Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Sieradz: Przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 107356 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221147, faks 043 8221331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsieradz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn.: A. Operator koparko - ładowarki kl. III B. Operator koparki kl. III C. Operator ładowarki kl. III D. Operator walca drogowego kl. III w ramach projektu CZAS NA PRACĘ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A. Operator koparko - ładowarki kl. III 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 15 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 01.06.2009r. , zakończenie nie później niż 10.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny. B. Operator koparki kl. III 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 08.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny. C. Operator ładowarki kl. III 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 08.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny. D. Operator walca drogowego kl. III 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 15.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 154 godziny. Usługi szkoleniowe muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z dnia 15 października 2001r.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. 5. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 5. Nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (ZUS, KRUS). 6. Nie zalega w opłacaniu podatków. 7. Akceptuje projekt umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 1. 2. Podpisany przez wykonawcę projekt umowy załącznik nr 2. 3. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 4. Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP. 5. Kserokopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu za siedzibę instytucji szkoleniowej art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.)., opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczona przez Wykonawcę. 6. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 7. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca powinien przedstawić zobowiązanie do dysponowania bazą lokalową, poświadczone przez placówkę (instytucję), w której odbywać się będą zajęcia teoretyczne (jeżeli nie dysponuje warunkami niezbędnymi do prowadzenia zajęć). 11. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ust. 1 i 2 (Zał. Nr 3 , Zał. Nr 4). KAŻDY DOKUMENT POWINIEN BYĆ PODPISANY, A KSEROKOPIA POTWIERDZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73
pok. 19 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73 pok. 12 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia grupowe w ramach projektu CZAS NA PRACĘ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn.: Operator koparko - ładowarki kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 15 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 01.06.2009r. , zakończenie nie później niż 10.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn.: Operator koparki kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 08.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn.: Operator ładowarki kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 08.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 202 godziny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn.: Operator walca drogowego kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 15.06.2009r. , zakończenie nie później niż 17.07.2009r. b) Program szkolenia - powinien zostać zrealizowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ministerstwa Gospodarki - wymagana liczba godzin - 154 godziny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Szkolenie do uprawnień rating dla personelu ATSEP na urządzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.