eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Elbląg: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.
Numer ogłoszenia: 133252 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r. Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta (Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2014/2015), wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w dalszej części zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga (20-22.06.2014 r.), a w niej: A. Wydruk siatki reklamowej przygotowanej do zawieszenia, wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego o wymiarach 10 x 7 m. A.1. Montaż, demontaż i ekspozycja siatki na północnej ścianie budynku przy ul. Matejki 5 w Elblągu. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Termin ekspozycji siatki: 02 - 22.06.2014 r. W przypadku braku dostępności powierzchni reklamowej, o której mowa w pkt A.1. Zamawiający dopuszcza ekspozycję reklamy na siatce ściany budynku w innej lokalizacji w Elblągu, aniżeli określony w pkt A.1. Nowa lokalizacja zaproponowana przez Wykonawcę musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje jest dostarczyć Zamawiającemu pisemne poświadczenie braku dostępności lokalizacji, o której mowa w pkt. A.1. B. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie od 02.06.2014 r. do 22.06.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Dni Elbląga. C. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu i terminu określonego przez Zamawiającego. D. Dystrybucja 700 egz. plakatów (format: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie: - Miasta Elbląg - min. 400 szt. - kolportaż musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej - Gminy i miejscowości leżące na trasach - 200 szt.: 1. Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik - Elbląg 2. Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; 3. Braniewo- Frombork - Milejewo - Elbląg; Kolportaż musi obejmować m.in. instytucje publiczne, sklepy, słupy, tablice ogłoszeniowe. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązuje się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 2 czerwca 2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Druk plakatów Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. E. Publikacja reklamy, strona 1/1 w pełnym kolorze w bezpłatnym miesięczniku dystrybuowanym na terenie Elbląga o nakładzie min. 9 000 egzemplarzy. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie drugiej lub trzeciej, bądź okładce tył, w terminie 16.06 lub 17.06 lub 18.06 2014 r. F. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 34 emisje min. 30-sekundowe w terminach: 09-13.06.2014 r. - po 2 emisje wciągu dnia, 16-20.06.2014 r. - po 4 emisje w ciągu dnia; 21-22.06.2014 r. - po 2 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-08:00 oraz 15:00-17.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. G. Produkcja i emisja spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 30 sekundowy, emitowany min. 5 razy w ciągu dnia przed głównym serwisem informacyjnym w terminie od 09.06.2014 r. - 22.06.2014 r. Spoty reklamowe emitowane w godz. 17.00-22.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. H. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 02.06.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. I. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 09-22 czerwca 2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. J. Publikacja reklamy 1/1 strony full kolor w dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane na województwo warmińsko-mazurskie i pomorskie o minimalnym łącznym nakładzie 30.000 egzemplarzy. Termin emisji 12.06.2014 r. lub 13.06.2014 r. K. Publikacja artykułu sponsorowanego w serwisie www.newkaliningrad.ru w terminie 16-22.06.2014 r., w dziale Aktualności. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. L. Wydruk 2 siatek reklamowych, wg projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego o wymiarach dostosowanych do formatu ściany budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej (1 powierzchnia w kształcie prostokąta o wymiarach: szer. 970 x wys. 495 cm i 1 powierzchnia w kształcie trójkąta równoramiennego o wymiarach: podstawa 970 x wys. 385 cm), wskazanego przez Zamawiającego. Siatki wykonane w technologii UV w brytach zgrzanych ze sobą, wraz z wykończeniem na mocowanie, full color. L.1. Jednorazowy montaż i demontaż siatek na południowej ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej, (Zamawiający zapewnia powierzchnię na ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Montaż i demontaż siatek reklamowych nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. N. Obrandowanie (wydruk, montaż, demontaż) sceny głównej Dni Elbląga (ul. Warszawska), wg poniższych wytycznych: - 2 siatki przejrzyste akustycznie o wymiarach każda: wys. 8 m, szer.2,5 m, zadruk: pełen kolor - 1 siatka mesh, w kształcie trójkąta o wymiarach max.: wys. 2 m, szer.13 m, zadruk: pełen kolor - 1 baner winylowy powlekany mat., o wymiarach max: wys. 1,5 m, szer. 24 m, zadruk pełen Kolor 1+0 - terminy: montaż: 20.06.2014 r., demontaż 22.06.2014 r. O. Wykonanie smyczy z nadrukiem, zgodnie z projektem przedłożonym przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - szerokość taśmy: 15 mm - długość taśmy: standardowa - nadruk: dwustronny, metodą sublimacji, kolor 4+4 - metalowy karabińczyk do kluczy - srebrny lub czarny - akcesoria: złączka plastikowa, linka na telefon odpinana (kolor: czarny) - nakład: 2000 szt. - termin realizacji: do 02.06.2014 r. P. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia I etapu realizacji zamówienia. 2.2. Realizację kampanii promocyjnej Festiwalu Jazzbląg (18-20.07.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w nich: A. Druk 200 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia plakatów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie m. Elbląg. Termin realizacji do 01.07.2014 r. B. Druk 2 000 szt. ulotek w formacie A4 składanych do DL - sztancowanie wg wykrojnika, papier 200-250 g/m2, papier kreda mat., folia matowa, lakier UV punktowy, kolor 4+4. Przygotowanie wykrojnika leży po stronie Wykonawcy. Dostarczenie ulotek do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 01.07.2014 r. C. Wydruk plakatów wielkoformatowych i dwukrotne wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur C.1. Wymiary lokalizacja billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m - lokalizacja: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) C.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminach: a) 23.06.2014 r. (4 billboardy) b) 21.07.2014 r. (4 billboardy) C.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. C.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia II etapu realizacji zamówienia. 2.3. Realizacja kampanii promocyjnej Elbląg za pół ceny - II edycja (13-14.09.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 150 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego do 25.08.2014 r. B. Druk i dystrybucja plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format A1 papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Dystrybucja musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych i tramwajowych. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 02.09.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji Elbląg za pół ceny. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.09.2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. D. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 21 emisji min. 20 sekundowych, w terminie: 08-14.09.2014 r. - 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-10:00 oraz 16:00-18.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. E. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu Zamawiającego. F. Publikacja artykułu sponsorowanego w serwisie www.newkaliningrad.ru, w terminie 08-14.09.2014 r, w zakładce aktualności. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. G. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 25.08.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. H. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur H.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) H.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 15.09.2014 r. (4 billboardy) H.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. H.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. I. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia III etapu realizacji zamówienia. 2.4. Realizacja kampanii promocyjnej Świątecznych Spotkań Elblążan (13-14.12.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg. różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur A.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) A.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 27.10.2014 r. (4 billboardy) A.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. A.4.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. B. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 01.12.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego Wyknawca nie odpowiada za emisję banera. C. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 01-14.12.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Świątecznych Spotkań Elblążan. D. Druk i dystrybucja 100 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 egz. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje kultury, instytucje publiczne, przychodnie, szkoły, hotele, restauracje Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 1 grudnia 2013 r. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów po zakończeniu imprezy. E. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie F. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia IV etapu realizacji zamówienia. 2.5. Realizacja kampanii promocyjnej Sylwestra 2014/2015, a w niej: A. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dn. 01.12.2014 r. B. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 20 emisji min. 20 sekundowych w terminie: 27-31.12.2013 r. - 4 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 08:00-12:00 oraz 16:00-19.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 2 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 26-31.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie. D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia V etapu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, w tym banerów internetowych, spotów reklamowych i dźwiękowych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że skład materiałów promocyjnych wykona we własnym zakresie. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu plan i harmonogram dystrybucji zawierający wykaz ulic. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto, która polegała na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej wykonanie co najmniej czterech spośród wymienionych rodzajów nośników reklamy: reklama prasowa, spot radiowy, reklama telewizyjna, baner internetowy, billboard, druk plakatów bądź ulotek. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto polegających na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej wykonanie co najmniej czterech spośród wymienionych rodzajów nośników reklamy: reklama prasowa, spot radiowy, reklama telewizyjna, baner internetowy, billboard, druk plakatów bądź ulotek.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów wykonania zakresu zamówienia dla poszczególnych działań wynikającego z nieprzewidzianej zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia bądź konieczności zamieszczenia dodatkowych treści materiałów informacyjnych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca ekspozycji reklamy w przypadku braku wolnej powierzchni reklamowej w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Nowa lokalizacja ekspozycji reklamy musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych, pokój 406, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 31 grudnia 2014 r. 2.Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dowodami, o których mowa powyżej jest: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. b) W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu. d) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto polegających na realizacji kampanii promocyjnej obejmującej wykonanie co najmniej czterech spośród wymienionych rodzajów nośników reklamy: reklama prasowa, spot radiowy, reklama telewizyjna, baner internetowy, billboard, druk plakatów bądź ulotek. e) Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu. f) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług wykonanych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu. h) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a) Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Dotyczy Sekcji III.4.3) ogłoszenia o zamówieniu Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) ogłoszenia o zamówieniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 9.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10.Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.