eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Budowa pieszojezdni wraz z odwodnieniem ulicy 7 lutego w miejscowości Paterek, gmina Nakło nad Notecią na działkach o numerach ewidencyjnych 623, 287, 344/21, 344/20, 344/33 - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Nakło nad Notecią: Budowa pieszojezdni wraz z odwodnieniem ulicy 7 lutego w miejscowości Paterek, gmina Nakło nad Notecią na działkach o numerach ewidencyjnych 623, 287, 344/21, 344/20, 344/33 - I etap
Numer ogłoszenia: 107207 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50295 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pieszojezdni wraz z odwodnieniem ulicy 7 lutego w miejscowości Paterek, gmina Nakło nad Notecią na działkach o numerach ewidencyjnych 623, 287, 344/21, 344/20, 344/33 - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakresem przedmiotu zamówienia jest Budowa pieszojezdni (bez wjazdów) na ulicy 7 - lutego w Paterku gmina Nakło nad Notecią - I Etap od ulicy Wyzwolenia - odcinek 1 w km: 0+085 - 0+251,8. W zakresie zadania jest również wykonanie prac rozbiórkowych nawierzchni, roboty przygotowawcze - regulacje wysokościowe z wymianą pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej na typ ciężki, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury podziemnej, wykonanie stałej organizacji ruchu i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Długość budowanego odcinka wynosi 166,80 mb. Szerokość jezdni 5,00 mb. UWAGA Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach - należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz bezpiecznego dojścia do budynków mieszkalnych. Wykonawca ma obowiązek z 14 - dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Załączniki określające do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy, - projekt stałej organizacji ruchu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej w Mroczy Spółka z o.o., ul. Łobżenicka 11A, 89-115 Mrocza, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124225,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113486,79

  • Oferta z najniższą ceną: 113486,79 / Oferta z najwyższą ceną: 184384,32

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.