eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa technicznych środków materiałowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 Zadania), znak sprawy 18/WOG/D/Samoch./16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Koszalin: Dostawa technicznych środków materiałowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 Zadania), znak sprawy 18/WOG/D/Samoch./16
Numer ogłoszenia: 107154 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78024 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 Zadania), znak sprawy 18/WOG/D/Samoch./16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Wymagania techniczne: 1)Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, każdy pojedynczy materiał powinien być odrębnie oznakowany w celu szybkiej identyfikacji przy jego odbiorze oraz pochodzić z bieżącej produkcji tj. 2016 roku. Dodatkowo materiały, dla których wymagane jest posiadanie homologacji (np. elementy układu oświetlenia) obligatoryjnie muszą ją posiadać. 2)Dostarczone wyroby muszą być zapakowane w oryginalne fabryczne opakowania, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wszelkim wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na rynku polskim zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.3)W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy obowiązkowo podać parametry charakteryzujące zamiennik i uzyskać zgodę Zamawiającego na dostarczenie go. Za materiały o parametrach równoważnych uważa się materiały o parametrach nie gorszych niż wymaga Zamawiający.4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny z SIWZ na koszt własny. 5)Materiały, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego, zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane jako niedostarczone. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: a) w Koszalinie, ul. 4 Marca 3. b)w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym rzez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazujących asortyment, ilość i miejsce dostawy. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy w formularzu cenowym obowiązkowo wpisać proponowany zamiennik, podając jego typ, producenta lub inne dane jednoznacznie go identyfikujące. Nie wypełnienie powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. Informacja o Podwykonawcach: 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Na zamówienie zostanie podpisana umowa - oddzielnie dla każdego zadania. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00 - Żarówki 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne 44.31.60.00 - Drobne wyroby żelazne 44.31.52.00 - Tworzywa spawalnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo- Handlowo- Produkcyjna OLMOT Jerzy OLECH, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1494,45

  • Oferta z najniższą ceną: 1494,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1494,45

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa prętów, stali, blachy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo- Handlowo- Produkcyjna OLMOT Jerzy OLECH, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2539,95

  • Oferta z najniższą ceną: 2539,95 / Oferta z najwyższą ceną: 2539,95

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów spawalniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM SEDNO sp.z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-251 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9323,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.