eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Olsztynek: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo
Numer ogłoszenia: 108340 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101472 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane związane z Budową kanalizacji sanitarnej we wsi Królikowo-roboty uzupełniające. 2. Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie robót uzupełniających polegających na uzupełnieniu części sieci kanalizacji sanitarnej wsi Królikowo, opracowaną w odrębnej dokumentacji, objętą odrębnym pozwoleniem na budowę, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji Starosty Olsztyńskiego nr Ok/28/2013 z dnia 26 czerwca 2013r., decyzji zmieniającej decyzję Ok/28/2013 z dnia 9 października 2013r. Niezależnie od wytycznych materiałowych w zakresie rur, studni i włazów określonych w części opisowej załączonego Projektu Budowlanego stanowiącego podstawę realizacji zadania, wymagane jest uwzględnienie w wycenie zachowania wymogów technicznych i standardów jakościowych jak dla zadania podstawowego. Wymagana będzie także powykonawcza inspekcja wideo sieci i przyłączy celem potwierdzenia spadków i stanu rurociągów oraz utrzymanie gwarancji jak dla zadania podstawowego. 3. Wycena prac powinna opierać się o przekazane materiały oraz wizję lokalną w terenie. Złożona cena ofertowa traktowana będzie jako wynagrodzenie ryczałtowe. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o wzór przedmiarowy załączony do zaproszenia do negocjacji. 4. Wykonawca odpowiada za jakość użytych materiałów i wyrobów budowlanych, które winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację zadania złożono wniosek o dofinansowanie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych i Wodno-Melioracyjnych EKOMEL Sp. z o.o., ul. Kopernika 8A, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324615,60

  • Oferta z najniższą ceną: 324615,60 / Oferta z najwyższą ceną: 324615,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamawiający planuje udzielić zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 sierpnia 2013 r. poz. 907 ze zm.), zgodnie z w/w artykułem Zamawiający planuje udzielić zamówienie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu nr 57016 - 2015 z 16.03.2015 r. przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w zakresie robót budowlanych związanych z budową: sieci kanalizacyjnej sanitarnej i deszczowej, przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studni kanalizacyjnych. Zamawiający podzielił zadanie na Część I (zadanie podstawowe), w której Wykonawca został wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego, a także Część II (zamówienie uzupełniające), w której zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) zamierza zawrzeć umowę z Wykonawcą wybranym w drodze zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Podstawą do zawarcia umowy na zamówienie uzupełniające są negocjacje, które odbyły się 29.04.2015 r. w Urzędzie Miejskim w Olsztynku, na podstawie których spisano protokół z negocjacji. Określono w nim ostateczną cenę za wykonanie zamówienia uzupełniającego - 324686,79zł (brutto). Protokół został obustronnie podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego przy udziale powołanego Inspektora nadzoru branży sanitarnej. Podział realizacji zadania na Część I oraz II wynikał z ograniczonego budżetu przewidzianego na realizację całego zadania (1 710 000,00 zł), a zakres robót Części II ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie kanalizacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.