eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/14/2016 Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Klinik Instytutu CZMP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Łódź: ZP/14/2016 Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Klinik Instytutu CZMP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 10711 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/14/2016 Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Klinik Instytutu CZMP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1
1. Elektromiograf - 1 szt.
Pakiet nr 2
1. Przenośnik taśmowo-rolkowy do przenoszenia pacjentów - 2 szt.
Pakiet nr 3
1. Klin (trójkąt) przeciwobrzękowy - 10 szt.
Pakiet nr 4
1. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy -2 szt.
Pakiet nr 5 Instrumentarium
1. Kleszczyki typu de Backey -1 szt.
2. Kleszczyki naczyniowe typu Derra dł 16,5 cm - 1 szt.
3. Kleszczyki naczyniowe typu Derra dł 17 cm - 1 szt.
4. Kleszczyki typu Gemini dł 13 cm - 2 szt.
5. Rozwory do żeber typu Finochietto Baby - 1 szt.
Pakiet nr 6
1. Wózek do przewożenia chorych z pneumatycznie regulowaną wysokością - 2 szt.
Pakiet nr 7
1. Waga elektroniczna do ważenia dzieci i niemowląt - 2 szt.
Pakiet nr 8
1. Wanna dezynfekcyjna z wkładem perforowanym - 1 szt.
Pakiet nr 9
1. Krążek pod głowę - 1 szt.
Pakiet nr 10
1.Pozycjoner pod pięty - 1 para
Pakiet nr 11
1. Półwałek na płaskiej podstawie - 2 szt.
Pakiet nr 12
1. Stolik opatrunkowy ze stali kwasoodpornej - 2 szt.
Pakiet nr 13
1. Podest operacyjny jednostopniowy niższy - 1 szt.
Pakiet nr 14
1. Podest operacyjny jednostopniowy wyższy - 1 szt.
Pakiet nr 15
1.Stojak na kroplówki - 2 szt.
Pakiet nr 16
1. Wózek do worków foliowych - 4 szt.
Pakiet nr 17
1. Lampa naczołowa - 1 szt.
Pakiet nr 18
1. Pompa do podaży żywności enteralnie - 3 szt.
Pakiet nr 19
1. Cystoskop operacyjny 19 lub 21 Chr - 1 kpl
Pakiet nr 20
1. Płyta grzejna laboratoryjna - 1 szt.
Pakiet nr 21
1. Infantometr-wzrostomierz dla niemowląt i małych dzieci - 1 szt.
Pakiet nr 22
1. Lampa 4 ogniskowa bezcieniowa - 1 szt.
Pakiet nr 23
1. Wózek do przewożenia chorych - 1 szt.
Pakiet nr 24
1. Wózek inwalidzki - 1 szt.
Pakiet nr 25
1. Wózek zabiegowy - 1 szt.
Pakiet nr 26
1. Aparat do mierzenia ciśnienia mechaniczny - 1 szt.
Pakiet nr 27
1. Statyw do kroplówek na kółkach - 1 szt.
Pakiet nr 28
1. Taca na leki bez przegródek - 2 szt.
Pakiet nr 29
1. Zawór czerpalny próżni mocowany bezpośrednio do punktu VAC AGA - 1 szt.
Pakiet nr 30
1. Stetoskop - 1 szt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - Aktualne katalogi, ulotki informacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez zaoferowany sprzęt wymagań Zamawiającego.
    3. Oświadczenie dotyczące stosowania preparatów dezynfekcyjnych do Oferowanego asortymentu -Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. Zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. Przedmiotowym / produkt zamienny, jeśli wystąpi trwały brak produktu przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
3. Zmiany w związku z przedłużeniem okresu gwarancji;
4. Zmiany terminu realizacji zamówienia;
5. Zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. Zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. Zmiany adresu siedziby firmy, siedziby serwisu oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.