Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Katowice: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach. Poniżej 206.000 Euro.
Numer ogłoszenia: 108451 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, fax 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunalny zakład.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach. Poniżej 206.000 Euro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach. Poniżej 206.000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.00.00 - Usługi badania i analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który udokumentuje przez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełnia warunki zawarte w art. 22 Ustawy: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, oraz spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust.2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - załącznik nr 2. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Wykaz powinien obejmować wyższy, średni oraz niższy personel techniczny i kierowniczy. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zbliżonych zakresem do niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument potwierdzający właściwe wykonanie musi zawierać nazwę i adres zamawiającego, nazwę zadania, datę realizacji zadania, określenie ich zakresu oraz wskazywać wartość brutto wykonanych usług. Wykonawca wykaże co najmniej jeden dokument potwierdzający wykonanie usług obejmujących przegląd przewodów kominowych o wartości nie mniejszej niż 50% przedmiotu zamówienia objętego ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów ul. Mielęckeigo 8, 40-013 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 3. Poniżej 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.00.00-5, 74.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 4. Poniżej 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.00.00-5, 74.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 5. Poniżej 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.00.00-5, 74.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 6. Poniżej 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.00.00-5, 74.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach - OEB - 7. Poniżej 206.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.00.00-5, 74.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.