eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja i remont Urzędu Pocztowego Kutno-1



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Łódź: Modernizacja i remont Urzędu Pocztowego Kutno-1
Numer ogłoszenia: 108512 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa; jednostka prowadząca postępowania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332581, fax 042 6330808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont Urzędu Pocztowego Kutno-1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie robót budowlanych związanych z modernizacją i rozbudową budynku Urzędu Pocztowego Kutno-1 zlokalizowanego przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 w Kutnie, według dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie § 9 ust. 1 Zasad, 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz kwalifikacje i doświadczenie): 3.1.Zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych o wartości co najmniej 800.000 zł netto, 3.2.Dysponować osobą/osobami zdolną(ymi do kierowania robotami budowlanymi składającymi się na przedmiot zamówienia, tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz o specjalności instalacji elektrycznych oraz robót sanitarnych, jednocześnie będącą(będącymi członkami odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi spełnić następujący warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.aktualny lub pełny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.certyfikat Brand-Rex - wystawiony na firmę (można na Podwykonawcę) lub osobę, która będzie realizowała część zamówienia dotyczącą instalacji sieci strukturalnej; 2.1.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 5 - 9 Zasad, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 10 Zasad, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych (w liczbie co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont budynku) i o wartości co najmniej 800.000 zł netto każda (załącznik nr 2). 3.1.1. Pozytywne referencje lub inne dokumenty (w liczbie co najmniej jednego) potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały przeprowadzone należycie. 3.2. Stosowny/e dokument/y stwierdzający/e uprawnienia osoby/osób kierującej/ych robotami budowlanymi wynikające z ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz o specjalności instalacji elektrycznych oraz sanitarnych. 3.2.2. Udokumentowanie aktualnego członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby/osób kierującej/ych robotami, której/ych dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane zostaną dołączone do oferty. 4.1.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł. W przypadku polisy, w której kwota ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie niż polska, Zamawiający dokona przeliczenia na walutę polską przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia otwarcia ofert. 5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 5.1.pkt. 1.1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości. 5.1.1. pkt 2.3. i 2.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalego z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.1.2. pkt 2.1. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnygo kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 5-9 Zasad, 5.1.3. pkt 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Termin wystawienia dokumentów i ich aktualność winny być być analogiczne do dokumentów składanych przez Wykonawców krajowych. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do DIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi (nr przetargu: 08-0981)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 1010.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:45, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 114 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie sektorowe odrębne o wartości nie przekraczającej równowartości 5.150.000 euro, prowadzone zgodnie z zarządzeniem nr 2/2008 Dyrektora Centrum Infrastruktury p.p.u.p. Poczta Polska z dnia 31.03.2008 r. - Zasady udzielania Zamówień Odrębnych w ppup Poczta Polska (Zasady..zamieszczone są na stronie internetowej www.poczta-polska.pl.) Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o Ustawę Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.