eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem lub odzyskiem, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy, odwodnionych osadów pościekowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Bydgoszcz: Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem lub odzyskiem, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy, odwodnionych osadów pościekowych.
Numer ogłoszenia: 107430 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Kapuściska", ul. Toruńska 324A, 85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3629289, fax 052 3629289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem lub odzyskiem, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy, odwodnionych osadów pościekowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i wywóz wraz z unieszkodliwieniem lub odzyskiem, z terenu Oczyszczalni Ścieków Kapuściska w Bydgoszczy, odwodnionych osadów pościekowych. (CPV: 90122300 - 1) Miejsce wywozu - zaproponowane przez Wykonawcę, zgodnie z posiadaną decyzją. Przewidywana ilość max. 11000 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia z przyczyn technologicznych wyżej podanej ilości. Unieszkodliwianie lub odzysk osadów muszą być zgodne z posiadaną decyzją. Odbiór i wywóz ww. osadów będzie realizowany na bieżąco w miarę wytwarzania, środkami technicznymi i na koszt Wykonawcy. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji w miejscu odbioru osadów celem zapoznania się z warunkami odbioru. Czynności wynikające z zadań określonych powyżej odbywać się będą przy użyciu środków technicznych Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający zaznacza, że nie ponosi żadnego kosztu poza kosztem ustalonym w przetargu. W wypadku odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.) do obowiązku Wykonawcy będzie należało, w imieniu Zlecającego, wykonanie niezbędnych badań gruntów (z ustaleniem dawki osadu) na własny koszt oraz przekazanie ich Zamawiającemu. Ponadto Wykonawca winien okazać dokumenty świadczące o dysponowaniu gruntem na czas realizacji zamówień wraz z badaniami gleby oraz posiadać decyzję właściwego organu na magazynowanie osadu. Unieszkodliwianie lub odzysk osadów musi być zgodny z zasadami zawartymi w ustawie o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.23.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków, stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, w szczególności środkami transportu drogowego, gwarantującymi bezpieczny transport odpadów oraz kontenerami do odbioru odpadów przystosowanych do przykrycia w czasie transportu. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 6. Spełniają pozostałe warunki wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego określone w ustawie Pzp. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy wymienionych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (zał. Nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę SIWZ i projektu umowy oraz o związaniu ofertą (zał. Nr 5 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy dołączyć ewentualne pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących Wykonawcę w przetargu). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymani w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego z członków urzędujących władz firmy). 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, w tym przynajmniej jedno o wielkości i złożoności, porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. (zał. Nr 3 do SIWZ). 10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Dowód potwierdzający wniesienie wadium. 13. Udokumentowanie posiadania środków transportu drogowego, gwarantujących bezpieczny transport odpadów oraz kontenerów do odbioru odpadów, przystosowanych do przykrycia w czasie transportu. (zał. Nr 4 do SIWZ). 14. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami z oczyszczalni ścieków (transport i unieszkodliwianie lub odzysk). 15. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Dokumenty świadczące o dysponowaniu gruntem na czas realizacji zamówień wraz z badaniami gleby, w wypadku odzysku komunalnych osadów ściekowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna KAPUŚCISKA, ul. Toruńska 324A, 85-880 Bydgoszcz, p. A8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodna KAPUŚCISKA, ul. Toruńska 324A, 85-880 Bydgoszcz, p. A8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.