To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107573 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Radlin: Remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521964-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Radlinie, krajowy numer identyfikacyjny
240371325, ul.
Władysława Orkana
23,
44-310
Radlin, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 558 304, faks
32 4558304 wew. 42 lub 35, e-mail
radlin.zsp@gmail.com
Adres strony internetowej (URL): zsz-radlin.bip.powiatwodzislawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSP.081.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" . Zakres robót obejmuje remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej przy ul.Władysława Orkana 23 w Radlinie: sala nr 25 Pracownia elektrotechniki i elektroniki, sala nr 31 Pracownia rysunku technicznego. 2. Zakres robót do wykonania: 1) Roboty budowlane: - usunięcie okładzin i farby ze ścian i sufitu ok. 255 m2; - odbicie tynków wewnętrznych ok. 90 m2; - uzupełnienie tynków wewnętrznych ok. 90 m2; - wykonanie gładzi gipsowych ok. 345 m2; - malowanie ścian i sufitów ok. 345 m2; - malowanie lamperii ok. 130 m2; - malowanie grzejników ok. 21 m2; - montaż rolet zewnętrznych aluminiowych ok. 13 m2; - usunięcie posadzki wraz z podbudową drewnianą ok. 65 m2; - wykonanie nowej posadzki z tworzywa sztucznego wraz z podbudową drewnianą ok. 65 m2; - malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej ok. 5 m2; - wykonanie odbojów ściennych z płyty meblowej ok. 6 m2. 2) Instalacja elektryczna: - zabudowa rozdzielnic - 2 szt.; - wykonanie instalacji oświetlenia ok. 68 m; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ok. 135 m; - zabudowa opraw oświetleniowych ok. 16 szt.; - montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ok. 73 szt.; - montaż łączników instalacyjnych podtynkowych ok. 2 szt.; - wykonanie okablowania komputerowego ok. 13 m. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym -w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: a) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, b) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, c) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45410000-4,
45442100-8,
45262520-2,
45421000-4,
45421145-2,
45314320-0,
45314300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86058.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 101992.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.