eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Elbląg: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.
Numer ogłoszenia: 108549 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133252 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r. Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta (Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2014/2015), wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w dalszej części zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga (20-22.06.2014 r.), a w niej: A.1. Wydruk, montaż, ekspozycja i demontaż siatki reklamowej wielkoformatowej, na ścianie budynku na terenie miasta Elbląg w ciągach komunikacyjnych. Lokalizacja zaproponowana przez Wykonawcę musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Wymiar siatki: min. 50 m2, nadruk: full color, wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego. Ostateczna lokalizacja musi być ustalona nie później niż do 20.05.2014 r. A.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie później niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Termin ekspozycji siatki: 02.06 - 22.06.2014 r. Zamawiający dopuszcza ekspozycję reklamy na nośniku wielkoformatowym innego typu i w innej lokalizacji, aniżeli określony w punkcie A.1. Ustalenie typu i lokalizacji przez Wykonawcę musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. B. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie od 02.06.2014 r. do 22.06.2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Dni Elbląga. Przez produkcję spotu reklamowego Zamawiający rozumie przygotowanie materiału zawierającego elementy dynamiczne, z wykorzystaniem materiałów graficznych, filmów przekazanych przez Zamawiającego. Spot realizowany w postaci filmu lub animacji komputerowej. Zamawiający wskaże osobę do współpracy z Wykonawcą. C. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu i terminu określonego przez Zamawiającego. Potykacz należy do Zamawiającego. D. Dystrybucja 700 egz. plakatów (format: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie: - Miasta Elbląg - min. 400 szt. - kolportaż musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej - Gminy i miejscowości leżące na trasach - 200 szt.: 1. Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik - Elbląg 2. Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; 3. Braniewo- Frombork - Milejewo - Elbląg; Kolportaż musi obejmować m.in. instytucje publiczne, sklepy, słupy, tablice ogłoszeniowe. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązuje się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 2 czerwca 2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Druk plakatów Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. E. Publikacja reklamy, strona 1/1 w pełnym kolorze w bezpłatnym miesięczniku dystrybuowanym na terenie Elbląga o nakładzie min. 9 000 egzemplarzy. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie drugiej lub trzeciej, bądź okładce tył, w terminie 16.06 lub 17.06 lub 18.06 2014 r. F. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 34 emisje min. 30-sekundowe w terminach: 09-13.06.2014 r. - po 2 emisje wciągu dnia, 16-20.06.2014 r. - po 4 emisje w ciągu dnia; 21-22.06.2014 r. - po 2 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-08:00 oraz 15:00-17.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. G. Produkcja i emisja spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 30 sekundowy, emitowany min. 5 razy w ciągu dnia przed głównym serwisem informacyjnym w terminie od 09.06.2014 r. - 22.06.2014 r. Spoty reklamowe emitowane w godz. 17.00-22.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. H. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 02.06.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. I. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 09-22 czerwca 2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. J. Publikacja reklamy 1/1 strony full kolor w dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane na województwo warmińsko-mazurskie i pomorskie o minimalnym łącznym nakładzie 30.000 egzemplarzy. Termin emisji 12.06.2014 r. lub 13.06.2014 r. K. Publikacja artykułu sponsorowanego w jednym z serwisów internetowych w Obwodzie Kaliningradzkim w terminie 16-22.06.2014 r., w dziale dot. w szczególności aktualności, wiadomości, nowości. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. Serwis powinien generować średnio dziennie min. 20 tys. unikalnych użytkowników, na postawie danych z 2014 r. L. Wydruk 2 siatek reklamowych, wg projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego o wymiarach dostosowanych do formatu ściany budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej (1 powierzchnia w kształcie prostokąta o wymiarach: szer. 970 x wys. 495 cm i 1 powierzchnia w kształcie trójkąta równoramiennego o wymiarach: podstawa 970 x wys. 385 cm), wskazanego przez Zamawiającego. Siatki wykonane w technologii UV w brytach zgrzanych ze sobą, wraz z wykończeniem na mocowanie, full color. L.1. Jednorazowy montaż i demontaż siatek na południowej ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej, (Zamawiający zapewnia powierzchnię na ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Montaż i demontaż siatek reklamowych nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. N. Obrandowanie (wydruk, montaż, demontaż) sceny głównej Dni Elbląga (ul. Warszawska), wg poniższych wytycznych: - 2 siatki przejrzyste akustycznie o wymiarach każda: wys. 8 m, szer.2,5 m, zadruk: pełen kolor - 1 siatka mesh, w kształcie trójkąta o wymiarach max.: wys. 2 m, szer.13 m, zadruk: pełen kolor - 1 baner winylowy powlekany mat., o wymiarach max: wys. 1,5 m, szer. 24 m, zadruk pełen Kolor 1+0 - terminy: montaż: 20.06.2014 r., demontaż 22.06.2014 r. O. Wykonanie smyczy z nadrukiem, zgodnie z projektem przedłożonym przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - szerokość taśmy: 15 mm - długość taśmy: standardowa - nadruk: dwustronny, metodą sublimacji, kolor 4+4 - metalowy karabińczyk do kluczy - srebrny lub czarny - akcesoria: złączka plastikowa, linka na telefon odpinana (kolor: czarny) - nakład: 2000 szt. - termin realizacji: do 02.06.2014 r. P. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia I etapu realizacji zamówienia. 2.2. Realizację kampanii promocyjnej Festiwalu Jazzbląg (18-20.07.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w nich: A. Druk 200 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia plakatów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie m. Elbląg. Termin realizacji do 01.07.2014 r. B. Druk 2 000 szt. ulotek w formacie A4 składanych do DL - sztancowanie wg wykrojnika, papier 200-250 g/m2, papier kreda mat., folia matowa, lakier UV punktowy, kolor 4+4. Przygotowanie wykrojnika leży po stronie Wykonawcy. Dostarczenie ulotek do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 01.07.2014 r. C. Wydruk plakatów wielkoformatowych i dwukrotne wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur C.1. Wymiary lokalizacja billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m - lokalizacja: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) C.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminach: a) 23.06.2014 r. (4 billboardy) b) 21.07.2014 r. (4 billboardy) C.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. C.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. C.5. Billboardy, o których mowa w pkt C.1. należą do Zamawiającego D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia II etapu realizacji zamówienia. 2.3. Realizacja kampanii promocyjnej Elbląg za pół ceny - II edycja (13-14.09.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 150 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego do 25.08.2014 r. B. Druk i dystrybucja plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format A1 papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Dystrybucja musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych i tramwajowych. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 02.09.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji Elbląg za pół ceny. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.09.2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. D. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 21 emisji min. 20 sekundowych, w terminie: 08-14.09.2014 r. - 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-10:00 oraz 16:00-18.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. E. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu Zamawiającego. Potykacz należy do Zamawiającego. F. Publikacja artykułu sponsorowanego w jednym z serwisów internetowych w Obwodzie Kaliningradzkim w terminie 08-14.09.2014 r. w dziale dot. w szczególności aktualności, wiadomości, nowości. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. Serwis powinien generować średnio dziennie min. 20 tys. unikalnych użytkowników, na postawie danych z 2014 r. G. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 25.08.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. H. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur H.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) H.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 15.09.2014 r. (4 billboardy) H.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. H.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. H.5. Billboardy, o których mowa w pkt H.1. należą do Zamawiającego I. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia III etapu realizacji zamówienia. 2.4. Realizacja kampanii promocyjnej Świątecznych Spotkań Elblążan (13-14.12.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg. różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur A.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) A.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 27.10.2014 r. (4 billboardy) A.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. A.4.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. A.5. Billboardy, o których mowa w pkt A.1. należą do Zamawiającego B. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 01.12.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego Wyknawca nie odpowiada za emisję banera. C. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 01-14.12.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Świątecznych Spotkań Elblążan. D. Druk i dystrybucja 150 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 egz. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, centra handlowe, instytucje kultury, instytucje publiczne, szkoły. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 1 grudnia 2013 r. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów po zakończeniu imprezy. E. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie F. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia IV etapu realizacji zamówienia. 2.5. Realizacja kampanii promocyjnej Sylwestra 2014/2015, a w niej: A. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dn. 01.12.2014 r. B. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 20 emisji min. 20 sekundowych w terminie: 27-31.12.2013 r. - 4 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 08:00-12:00 oraz 16:00-19.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 2 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z dwóch serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 26-31.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie. D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia V etapu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, w tym banerów internetowych, spotów reklamowych i dźwiękowych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że skład materiałów promocyjnych wykona we własnym zakresie. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu plan i harmonogram dystrybucji zawierający wykaz ulic. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA MERLIN ANDRZEJ DUSZYŃSKI, UL. PORTOWA 2, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71046,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85731,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85731,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133375,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.