placem, przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych znajdującym się na terenie miasta Żnin. e) Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem i narzędziami do robót brukarskich, umożliwiającymi każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych w module drugim. f) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module trzecim odpowiednim: - sprzętem tj. minimum kosiarką spalinowa, wertykulatorem elektrycznym lub spalinowym, wykaszarką, - oraz narzędziami grodniczymi tj. nożyce ogrodnicze, sekator ogrodniczy, szpadel, grabie, szufla, łopata, opryskiwacz ogrodowy, taczka, haczka itp. w ilości niezbędnej do prawidłowego przebiegu zajęć praktycznych. g) Dysponuje lub będzie dysponował na szkoleniu podczas realizacji zajęć praktycznych w module trzecim odpowiednimi środkami i artykułami ogrodniczymi w ilościach nie mniejszych niż opisane w ustępie 8 pkt 6 załącznika nr 10 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas szkolenia kadrą dydaktyczną (minimum czteroma osobami) uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia tzn.: a) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć z zakresu bhp posiadającym co najmniej średnie wykształcenie oraz kurs inspektora bhp lub wykształcenie wyższe w kierunku bhp; b) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module pierwszym posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu uprawnień do obsługi: zagęszczarki i ubijaka wibracyjnego lub narzędzia udarowego ręcznego lub przecinarki do nawierzchni dróg; c) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module drugim - Brukarz posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu brukarza; d) minimum jedną osobą do prowadzenia zajęć w module trzecim - Konserwator zieleni posiadającą co najmniej wykształcenie średnie, i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych po 01.01.2012 r. zajęć na co najmniej 1 szkoleniu z zakresu pielęgnacji, projektowania terenów zieleni lub ogrodów; Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (zał. nr 5a-5d do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo ewidencji. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 4. Jeżeli w wykazie osób lub narzędzi Wykonawca wykazał potencjał techniczny innych podmiotów należy dołączyć oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 2.Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: 1) nie podjęcia szkolenia przez osobę bezrobotną, 2) nieusprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych na szkoleniu, 3) usprawiedliwionych nieobecności osób bezrobotnych z powodu podjęcia pracy lub innej pracy zarobkowej, 3. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do liczby godzin kursu, w którym uczestniczyły. 4. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, ustanie współpracy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowa osoba posiada co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej dołączonym do oferty, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość świadczenia usługi z zastrzeżeniem wystąpienia siły wyższej. 2) zmiany miejsca realizacji szkolenia wymienionego w ofercie, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość świadczenia usługi z zastrzeżeniem wystąpienia siły wyższej 3) zmiana adresu / siedziby / formy prawnej. 5. Umowa może ulec zmianie w zakresie terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia 6. Umowa może ulec zmianie w zakresie zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 7.Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip207.lo.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Żninie ul. Składowa 4, 88 - 400 Żnin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Projekt: Rynek pracy bez barier.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.