Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Łódź: Dostawa rękawic nitrylowych, pojemników, markerów, drobnego sprzętu neonatologicznego, zestawów do angiografii oraz różnych artykułów medycznych z podziałem na 16 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/25/2014
Numer ogłoszenia: 107741 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic nitrylowych, pojemników, markerów, drobnego sprzętu neonatologicznego, zestawów do angiografii oraz różnych artykułów medycznych z podziałem na 16 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/25/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic nitrylowych, pojemników, markerów, drobnego sprzętu neonatologicznego, zestawów do angiografii oraz różnych artykułów medycznych z podziałem na 16 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/25/2014 wyszczególnionych poniższej: I Rękawice nitrylowe niesterylne II Pojemniki harmonijkowe, łączniki III Markery chirurgiczne IV Filtry, cewniki dla neonatologii V Czujniki neonatologiczne VI Przyrządy do przetaczania płynów j.u. sterylne VII Zamknięty system do bezpiecznego rozpuszczania leków cytostatycznych VIII Elastyczna kaniula do biopsji IX Igły do nakłuć X Strzykawki j.u. sterylne XI Maski silikonowe neonatologiczne XII Zestawy do angiografii, fartuchy, osłony XIII Nebulizatory XIV Cewniki Foleya dwudrożne XV Maski tlenowe XVI Worki stomijne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 17 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ. (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu) - dotyczy pakietu I - XVI, - oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających zgodność wyrobu z normami: EN 455 (1,2,3,4), EN 420, EN 374 (3) - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 22 do SIWZ - dotyczy pakietu I, - materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 9.6 SIWZ (np. ulotki, kserokopie stron katalogowych etc.) potwierdzających wszystkie parametry (wyszczególnione/opisane w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. rozmiary, skład itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach wskazać którego pakietu i pozycji dotyczą oraz czytelnie zaznaczyć wymagane parametry produktów (należy zaznaczyć wyłącznie parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 - 16 do SIWZ) - dotyczy pakietu I - XVI, - kserokopii karty technicznej producenta (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie karty technicznej) potwierdzającej wymagane parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ - dotyczy pakietu I, - kserokopii fabrycznego opakowania jednostkowego rękawic, potwierdzającej spełnienie postawionych wymagań dotyczących opakowania jednostkowego (w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ Wymagania) - dotyczy pakietu I, - kserokopii certyfikatu CE lub innego dokumentu wydanego przez jednostkę notyfikowaną (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzającej zgodność oferowanego produktu z normą PN EN 13 795 (1,2,3) - dotyczy pakietu XII poz. 1 (dotyczy wyłącznie artykułu wyszczególnionego w poz. 1 załącznika nr 13 do SIWZ) - próbek oferowanego artykułu w ilości 2 szt. - dotyczy pakietu XII poz. 1 (dotyczy wyłącznie artykułu wyszczególnionego w poz. 1 załącznika nr 13 do SIWZ)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu medycznego o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (bez wzrostu ceny jednostkowej netto produktu), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakietu II - VII, IX - XI, XIII - XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 - 8, 10 - 12, 14 - 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-8, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet VIII - Elastyczna kaniula do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.