eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107573 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Radlin: Remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521964-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Radlinie, krajowy numer identyfikacyjny 240371325, ul. Władysława Orkana 23, 44-310 Radlin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 558 304, faks 32 4558304 wew. 42 lub 35, e-mail radlin.zsp@gmail.com
Adres strony internetowej (URL): zsz-radlin.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSP.081.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Radlinie w ramach projektu pn. "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" . Zakres robót obejmuje remont pracowni w Zasadniczej Szkole Zawodowej przy ul.Władysława Orkana 23 w Radlinie: sala nr 25 Pracownia elektrotechniki i elektroniki, sala nr 31 Pracownia rysunku technicznego. 2. Zakres robót do wykonania: 1) Roboty budowlane: - usunięcie okładzin i farby ze ścian i sufitu ok. 255 m2; - odbicie tynków wewnętrznych ok. 90 m2; - uzupełnienie tynków wewnętrznych ok. 90 m2; - wykonanie gładzi gipsowych ok. 345 m2; - malowanie ścian i sufitów ok. 345 m2; - malowanie lamperii ok. 130 m2; - malowanie grzejników ok. 21 m2; - montaż rolet zewnętrznych aluminiowych ok. 13 m2; - usunięcie posadzki wraz z podbudową drewnianą ok. 65 m2; - wykonanie nowej posadzki z tworzywa sztucznego wraz z podbudową drewnianą ok. 65 m2; - malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej ok. 5 m2; - wykonanie odbojów ściennych z płyty meblowej ok. 6 m2. 2) Instalacja elektryczna: - zabudowa rozdzielnic - 2 szt.; - wykonanie instalacji oświetlenia ok. 68 m; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ok. 135 m; - zabudowa opraw oświetleniowych ok. 16 szt.; - montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ok. 73 szt.; - montaż łączników instalacyjnych podtynkowych ok. 2 szt.; - wykonanie okablowania komputerowego ok. 13 m. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym -w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: a) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, b) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, c) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 45262520-2, 45421000-4, 45421145-2, 45314320-0, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86058.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Stolarski i Remontowo Budowlany "TOMAN" Daniel Toman, zsrb.toman@interia.pl, ul. Kościuszki 61B, 44-351, Turza Śląska, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101992.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101992.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101992.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.