eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przegląd kamerą TV kanału deszczowego w ulicy Andersa w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Wałbrzych: Przegląd kamerą TV kanału deszczowego w ulicy Andersa w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 107960 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, fax (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd kamerą TV kanału deszczowego w ulicy Andersa w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd kamerą TV kanału deszczowego w ulicy Andersa w Wałbrzychu o długości ok. 3.120 mb. W zakres usługi wchodzi: - niezbędne czyszczenie umożliwiające przegląd kamerą, - przegląd kanału kamerą TV z obrotową głowicą, pomiarem spadków, odczytem odległości pokonanej przez kamerę i zapisem na płycie CD, - ocena stanu technicznego kanału na podstawie przeglądu kamerą TV, - określenie sposobu ewentualnej naprawy kanału deszczowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 90.12.23.10 - Usługi usuwania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów Oryginalny kod CPV: 90.12.23.20 - Usługi transportu osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) dysponują niezbędnymi do realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami (niezbędnym minimum sprzętowym i transportowym): - kamerą TV z obrotową głowicą - 1 szt. - samochodem wielofunkcyjnym (np. typ WUKO) przeznaczonym do udrażniania kanałów wodą pod ciśnieniem z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu - szt. 1, c) dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą doświadczenie przy wykonywaniu opinii technicznych, ekspertyz stanu technicznego kanalizacji i legitymującą się wykształceniem technicznym, d) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace polegające na przeglądzie kanałów deszczowych kamerą TV wraz z ich czyszczeniem i oceną stanu technicznego). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru). 2. Aktualny odpis z właściwgo rejestru lub odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że wytkonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt. 3 lit. d) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (specjalistycznego sprzętu do przeglądu i czyszczenia sieci), którymi dysponuje wykonawca z uwzględnieniem sprzętu minimalnego wymienionego w pkt. 3 lit. c) SIWZ. 6. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem daty, przedmiotu zamówienia, miejsca wykonania oraz odbiorców tych usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie wykonawcy, o zapewnieniu właściwego transportu i składowania osadów wydobytych z czyszczonej kanalizacji deszczowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, sekretariat pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.